JV untuk Beli Barang Kebal untuk Urusan Tarik Duit! Memerlukan Modal Dengan Segera.
Shahmi - Tue 16/Aug/2011 9:27am [Last Comment]
Salam semua warga majalah.com.sy memerlukan modal untuk membeli barang kebal umum untuk urusan tarik duit.barang sudah ditest dan kebal umum.andaikata modal dapat cepat,urusan akan dijalankan sebelum hari raya.proses dalam 1 hari sahaja.untuk keterangan lanjut,bolehlah email saya di tradepips_750@yahoo.com.

Niche: Buat Duit
 
1. Lan 14 - Tue 16/Aug/2011, 9:41am
Askum saudara shahmi.
nilai utk mahar barang kebal tu bukannya ribuan ringgit.
tapi boleh mencecah hingga jutaan ringgit.
di mana kita nk cari funder yg boleh bagi duit sebanyak tu.
lagipun siapa la kita utk org mempercayai kita.
sya rasa jika nk dapat funder utk urusan prosess memang amat mustahil.
tapi jika saudara perlukan pembeli utk tukar hak milik barang kebal tu,
sya sedia membantu utk dpatkan pembeli.
InsyaAllah.
terimakasih  
2. Shahmi - Tue 16/Aug/2011, 9:49am
salam cik lan.barang saya dapat dari lombok.ada kawan saya yang tinggal disana dapat cari barang kebal.sebahagian duit saya dah dahulukan,cuma tinggal sikit sahaja.guru pun dah ada untuk urusan ni.guru dijohor.tp andai kata en lan ada barang kebal umum,bolehla kita buat sama2..mmg ssh nak buat org percaya bab2 ni..tp yg penting kita usaha  
3. Azmil Zaim - Tue 16/Aug/2011, 9:57am
askum sedara percaya pada tuhan je la apahal nk mintak kat jin dia pun makhluk tuhan pikir la...hentikan la perkara khurafat ni...klu nk sangat tarik duit ni mai sya tunjuk caranya x yah kuar modal pun...  
4. Lan 14 - Tue 16/Aug/2011, 10:05am
Wkumsalam saudara shahmi.
memang betul cakap saudara tu.
memang susah kita nk percayakan pda seseorg berkenaan hal2 mistik ni.
bukannya semua org memahami apa tu barangan mistik.
seperti Barang kebal Umum,Tembus pandang,Kebal kulit,perubatan dn lain2.
sya dh berkecimpung dlm bidang mistik ni dh bertahun2 sebelum ni.
tapi masih lagi belum mndapatkan hasil.
tapi semangat tk pernah luntur mahupun ada kawan2 yg menyindir pda apa yg sya lalukan.
InsyaAllah,jika kita bersabar tk mustahil Allah akan makburkan apa yg kita usahakan.
sabar dn menunggu adalah lumrah dari kehidupan.
berkenaan tentang guru tu sya tk brapa bimbang,
kerana sya ada Guru yg sedia ada utk urusan prosess.
cuma barang sahaja yg masih tidak di jumpai.
semoga saudara tk luntur semangat.
terus berusaha dn semoga berjaya.
terimakasih dari sya lan.
rap14@ymail.com  
5. Lan 14 - Tue 16/Aug/2011, 10:15am
kan dh cakap.
mesti kena punya.
buakannya semua org memahami apa itu mistik.
org yg pendek ilmu saja yg akan berkata begitu seperti di atas.
satu jawapan yg amat bodoh dn tk brilmu dari org yg di atas.
"klu nk sangat tarik duit ni mai sya tunjuk caranya X yah kuar modal pun"
tengkorak dia x yah kuar modal.kencing kat tandas awam pun kena bayar.
apa nk suruh org ikut dia buat mlm.mcam read cafe dn wang pos tu yg dh bungkus.
cakap pandai,
tapi suruh org dok ikut dia tarik duit tu betul ke.
cakap mcam keling la lu.  
6. Matju 2 - Tue 16/Aug/2011, 10:28am
tarik duit?xpenah dengar..dapat plak kat lombok indon..pesal indon xmaju2 sampai skg..tok guru kat sana segan ke nak tarik duit..hhhmm..bak kata nabil..lu fikir la seniri..hehehe..  
7. Azril Aziz - Tue 16/Aug/2011, 10:29am
Lan 14, Azmil Zaim ni comfirm wat MLM klu xyh kuar modal la ddk mnum kopi dpt duit tu smua pmbohong la woi... kdang? kita cpt nk merumuskan sesuatu yg kita x tau mcm si Azmil ni.. die x tau tp main hentam je pastu suh join die wat MLM lak..  
8. Matju 2 - Tue 16/Aug/2011, 10:45am
ok la MLM daripada percaya mende2 kebal ni..pelik aku mendengornye..cable electric penah la dongar..xpela,ape2 pun buat je ape2 yg diri seniri nak wat..jgn salah akidah sudah la...  
9. Hasni Zainal - Tue 16/Aug/2011, 12:12pm
semoga saudara menjadi kaya raya..kalau dah kaya nanti jangan lupa bersedekah dan keluarkan zakat.... :-)  
10. Muhammadyazid - Tue 16/Aug/2011, 4:55pm
jgn dipersendakan ilmu tarik duit,kebal umum,tembus pndg.. org yg x belajar ja yg x tau.. bila dah rasa duit tu dah try brg tu..baru korang akan tahu apakah itu.. aku dah penah merasa duit hasil pertukaran wang dgn brg alam bunian.. org yg belajar tntg ni ja yg tau... lgpun kita x disuruh percaya benda2 jin ni.. depa ni idup mcm perantaraan la.. yg dok ckp2 pandai ni..kalo sakit kena santau ka apa ka..blh la pi jumpa doktor suruh ubatkan..x yah la pi jumpa ustaz.. buat pa pi jumpa ustaz kalo x percaya pasal benda2 ghaib ni...  
11. Bagus Satay Sarah Ent - Thu 18/Aug/2011, 3:11am
tidak kujadikan jin dan manusia selain untuk menyembahku..

sy tau semua tu betul belaka..sy pun pernah ada pekerja indonesia hebat dalam alam gaib ni.dia ada bawak 16 once platinum yg berharga ratusan ribu yg ditarik dri alam gaib.akan tetapi..seteah diuji ianya platinum palsu.katanya mungkin pensyaratn x cukup.
pendek kata,ilmu semua allah tunjukan pada manusia.sedarkah kalian allah ingin menguji adakah kalian berpaling darinya.nampaknya ya...seperti sedara lan 14 dah fahmi.  
12. Matju 2 - Thu 18/Aug/2011, 1:04pm
muhammadyazid:bukan xpecaya...pecaya mende ghaib ni...Allah mencipta Manusia lebih baik dari segala makhluk..watpe kita nak minta pertolongan dari Jin.kenapa xminta pertolongan dari Allah?jgn lah kamu berpaling darinya hanya kerana dunia semata mata...kalau kene santau tu haruslah jumpa ustaz..tp jgn la guna jin utk kebal diri,tebus pedang,tarik duit...salah tu..p jumpa ustaz pun ustaz kata salah mende ni...hehe..sekadar renungan...bukan nak mencabar atau teguran..minta maaf jika tersalah ckp.  
13. Mino - Sun 28/Aug/2011, 5:36am
Gandakan Ilmu Untuk Gandakan Pendapatan ada disini rahsiatarikduit.tk  
14. Mie 85 - Mon 14/Nov/2011, 1:33am
salam en shahmi.sy sedang cari mnyak kantil untk proses rzki.klu ada sms sy 0196525681mie.  

Page 1   (Total 15 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..