Jom Bisnes Ice Blend dan Shakes! Sy Boleh Bantu.
Aswad Haykal bin Mohd Isa @ Imtiyaaz Global Enterprise
Thu 29/Aug/2019 2:38pm [Last Comment]
Dalam bnyk2 bisnes, bisnes air mmg senang nak buat, tapi dah bersepah org buat.

Bisnes ice blend ni mmg bisnes yg evergreen. Boleh jual ice blend / shakes utk budak sekolah, hinggalah mcm setarbak. Ikut suka anda lah nak pilih niche bisnes ice blend / shakes yg mcm mana dan siapa target market anda.

Jom! Sy boleh bantu anda!

Anda nak pakej, atau tanak pakej, tiada masalah. Anda nak beli satu paket, nak beli satu carton powder, takde masalah.

Jika anda pelanggan baru sy, sy bermurah hati nak beri diskaun kpd anda (tapi jgn lah nak beli satu paket, nak minta diskaun pulak).

Sy servis satu malaysia tapi lebih tertumpu di negeri Kelantan, Terengganu dan Pahang.

Sy akn bantu dan coaching anda hingga anda boleh menjual ice blend ni.

Sy ialah service agen bagi ice blend jenama MOSHA. Powder power, mudah, bemutu, halal, sihat.

Utk keterangan lanjut, hubungi sy di talian 0139334171 sekarang juga! Whatsapp pun boleh.

Ingat tu, 0139334171 sekarang utk sebarang pertanyaaan.

# jombisnesiceblenddariduduksajasaja

Niche: Bisnes Ice Blended | Pakej Perniagaan | Bisnes Pasar Malam | Bisnes Minuman
 
1. Ain Alaina - Sat 5/Sep/2020, 6:42pm
Bminat nk cuba 0183970100  

Page 1   (Total 1 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..