Income 2021. RM650 Minimum 26 Hari untuk Satu Gerai Roti Goreng Lejen. Semua Kak Bee dan Abg Zul Urus Operasi, Modal RM3000 Satu Gerai
Starlighttv - Thu 31/Dec/2020 1:45pm
PELUANG TAHUN 2021 (SATU GERAI RM3000)

INCOME MELALUI GERAI ROTI GORENG LEJEN SEJIWA RM650 SEBULAN SEHINGGA RM3250 kiraan minimum.
SESIAPA YANG BERMINAT CUMA AMBIL UNTUNG SETIAP BULAN.. OPERASI KAK BEE DAN ABG ZUL URUSKAN.. SETIAP HARI KAK BEE DAN ABG ZUL AKAN UPDATE TENTANG SALES DAN LAIN2

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Jom jumpa kak bee ngn abg zul di GERAI ROTI GORENG LEJEN SEJIWA

Kak bee ngn abg zul nak tambah cawangan..
* Terbuka peluang untuk 5 orang sahaja untuk fasa pertama
* Siapa yang nak tambah income atau jana income
* Potensi income
1gerai- (26hari-untung bersih-rm650)
2gerai- (26hari-untung bersih-rm1300)
3gerai- (26hari-untung bersih-rm1950)
4gerai- (26hari-untung bersih-rm2600)
5gerai- (26hari-untung bersih-rm3250)

πŸ‘†πŸ‘†πŸ‘†πŸ‘†Kiraan paling minimum sehari rm25 untung bersih untuk setiap gerai

πŸ‘†πŸ‘†πŸ‘†πŸ‘†Setiap gerai boleh mencecah keuntungan rm100 untung bersih setelah tolak modal dan gaji (boleh kira sendiri), kak bee dan abg zul tak janjikan bulan bintang, kami hanya kira untung bersih untuk paling rendah (minimum), semua urusan operasi kak bee dan abg zul akan uruskan, kepada sesiapa yang berminat, anda tidak perlu buat sebarang operasi di gerai..

Untuk keterangan lebih lanjut, boleh jumpa kak bee dan abg zul atau whatsapp

https://www.wasap.my/60176782065/FUND

Niche: Diskusi Bisnes | Bisnes Restoran
     
  1. Hazrul Nizam - Fri 1/Jan/2021, 3:42pm
    keuntungan bergantung kepada operasi yg telah berjalan. berniaga bukan mudah. setelah gerai buka dan persaingan sekeliling berjaya diatasi dan masalah operasi berjaya diselesaikan, barulah untung boleh dikira.

    bukan senang nak handle 1 gerai/warung. rangkaian mamak yg kaya raya pun boleh bangkrap. inikan pulak tuan yg belum ada lesen franchise atau lesen perniagaan rangkaian yg telah popular, tiba tiba nak buka 5 gerai sekaligus.

    hanya orang yg TAK PERNAH menjalankan bisnes sahaja yg membuat pengiraan seperti tuan.

    tawaran tuan amat mirip kepada skim cepat kaya.

    secara logiknya, kalau tuan dah ada gerai yg berjaya, bukan susah sangat nak kumpul sendiri rm3,000 setiap bulan utk buka cawangan sendiri tanpa mencari pelabur. dalam masa 1 tahun tuan dah ada 12 cawangan!!

    kenapa nak ambil rm3000 dari pelabur? (jawapan yg biasa kita dengar nak membantu ekonomi umat islam, biasalah ayat skim cepat cepat)  
  2. Starlighttv - Sat 2/Jan/2021, 7:51am
    Assalamualaikum..

    Terima kasih share atas ilmu yang tuan ada..lebih lanjut boleh terus berjumpa dengan saya terus..(semoga tuan mendapat manfaat atas apa yang tuan cuba sampaikan,dan saya terima dengan hati yang terbuka)

    Untuk makluman tuan..

    Ini hanya ringkasan iklan..

    Sekarang gerai kami beroperasi di damansara damai..(dan kiraan yang saya kira tu..minimum rm25 sehari untuk satu gerai untung bersih)

    Gerai yang sekarang beroperasi pun untung harian bersih sehingga rm100(bergantung pada cuaca)

    Untuk pengetahuan tuan..apa yang tuan fikirkan untuk kumpul rm3000 ringgit tu bukan mudah macam apa yg tuan fikirkan(lain orang lain perjalanan)..sebab komitmen sy untuk keluarga juga ada..makan minum keperluan dan lain2..

    Untuk makluman tuan juga..pelabur yang nak melabur rm3000 tu tak perlu bagi pada saya duit tu..boleh pergi dengan saya beli barang tanpa beri duit pada saya..

    Tempat simpan barang dan operasi pun..pelabur boleh ikut sama semasa gerai dibuka ..tiada unsur penipuan kat sini..

    Sesiapa yang berminat..boleh datang terus berjumpa dengan kakbee dan abg zul di gerai..

    Sesiapa yang tak berminat..boleh juga bagi cadangan dan pendapat sepertimana tuan hazrul nizam..

    Maaf kalau tak menyenangkan hati tuan..atas apa yang sy sampaikan..

    Terima kasih tuan hazrul nizam..semoga sentiasa dalam lindungan allah dan sentiasa mendapat hidayah dan redha allah..semoga tuan sentiasa bahagia dan mendapat syurga allah di akhir nanti..

    Amiiin....  
Page 1   (Total 2 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Mencuba Nasi Arab Imam Muda Asyraf - Nasi Arab Mandy Medina
Nasi Arab Travel - Kalau dulu bila nak masak Nasi Arab memang pening kepala memikirkan bahan-bahannya. Tapi yang ni 15 minit sahaja siap!!