Kerja Menaip Dari Rumah 150-600 Seminggu Terhad 30 Org Sahaja.
Typing Project 2014 - Fri 15/Aug/2014 2:52pm [Last Comment]
Assalammualaikum & Salam Sejahtera,

Adakah anda sedang mencari peluang untuk menambah pendapatan tambahan dari rumah sebagai Pekerja Bebas (Freelance) / Menaip Data/ Data Entry/Jurutaip data?

Bekerja sebagai Pekerja Bebas (Freelance) / Menaip Data/ Data Entry/Jurutaip data mendapat sambutan yang amat menggalakkan. Oleh itu, kami memerlukan individu yang berminat untuk menjana pendapatan secara santai dirumah. Berdasarkan kajian, kerja dari rumah ini sesuai untuk ibu-ibu, yang perlu meluangkan masa untuk anak-anak mereka, orang-orang yang telah bersara, orang kurang upaya, pelajar kolej dan orang-orang yang tidak mahu tekanan politik pejabat.

Melalui kerjaya ini anda tak perlu menaja, membuat survey, mengejar prospek, membuat temujanji, mesyuarat, bekerja ikut waktu pejabat dan sebagainya. Anda hanya perlu berada di rumah sendiri, cyber cafe, kolej, kopitiam atau dimana sahaja mengadap komputer membuat kerja yang diminta pelanggan sambil anda menjana duit.

Anda cukup bertuah kerana menjumpai peluang yang amat jarang diberikan kepada anda semua. Setelah bertahun-tahun mengkaji dan mencuba berbagai-bagai jenis bisnes dari rumah akhirnya saya telah berjaya menjumpai rahsia dan teknik untuk menjana pendapatan secara sambilan di rumah. Anda berpeluang menjana pendapatan sehingga RM1300 hingga RM3400 sebulan. Malah anda boleh dapat lebih lagi hingga menjangkau ribuan ringgit bergantung kepada usaha anda sendiri.

SYARAT SYARAT

Tiada sebarang syarat akademik untuk bekerja sebagai Pekerja Bebas/Freelance/Menaip Data/Data Entry/Jurutaip Sambilan Dari Rumah ini. Cukup sekadar anda seorang yang jujur, bermotivasi, bersemangat dan sanggup berkerja kuat untuk menambahkan pendapatan, tetapi dalam keselesaan rumah sendiri dan pada masa yang fleksibel. Sesiapapun mampu melakukannya dari rumah

Syarat-syarat yang lain adalah: -
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Masa untuk bekerja adalah fleksibel. Anda boleh bekerja secara sepenuh masa atau separuh masa/sambilan (Part Time).

Anda sendiri yang menentukan masa bekerja anda. Tiada bos yang memarahi anda bila tak siap tugasan.

Kerja di rumah ini terbuka kepada sesiapapun, pekerja kerajaan, pekerja swasta, penganggur, pelajar, suri rumahtangga, bekas tentera/polis, peniaga, mahupun petani; semuanya adalah digalakkan memohon. Anda akan menerima senarai kerja di rumah dari seluruh dunia. Anda akan terima upah yang sangat lumayan untuk bekerja dengan syarikat berasaskan internet dari seluruh pelusuk dunia .

CARA KERJA

bahan kerja akan diposkan ke rumah, setelah selesai tugasan, hendaklah diemailkan kembali kepada kami.

setelah kerja telah disahkan, pembayaran gaji akan dibuat 1-2 hari bekerja.

Harga Gaji adalah tertakluk kepada jenis buku yang di taip dan tahap ketebalan buku tersebut.

ADAKAH ANDA BERSEDIA UTK MEMULAKAN KERJAYA BARU INI?

SMS/whatsapp/call ke 010 2353521
email ke MYtypingproject2014@gmail.com
SEKARANG!!

Niche: Iklan Terbuka
 
1. Roseyatimah - Fri 15/Aug/2014, 3:41pm
emailkan ke cik_team@yahoo.com.my  
2. Farahzety - Fri 15/Aug/2014, 3:58pm
emailkan ke farahzetyhanaffi@gmail.com  
3. Farahzety - Fri 15/Aug/2014, 4:06pm
emailkan ke farahzetyhanaffi@gmail.com  
4. Ilyana 9 - Fri 15/Aug/2014, 4:06pm
email ke ilyana.ain88@gmail.com  
5. Atiqa Farhana Rusdi - Fri 15/Aug/2014, 4:18pm
email ke ieqa_fana@yahoo.com  
6. Mohd Ishak 2 - Fri 15/Aug/2014, 4:48pm
Email ke mohdishakhamid88@yahoo.com  
7. Din54 - Fri 15/Aug/2014, 5:01pm
Email kepada hanida89@gmail.com  
8. Fzl 4 - Fri 15/Aug/2014, 5:17pm
Email ke iki_fb@yahoo.com  
9. Eidakapak - Fri 15/Aug/2014, 5:29pm
email detail ke zaleida07@yahoo.com.my  
10. Nurul 1352 - Fri 15/Aug/2014, 5:32pm
Emel detail nurulfaizzen@gmail.com  
11. Nurul 1352 - Fri 15/Aug/2014, 5:39pm
Emel detail nurulfaizzen@gmail.com  
12. Wan Saidi - Fri 15/Aug/2014, 6:00pm
Email: wansaidi@gmail.com
Tel:0197003709  
13. Mantap - Fri 15/Aug/2014, 6:49pm
emailkan maklumat lanjut ke hiyadah@gmail.com, jangan kena bayar untuk permulaan sudah  
14. Farhan 165 - Fri 15/Aug/2014, 6:56pm
Feast your eyes and be enchanted by Peter Marvey?s Lumitec Levitation up close.

