Servis Mencuci Rumah Kosong K.L dan Selangor Berdekatan
Wanda 18 @ Wandanusa Resources
Tue 29/Sep/2020 11:41am [Last Comment]
Rumah/pejabat kosong sangat mudah diurus...
Hmmm, dah pernah ke? Keluar peluh jantan habak kat hang..
Kena pula cermin kaca kiri kanan depa nbelakang tepi tengah jalan.. kan

Ok, sebenarnya tujuan sy ingin menawarkan 1 perkhidmatan,

Mencuci rumah (moving in/out)
* Mengikut keluasan rumah
* Bergantung kepada keadaan dalam rumah. Jika perlu untuk alih kan barang atau buang barang sebelum boleh disimbah air hingga botak
Berkilat.
* Jenis kotoran. Contoh kesan debu simen dan cat, guna sabun biasa? Mne mahu nye tetanggey (loghat Perak, Bote)
* 100% kosong rate tentulah lebih rendah dan berpatutan.

Bases Rawang.
Call, sms atau lg cun wasap je..

01114377702 Shieda Hanim
https://wa.me/601114377702

0173602978 wan Sobri.
https://wa.me/60173602978

Sekian,

Niche: Servis Pembersihan
 
1. Aslam 14 - Wed 30/Sep/2020, 12:05pm
V,irus dan bakteria dapat mencemari udara dan kekal di permukaan selama berhari-hari - pembasmi kuman biasa hanya akan memberikan perlindungan segera dan sementara.

Kami menawarkan Perkhidmatan Pembasmian Kuman Profesional kami, Pembersih Pembasmi kuman berasaskan bahan-bahan yang di jamin selamat dan boleh membunuh kuman yang ada - dengan perlindungan untuk perlindungan jangka panjang.

Penyelesaian kami tidak beracun dan selamat untuk persekitaran dengan bayi dan haiwan peliharaan. Teknologi pembasmian kuman profesional kami boleh digunakan di bangunan kediaman dan komersial, taman permainan, kemudahan penjagaan warga tua, sekolah, ruang komuniti dan banyak lagi.

Kami juga menyediakan perkhidmatan membersihkan luar dan dalam kawasan pwerumahan termasuk potong rumput, membersihkan persekitaran luar rumah dan membasmi kuman.

Harga sangat berpatutan.

Service tip top dan mesra pelanggan.

Pelanggan puas hati kami senang hati

Area kl, selangor dan seremban (negeri sembilan.)

Hubungi Kami Sekarang UntUK booking dan pertanyaan lanjut
En mohamad
0123460748....  

Page 1   (Total 1 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..