Mencari Pelabur. Keuntungan 15% Minimum Setiap Bulan.
Percubaan Kedua1 - Wed 13/Mar/2013 1:20pm [Last Comment]
Salam,

FUNDER :

Kami mencari funder untuk projek kereta sewa yg dijalankan di sekitar Penang terutama di kawasan universiti.

Modal minimum RM1000,kami akan beri imbuhan RM150(min)-RM250(max) setiap bulan.Kontrak 12 bulan,stamping LHDN.selepas itu modal akan dipulangkan.Boleh renew kontrak sekiranya berminat nak teruskan.

Target nak kumpul RM50k untuk buat penambahan stok kereta.Selepas kuota cukup,kami akan tutup peluang pelaburan pada orang ramai.

PAJAK/SAMBUNG BAYAR KERETA :

Kami juga menerima kereta terpakai untuk dijadikan kereta sewa.Berikut adalah list bayaran bulanan :

Kancil/viva(M) = RM450
Kancil/viva(A) = RM500
Saga(M) = RM600
Saga(A) = RM650
Myvi/Wira(M) = RM650
Myvi/Wira(A) = RM700
Gen2/Persona = RM800

Bagi sesiapa ada kereta lebih ataupun dah tak mampu nak bayar bulanan kereta dan risau bank tarik kereta anda,kami boleh tolong bayarkan.

Kontrak 12 bulan/6 bulan.Lepas tamat kontrak,kereta kami pulangkan.Kami akan berjumpa anda untuk proses ambil kereta.

Tambahan :
*Kos maintanance/servis ditanggung
*Saman/kerosakan/eksiden ditanggung

SILA ABAIKAN POST INI SEKIRANYA TAK SANGGUP TANGGUNG RISIKO

Untuk sebarang pertanyaan,sila email :
encikdownloader@gmail.com

Tiada niat nak khianat,just nak bantu sesiapa yg berminat dan memerlukan.Win2 situation.Terima kasih.

Niche: Sewa Kereta Teksi Limo | Mencari Pelabur
 
1. Fmnauto - Wed 13/Mar/2013, 1:41pm
vios 2010 dep 18k,839 bulanan... 012-2080515  
2. Jalan Terakhir - Wed 13/Mar/2013, 2:17pm
Salam semua....sekali lg sy postkan iklan sy disini, kepada yg berkemampuan di luar sana tu bantu la saya yg betul2 memerlukan pertolongan nie, sy bukannya nak meminta tp sy nak meminjam & sy akan bayar balik seperti mana yg dijanjikan. Sy betul2 perlukan modal 8k tu untuk nk dapatkan kedai baru untuk bisnes hp sy. Berharap sgt2 ada la yg dapat membantu sy, sy perlukan hari sabtu nie. Sy akan bayar pada 1/4/2013 nanti & sy sanggup jer bayar balik kpd yg bagi pinjam lebih dr apa yg sy janjikan asalkan bisnes sy nie dapat di selamatkan. Emailkan pada sy dgn segera....bisnes5028@gmail.com . Aggriment sy dah siapkan, harap ada la yg sudi bantu sy.  
3. Aril 29 - Fri 15/Mar/2013, 10:56am
duit rm 15 ribu dengan saya.

http://tinyurl.com/Rm15ribusharepartner  
4. Solihin 5 - Sat 16/Mar/2013, 8:59pm
PELABURAN hartanah return $$$ 150% selepas setahun
?????????????????????????????????????????????????????????????????????
*pelaburan terbuka kepada 40 lot tanah di kapar, selangor
*setiap pelaburan adalah mengikut harga kaki persegi
*setiap pelaburan akan mendapat kontrak perjanjian
*setiap pelaburan akan disertakan sekali geran tanah individu

Setiap lot RM 20,000 ++

Pelaburan boleh dipilih mengikut pelan
A) 6 bulan -----> 25% profit return
B) 12 bulan-----> 50% profit return

Lokasi hartanah :
mukim kapar, bukit kerayong dekat jalan iskandar.

Pelaburan hartanah, Pelaburan bijak

Untuk info lanjut boleh hubungi :
O126414187 Solihin
joe.property2u@gmail.com

**tempahan awal rumah teres Taman Sari juga di buka  
5. Nur Iqwan Syafiq - Tue 19/Mar/2013, 1:12pm
BLH SEND DETAIL PELABURAN 5K & 10K KEPADA SY....

IKWAN4783@GMAIL.COM  
6. Thiru 4 - Thu 21/Mar/2013, 4:00am
Saya berminat.. tolong cl 0164441625  
7. Percubaan Kedua1 - Thu 21/Mar/2013, 1:32pm
Nur iqwan dan Thiru : dah email. =)  
8. Juan 11 - Thu 28/Mar/2013, 3:34pm
Saya berminat untuk menjadi pelabur wang seperti rm1000 dan mendapat imbuhan setiap bulan. Saya duduk penang. Boleh email saya di
moham29577@yahoo.com  
9. Shaikhalhafiz - Sat 6/Apr/2013, 11:32pm
bley email lg detail...shaikhalhafiz@yahoo.com  
10. Percubaan Kedua1 - Sun 7/Apr/2013, 10:09am
Email sent =)  
11. Misyam - Mon 8/Apr/2013, 10:14am
salam tuan,mohon email detail..email misyam_5199@yahoo.com

tk..  
12. Im Area Sembn Kl - Sun 28/Apr/2013, 2:27am
mohon percubaan kedua email sy im_4179@yahoo.com

sy berminat nk letak kancil (m)

tq :)  

Page 1   (Total 12 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..