http://my.digestrr.com/p/8fAsU  
15. Aidah 14 - Fri 15/Aug/2014, 8:33pm
Email zuraidahabdullah75@gmail.com  
16. Eddy 152 - Fri 15/Aug/2014, 8:47pm
email edy06108@gmail.com  
17. Mohd Nazri 58 - Fri 15/Aug/2014, 8:50pm
saya berminat..minta email kepada nazrio_86@yahoo.com  
18. Norazlan Shah - Fri 15/Aug/2014, 10:06pm
minat norazlanshah@gmail.com  
19. Wan Jasman Faisal Bin Wan Hussin - Fri 15/Aug/2014, 10:39pm
minat jugak.jjfaisal71@yahoo.com  
20. Iza 222 - Fri 15/Aug/2014, 10:42pm
email ke mamastopcenter@gmail.com..tq  
21. Hakimi Bin Hashim - Fri 15/Aug/2014, 10:59pm
Minat, bole.emailkan.ke.hakim_akim_kimi@yahoo.com  
22. Edwin 13 - Fri 15/Aug/2014, 11:05pm
saya berminat..
email detail ke edwintora96@gmail.com  
23. Yusof Adam - Fri 15/Aug/2014, 11:09pm
Emailkan ke..... eisha57.ya@gmail.com  
24. Hazwani Zan Juhari - Fri 15/Aug/2014, 11:13pm
Tolong emel pada sweet_wanie_90@yahoo.com  
25. Zack 499 - Sat 16/Aug/2014, 1:15am
email sy zack94eit@gmail.com  
26. Stephenny18 - Sat 16/Aug/2014, 8:23am
email sy stephennyjames@gmail.com  
27. Saadah 8 - Sat 16/Aug/2014, 9:38am
email sa_ada07@yahoo.com  
28. Nurul Umi Hamidah Bt Roslan - Sat 16/Aug/2014, 9:52am
Email kepada saya umie_roslan94@hotmail.com  
29. Puteri Nurul Farhana Abd Aziz - Sat 16/Aug/2014, 10:59am
Email saya putsfarhana@gmail.com  
30. Aku Aina - Sat 16/Aug/2014, 11:43am
Email saya. Sy berminat.
akuaina@gmail.com  
31. Sarahmastor - Sat 16/Aug/2014, 11:51am
saya berminat
sarahmastor@gmail.com  
32. Shahriza 3 - Sat 16/Aug/2014, 1:24pm
Blh emel kt sy.. shahriza06@yahoo.com.my  
33. Matyoe 3 - Sat 16/Aug/2014, 1:36pm
Tahukah anda bahawa MyKad yang kita miliki sebenarnya boleh memberi kita menjana pendapatan secara sah melalui perbelanjaan orang ramai.dimana ia akan membawa kelebihan pada seluruh rakyat malaysia berjimat menggunakan mykad.Program ini mendapat sokongan penuh daripada multimedia development corporation(MDEC)dibawah MSC.mampu miliki 1% daripada setiap perbelanjaan 30juta penduduk Malaysia

018-2088336-pm sy Hasrol Hassan utk detail lebib lanjut.tq.  
34. Farahanim Fadzee - Sat 16/Aug/2014, 2:02pm
Hai semua berminat buat partime dengan gaji Rm8500 tak?
Tempat terhad!!
Cepat hubungi kami..
013-9147961( Norlia)  
35. Kayjue92 - Sat 16/Aug/2014, 4:39pm
iriy_cute@y.c. neh job d rumah ke pe?  
36. Nasiri - Sat 16/Aug/2014, 9:53pm
Minta email detail : nasir-ambg@hotmail.com  
37. Uma Nadarajah - Sun 17/Aug/2014, 3:30am
Saya berminat.. Email detail ke Vrk_4290@yahoo.com..  
38. Usahawan Muda 17 - Sun 17/Aug/2014, 8:22am
usahawarbn@gmail.com  
39. Syty85 - Sun 17/Aug/2014, 10:28am
Berminat.pls email details : oppawookie@gmail.com  
40. Ctzubaidah - Sun 17/Aug/2014, 11:22am
Emel detail zubaidah.khozil@gmail.com.tq  
41. Nurul Nazrina Mohd Nazri - Sun 17/Aug/2014, 3:37pm
Boleh emailkan pd sy nurulnazrina@rocketmail.com  
42. Aida 472 - Sun 17/Aug/2014, 11:51pm
email detail kpd saya
aida_aziz1991@yahoo.com  
43. Saiful 470 - Mon 18/Aug/2014, 10:32am
Emailkan detail kpd sye..
Shiqin_tiut18@yahoo.co.uk

Tq  
44. Zuraidah 46 - Mon 18/Aug/2014, 12:22pm
Kena bayar any deposit tak untuk tugasan ni?  
45. Farra 46 - Mon 18/Aug/2014, 12:48pm
emel farradee90@gmail.com  
46. Jamali - Mon 18/Aug/2014, 1:26pm
berhati hati dgn penipuan spt ini.kamu terlalu muda utk memahami tipudaya perniagaan.  
47. Nur Fatehah - Mon 18/Aug/2014, 1:50pm
Emel: tiey_tieyah157@yahoo.com  
48. Zayyan 898 - Mon 18/Aug/2014, 3:48pm
Emailkan detail kpd saya juga mnz898@hotmail.com  
49. Peluwang - Wed 1/Oct/2014, 10:11am
parking  
50. Dayah 51 - Wed 19/Nov/2014, 11:24am
tolong la sapa2 yg terbaca ayt cmni..depa ney scammer..try la kalau xsayang duit  

Start | Page 1 | Next >                     (Total 50 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..