Memerlukan 200 Pekerja Sektor Perladangan Segera.
Feiq72 - Mon 9/May/2011 1:11pm [Last Comment]
Saya memerlukan pekerja utk ladang sawit dan getah seberapa segera.

sektor : perladangan
Kawasan : perak & negeri sembilan
status kerja: tetap
Jumlah : 200 orang
warga : indonesia & bangladesh
keutamaan : Pemotong buah sawit dan penoreh.
Peralatan : disediakan pihak saya.
Tempat tinggal : disediakan pihak saya.
pengurusan : disediakan pihak saya.

kadar komisen utk owner pekerja kita ikut per head basis... hanya utk pekerja yang telah berada di MALAYSIA sahaja...

emel me for details... feiq72@yahoo.com

p/s : pls don emel me bout quota or etc...not interested. thank you...

Niche: Pekerja Asing | Jobs & Vacancies in Malaysia
 
1. Adura 3 - Tue 10/May/2011, 5:02pm
tatiadura@ymail.com  
2. Jimmy 9 - Tue 10/May/2011, 8:05pm
salam masih mencari pekerja asing or sudah close.
thanks
jimmy
jema_resources@yahoo.com  
3. Jimmy 9 - Tue 10/May/2011, 9:09pm
hi feiq i dah email details pls
check
jema_resources@yahoo.com
thanks  
4. Cik Memi - Wed 11/May/2011, 3:31pm
Salam..tumpang iklan ye.. kalau ada sesiapa yg berminat nak mendapatkan pekerja sektor pembinaaan (lelaki) Indonesia , boleh hubungi saya ..kos urusan di Indonesia RM700 shj ..x termasuk urusan di Malaysia **majikan perlu buat urusan KDN sendiri.. hubungi sy (buat masa ni ada 20 pekerja yang menanti majikan) oktavia001@yahoo.com 0123566210-cik memi  
5. Abdullah 28 - Thu 12/May/2011, 12:49pm
supply biodata lelaki & perempuan myanmar.... banyak manaer pon bleh, sbb kami wakil rasmi agen myanmar...

majikan tidak dikenakan sebarang bayaran jika sudah mendapat kelulusan KDN...

email saya abosama81@gmail.com
or
0102478819  
6. Awang Noh Ahmad - Mon 16/May/2011, 6:50am
salam,
bantu saya untuk daftar segera buat permit kepada 2 orang pekerja indon
saya yang nak luput tempoh pas lawatan sosial

segera saya berada kat putrajaya sekarang, saya tak tahu macamana nak buat, dan upahnya, pakai nama syarikat anda dulu pun tak apa, janji pekerja saya selamat

noh_cmnm@yahoo.com
0139788439  
7. Amrudds - Mon 30/May/2011, 11:46pm
saya mempunyai pekerja asing dari pakistan bagi sektor perladangan dan pertanian..
amrudds_05@yahoo.com
012-3999754  

Page 1   (Total 7 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..