Madu Kelulut Asli di Johor Bahru
Paksu Cuckoo @ Paksu Cuckoo - Wed 17/Apr/2019 6:03am [Last Comment]
Muda-muda lagi dah tak bertenaga.. kena kencing manis, ada darah tinggi, kaki kena gout, kolesterol pun tak cantik, sering pening-pening, badan pun selalu letih dan lesu je?

Kembalilah kepada fitrah!

Tukar gula & detokskan badan anda sekarang! In shaa Allah, semua jenis penyakit ANDA akan reda.

Memperkenalkan kepada anda D'hati Madu Kelulut 100% Asli dari Hutan Nusantara.

Dr Eshaifol dari USM berkongsi maklumat dalam ruangan bersama pakar di Bernama Radio bahawa Malaysia dan Dunia amnya telah mengangkat madu kelulut ini sebagai Superfood.

Madu kelulut asli ini telahpun di amalkan sejak zaman berzaman lagi untuk mengekalkan tahap kesihatan tubuh badan manusia. Malah khasiatnya telahpun terbukti dan ianya disebut di dalam Al-Quran juga.

Di Malaysia pada Ogos 2016, madu kelulut telahpun di angkat sebagai Superfood Malaysia No #1 oleh Menteri Pertanian ketika itu iaitu YAB Dato Ahmad Sabery Bin Chik.

Kenapa madu kelulut di angkat sebagai Superfood berbanding makanan2 yang lain? Berdasarkan penyelidikan & kajian telah terbukti bahawa madu kelulut ini..

🍀 Merupakan gula ringkas yang terbaik.
🍀Sumber tenaga yang utama.
🍀Sebagai functional food kepada organ tubuh.
🍀Mengembalikan tenaga tubuh.
🍀Memerangi sel kanser.
🍀Tingkatkan kecergasan minda.
🍀Sangat kaya dengan antioksidan.
🍀Anti penuaan dan menyerlahkan. kecantikan.
🍀Meningkatkan daya tahan tubuh.
🍀Merupakan anti diabetik.
🍀Anti keradangan yang baik.

Madu Kelulut ini bukanlah ubat. Namun ianya adalah PENAWAR kepada pelbagai penyakit tubuh badan manusia. Ianya sangat sesuai untuk semua peringkat umur dari kanak2 sehingga ke umur orang tua.

Dengan amalan satu sudu pagi dan satu sudu malam mampu memberi tahap kesihatan yang lebih baik kepada pengguna madu kelulut ini.

Ramai golongan wanita mengambil madu kelulut ini untuk..

🍀Membentuk berat badan ideal & langsing.
🍀Sebagai penganti gula yang ideal.
🍀Meningkatkan kecantikan wanita.
🍀Madu sebagai serum dan pelembap kulit.

Demikianlah begitu banyak kebaikan madu kelulut ini kepada kesihatan tubuh badan kita.

Apa beza Madu Kelulut Asli Dari Hutan vs Madu Kelulut Ternak?

🌿Madu kelulut hutan lebih banyak kandungan herbanya yg baik kpd kesihatan kerana persekitarannya lebih semulajadi yang kaya dengan tumbuhan yang berkhasiat.
🌿Mengandungi bahan2 kimia semulajadi (polyphenols) yang lebih tinggi dari madu kelulut ternak yang sangat penting dalam memberikan kesan positif kepada kesihatan dan rawatan perubatan.
🌿Madu lebih matang.
🌿Khasiat yang lebih tinggi.
🌿Proses fermentasi yang telah selesai yang kaya dengan pelbagai enzim untuk kesihatan.
🌿Lebih berkualiti dan berkhasiat kepada kesihatan.

Tuan2 & Puan2, Badan kita ni Allah jadikan, secara semulajadinya ia boleh merawat diri sendiri.

Jangan sampai badan kita tak mampu melawan penyakit lagi! Waktu itu sudah parah.

Akibat pelbagai racun yang anda masukkan dalam darah. Pelbagai toksin yang masuk dalam badan ANDA melalui makanan dan minuman. Setiap hari kita makan dan minum!

Jesteru itu, hentikan gula. Gantikan gula & detoks badan ANDA semula dengan D'hati Madu Kelulut Asli dari Hutan Nusantara ini.

Anda akan lihat kesannya nanti.

Jangan sampai terlambat!

Ayuh cuba D'Hati Madu Kelulut Asli dari Hutan Nusantara hari ini juga.

HARGA JUALAN :
🐝sekotak 200g RM71.80
🌺SEM RM80 / SS RM85
🐝Termasuk kos pos

PROMOSI 2 KOTAK
🌺SEM RM150 / SS RM160
🐝Termasuk kos pos

In shaa Allah, ada DISKAUN lagi bila buat belian ulangan nanti.

Maklumat lengkap, soal jawab mengenai madu kelulut & testimoni pengguna ada di laman web ini. Jemput klik link ini ye 👇👇👇

http://lottepi.com/dhati-madu-kelulut-asli-dari-hutan-nusantara/

Niche: Pembekal Madu | Butik Kesihatan | Diskusi Bisnes
 
1. Jamali - Thu 18/Apr/2019, 9:04am
saya pernah beli madu kelulut sebotol dari rakan yg berniaga dipejabat .rasanya sedikit 'masin' . adakah mmg mcm tu atau saya tersilap beli .dahulu dia berniaga madu propolis tp saya tak beli sebab agak mahal .skrg propolis dah kurang popular .  
2. Ishaq A R - Wed 24/Apr/2019, 12:24pm
madu kelulut dia sedikit masam .... madu jenis cair sedikit  

Page 1   (Total 2 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..