Nak Berniaga? Tapi Tak Tahu Apa?
Matforward - Fri 29/May/2015 4:35pm [Last Comment]
Salam,

Disebabkan taraf hidup semakin meninggi dan gaji naik pun tak berapa tinggi, maka akan wujud lah fikiran dalam kepala untuk berniaga.

Tapi kebiasaannya, tak tahu nak jual apa?

Disini saya ingin menawarkan peluang perniagaan kepada anda meneroka pengalaman berniaga pada bulan puasa ini.

Meniaga Songkok.

Saya pembekal songkok kanak-kanak dan juga dewasa.

Ada songkok tinggi, biasa dan lipat-lipat.

Modal permulaan anda adalah tidak tinggi.

Dan anda boleh borong sekodi dahulu.

Sekodi ni ada 20 biji songkok.

Jadi, kalau anda nak cuba meniaga, cubalah jual songkok.

Tip untuk menjual songkok.

Jual di masjid atau surau-surau.

Jual di pasar / bazar.

Jual di depan supermarket.

Jual kepada bos / NGO / persatuan yang nak sedekahkan kepada anak yatim

Dan pelbagai lagi cara yang anda rasa sesuai.

Tawaran ini saya buka sehingga sebelum puasa iaitu 17/6/15.

Sebab bulan puasa, orang dah start cari baju raya. Memang tak menang tangan.

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya di 0 1 0 8 0 7 7 9 6 1.

Niche: Pemborong Telekung Dan Songkok
 
1. Mohd Sadri Bin Abdul Bahari - Fri 29/May/2015, 4:45pm
Assalam tuan tumpang iklan

http://sadrieja.onexox.im/  
2. Haqem Bestmobile - Fri 29/May/2015, 4:48pm
Assalamualaikum, tumpang iklan.

pelajar, surirumah? nak side income part time/fulltime? jom join bisnes #Bestmobile.

Pernah dengar tunetalk toneexcel? konsep sama tapi bestmobile ni company baru, peluang baru.

whatsapp : 017-6197005 (Haqem).

jemput singgah : www.jutawanbestmobile.com  
3. Fieza 103 - Fri 29/May/2015, 5:04pm
Assalammualaikum, tumpang iklan

Kalau ada yang berminat / mencari consignment utk berniaga air di bazar ramadhan saya ada supply air botol long chan yg sama mcm zaman dulu2..utk area johor pm/whassap 0127535976  
4. Jime 2 - Fri 29/May/2015, 5:56pm
Everyone can join the site
Unlimited Job Positions!
Anyone can Join!
No Experience required!
Instant Account Setup and Money
Making!
No joining fee Free Free Free..register and copy paste to your members for EASY INCOME follow http://WeeklyFixPay.com/?share=88245  
5. Daris - Fri 29/May/2015, 7:29pm
Saya pengedar kopi luwak. Sila hubungi ffflx2003@yahoo.com  
6. Nasrul 68 - Fri 29/May/2015, 11:37pm
yesza...jom buat duit raya dengan perfume.
semua buatan sendiri.

semua grade EDP. paling tahan lama. ada alkohol.

lagi pic di fb page puestoperfume. untuk pertanyaan sila whatsapp 01111266092 nasrul.

dapatkan terus dari pengeluar. bukan orang tengah. untuk menikmati harga murah  
7. Wakil Pengedar Di Perlukan - Sat 30/May/2015, 4:02am
Selamat datang ke; BRAND PARTNER BEST MOBILE.

Saya sebagai BP, sangat berbesar hati dan mengalu-alukan kehadiran anda sebagai ahli didalam Program ini dengan tindakan anda hari ini yang akan memulakan satu platfom menjana pendapatan tambahan setiap bulan.

KENAPA PERLU REBUT PELUANG INI;

Program ini merupakan satu program untuk pengguna talian simkad prabayar untuk menjana pendapatan secara MUDAH, LUMAYAN, dan BERTERUSAN.

Syarikat akan berkongsi pendapatan dengan anda berdasarkan pelan pemasaran yang mudah difahami, tetapi mampu memberi pulangan yang lumayan dan berterusan kepada mereka yang gigih memperkenalkan program ini kepada orang ramai.

Syarikat juga menyediakan peluang untuk semua lapisan masyarakat untuk melibatkan diri dalam perniagaan ini dan seterusnya berkongsi sebahagian kekayaan daripada industri telekomunikasi yang lumayan ini.

Oleh itu, Saya sebagai BP, berharap anda akan menggunakan ruang dan peluang ini untuk berkongsi seramai mungkin pengguna talian mudah alih lain untuk bersama-sama menjana pendapatan berganda dan berterusan ini.

Akhir sekali, Selamat mengguna dan menjana pendapatan berganda.

Pengurusan: ( www.bestmobilebisnes.com/daftarbm )

Yang benar
Mahad sham
Tel: 01138155280
produktelco@gmai.com
facebook.com/bes.sham  

Page 1   (Total 7 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..