Ingin Memiliki Butik Baju dan Kerongsang?
Rafiq 27 - Tue 6/May/2014 2:53pm [Last Comment]
Kepada sesiapa yg berminat nak mempunyai sebuah kedai perniagaan butik baju dan kerongsang sendiri dengan modal RM 10K hingga RM15K. Anda boleh berhubung dengan saya untuk maklumat perniagaan tersebut.

Anda akan dibantu untuk membuat pinjaman dengan MARA.
Anda akan dibantu untuk mendapatkan stok baju dan kerongsang,perniagaan amat menguntungkan.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut 013 9116434. syida
* hanya 5 orang lagi untuk sertai kumpulan kami yang mendapat bantuan MARA untuk program usahawan muda 1Malaysia

Niche: Pinjaman Perniagaan | Pemborong Aksesori Wanita | Pemborong Pakaian Wanita
 
1. Zizie Muhd - Tue 6/May/2014, 3:32pm
emailkan detail ke zizie.muhd@yahoo.com  
2. Fatin 295 - Tue 6/May/2014, 8:38pm
email pls..

nadazwa@yahoo.com  
3. Azila Hashim - Wed 7/May/2014, 11:16am
email saya..
azila_jb@yahoo.com  
4. Alisha Kids And Mums Stuff - Wed 7/May/2014, 2:51pm
fasha_mohamad@yahoo.com  
5. Shasha 101 - Fri 9/May/2014, 3:54pm
tumpang tanya, modal rm10k tu kena sediakan sendiri ke? boleh bagi pencerahan.. email ke iriasha@yahoo.com  
6. Ab 3 - Tue 13/May/2014, 10:35am
Saya berminat. Tolong emailkan ke esprito193@yahoo.com  
7. Suraya 47 - Wed 14/May/2014, 2:16pm
emqil ke surayasalleh107@gmail.com  
8. Fika 10 - Wed 14/May/2014, 3:49pm
Sy berminat..emailkan kat atinpieqa@yahoo.com or call 0199644660  
9. Eila Ariela - Fri 23/May/2014, 11:51pm
Email boleh? Eila.ariela@gmail.com  
10. Rafiq 27 - Sat 31/May/2014, 6:07pm
kepada yang berminat call saya terus untuk pertayaan
013 9116434  
11. Ana90 3 - Mon 2/Jun/2014, 11:40pm
saya menyediakan maxi dress dan pakaian muslimah lain pada harga borong. berminat boleh whatsapp 0102450631 atau emel henme_ana90@yahoo.com  

Page 1   (Total 11 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..