Urika - Cara Hilangkan Sakit Gout Dengan Jus Urika
Garlix Juzz @ URIKA - Fri 18/Jun/2021 1:49pm [Last Comment]
Jus Urika merupakan minuman kesihatan dan kecantikan yg bagus untuk semua peringkat usia dan tanpa mengira jantina.
Ianya dihasilkan dengan ramuan istimewa bahan² semulajadi

Jus urika memang terbukti membantu menyelesaikan masalah:
- Gout
- Sakit Sendi & Lutut
- Kebas-Kebas

CARA MINUM JUS URIKA YANG BETUL UNTUK DIAMALKAN
- Minum 2 atau 3 sudu
- Minum sekali sehari
- Minum waktu pagi sebelum makan
- Tidak boleh diambil secara berlebihan
- Jarakkan masa 1 jam jika ada ambil ubat lain
P/S : sila simpan di dalam peti sejuk selepas dibuka

Dalam kajian kajian perubatan lama dan moden, menunjukkan Morinda Citrifolia juga berupaya MEMBANTU PENGHIDAP PENYAKIT berikut:

● KOLESTROL TINGGI
● DARAH/GULA TINGGI
● SEMBELIT
● RESDUNG
● MIGRAIN
● BATU KARANG

Manakala bahan lain juga berupaya memberi kesan kebaikan dan pencegahan bagi penyakit2 berikut

● ASMA
● KENCING MANIS
● DARAH TINGGI
● GOUT
● ANTI KANSER
● TINGKAT IMUNISASI

★REALITI / FAKTA
Sebenarnya banyak lagi manfaat kesihatan yang boleh kita perolehi melalui amalan pemakanan sunnah ini dan secara asasnya morinda citrifolia baik untuk hal-hal berkaitan kulit, sistem penghadaman dan penyakit berkaitan sistem peredaran darah dan secara asasnya baik untuk penyakit2 sejuk seperti asma, selesema, paru-paru, berkaitan peredaran darah, pencegahan kanser dan ketahanan badan.
Semuanya dengan izin Allah. Kita hanya mampu berikhtiar insyaallah.

MORE INFO : https://sayanak.com/shop/urika-jus-gout/

Niche: Butik Kesihatan | Pengedar Produk Kesihatan | Rawatan Alternatif
 
1. Linkman - Fri 18/Jun/2021, 10:25am
duduk dalam rumah lama sangat pkp.. banyak makan daging & seafood.. tumit kaki & sendi jari mula rasa sakit.. mungkin gout.. masa di kebun aritu selalu bekerja & aktif berpeluh.. tak ada masalah gout. balik KL.. duduk depan komputer 24jam.. dah mula sakit semula..

saya bookmark page nih mana tau kot2 memang betul gout.. tapi rasa mcm tak percaya sebab dalam family (mak/bapak/atuk/nenek) tak ada sesiapa kena gout..  
2. Mohamed Iskandar - Tue 10/Aug/2021, 9:40pm
macam mana nak jadi agen?  

Page 1   (Total 2 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..