Mencari Pembantu Rumah
Manies @ Anies Usaha Enterprise
Wed 22/Dec/2010 4:37pm [Last Comment]
Perlukan pembantu rumah muslimah,solat 5 waktu,sayang kanak-kanak, jujur dan amanah.Tinggal bersama,cuti seminggu sekali. Gaji minima rm450.00. Jika prestasi baik dan memuaskan ada kenaikan gaji.Hubungi 013-7480222

Niche: Pembantu Rumah Asing | Kerja Kosong | Jobs & Vacancies in Malaysia
 
1. Fatin 17 - Wed 22/Dec/2010, 4:59pm
di mana ini?  
2. Safiyahh - Wed 22/Dec/2010, 5:05pm
saya juga mencari..saya di sitiawan perak..  
3. Nor Hishman Bin Harun - Thu 23/Dec/2010, 11:20am
saya nak kerja boleh? gaji rm 3000  
4. Fadzli 11 - Thu 23/Dec/2010, 5:06pm
saya juga mencari...pantai dalam ,KL  
5. Nizam 67 - Fri 24/Dec/2010, 3:27pm
Kalau kebetulan jumpa lebih dari satu tu share2 lah yer.. saya takdela masuk kampung cari, tapi tanya sedara mara kat kampung ade la.. setakat ni dapat budak lepas stpm, tak taula tahan berapa lama  
6. Ilmi Hadi - Sun 26/Dec/2010, 12:36am
saya pun tengah cari maid ni....yg kosong pun tak pe  
7. Darweenshah - Sun 26/Dec/2010, 11:54pm
maid with working permit from Mataram, Indonesia...RM 5500..
Deposit RM 2500 balance upon arrival maid at malaysia...
diz my number
mie - 0136001677
darween - +6281931651943

email - azmiseth@gmail.com
darween_shah@yahoo.com  
8. Mrbott360 - Tue 28/Dec/2010, 2:24pm
berminat hubungi saya kos rm4000 siap semua sekali
0166954521  
9. Adieq Liza 2 - Fri 31/Dec/2010, 1:59pm
kepada sesiapa yg berminat untuk mendapatkan maid dari medan call saya 019-2652321. supply area klang & shah alam shj serta untuk orang melayu shj. limited.  
10. Safiah 4 - Tue 4/Jan/2011, 6:24pm
maid sedia ada d malaysia n indon, berminat sila hubungi saya ke talian 0125263225  
11. Anis2006 - Tue 4/Jan/2011, 11:35pm
PADA KWN2 YG SEDANG MENCARI MAID, JANGAN BERURUSAN DGN MRBOTT360 ATAU NAMA DIA AZREE. DIA NI PENIPU BESAR. PADA YG PERNAH KENA TIPU SILA CNTC SAYA. NI DAH JD KES POLIS  
12. Khuzaifa - Wed 12/Jan/2011, 4:59pm
salam....................
berhati hati lah kawan kawan bila berurusan dgn agen ,buat surat hitam putih baru buat kerja.saya kesian mana yang dah terkena ni........  
13. Azlan 58 - Thu 13/Jan/2011, 2:13pm
salam
ni aku nak cakap ni sikit pada anis 2006 ,ko ni kalau di sabit kan memang kena.ko pon satu menyimpan pekerja asing tanpa dokumen ada lah satu kesilapan besar.kerana kau kawan aku sangkut .ko ada hitam putih ke sewaktu menjalan kan urusan dgn si bedul tu.aku bukan apa .org tolong kau ,tapi kau buat macam ni.kalau ikut kan aku tgk nama dalam permit tu bukan atas nama kau .nama org lain.sekarang ko cakap si bedul ni lak tipu ko.org lain berurusan tak der pon masalh yg ko ni pulak terlebih masalah.cerita ni aku tau pon selepas aku berjumpa dia .2 bulan lepas. rm3500 berbaloi lah .nak jamin dia nak sogok sana sini untuk lepas kan dia.kau tahu apa hukuman dia kalau di sabit kan .sendiri mau ingat makcik.kerana tolong kau lah dia jadi macam ni.tapi lagi dia cover kau supaya ko tak susah .tapi kau cakap kat sini dia tipu kau.nasib lah aku ni tak kenal kau ....  
14. Kayrol 2 - Wed 19/Jan/2011, 2:16am
boleh hubungi sya kalau berminat kayrol_k@yahoo.com 0137779339,
tiada ragu2 kerana maid tersebut diambil sendiri dari rumah mereka di indonesia.  
15. Nur Naimah - Wed 19/Jan/2011, 11:08pm
kayrol.
boleh saya tahu berapa kos nya  
16. Nor 23 - Fri 4/Feb/2011, 2:38pm
saya ada pembantu kosong.tak pandai buat kerja.tpi blh diajar. saya cadangkan pada org yg anak dah besar atau ada org lain dok kat umah sekali, untuk tgk2kan dia. dia bru msk sebulan.pasport dan over.bolh bt permit sendiri. saya hanya minta rm2000 je. 3 bln tanpa gji. sbb org yg amik dia.malas nak tren dia lgi.
bibik saya dulu lembab giler gak, tpi skrang dh tip top, yg penting majikan kena ajar dgn cara btul  
17. Manies - Sat 26/Feb/2011, 12:05pm
Berhati-hati dengan individu yg guna hp 017-5383465 dari utara nak minta kerja konon bantu mak sakit dan ada adik 8 org.suh bank in duit nak datang tak ada tambg n duit belanja umah, duit dah bank in tapi terus tak datang.  

Page 1   (Total 19 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..