Vios Auto Untuk Disewa RM88 Sehari. Murah-Murah
Fmnauto @ Farouk Mn Sdn Bhd
Fri 2/Aug/2013 2:58pm [Last Comment]
toyata vios auto untuk disewa selama 2 minggu atau lebih. rm1300 utk 15 hari. call/sms untuk bincang. area kl
012-2080515

Niche: Sewa Kereta Teksi Limo
 
1. Zamri 136 - Fri 2/Aug/2013, 3:02pm
sewaan untuk toyota vios auto untuk rm1300 untuk 15 hari adalah terlalu mahal, kerana saya boleh sewakan untuk sebanyak rm750 sahaja untuk 8 hari, sesiapa yang berminat sila hubungi saya, kerana saya ada memeliliki sebanyak 2 buah sahaja lagi.... Asmawi 01116154207  
2. Alotofmusic - Fri 2/Aug/2013, 4:06pm
zamri 136- sewa kete buat, jual isi kerang n lala buat, tolong setel masalah org kena tipu pun buat , agen cari keje pun dia, dia sendiri pun ada apply mintak keje, dia sendiri pun ada nak sewa kete,agen pinjaman pun dia. nak beli tanah dia, carik pembantu rumah dia, siap bini dia sekali pun nama ada terlibat. Patut dapat award pekerja serba boleh nih.

Kepada yang nak berurusan dgn si zamri nih, baik korang click nickname dia baca resume dia dulu dan pikirkan sendiri. X pasal2 jer nnti  
3. Nurul 1156 - Sat 17/Aug/2013, 5:47pm
KERETA SEWA

Promosi perayaan
Toyota vios auto (baru)
RM 165 1 hari
RM 465 3 hari

Kereta baru diservis di toyota. No plate cantik. sah untuk tempahan sehingga 25 ogos 2013. Call 012-2212185 cik nurul. Penghantaran percuma tertakluk kepada kawasan dan tempoh penyewaan  
4. Zulfadhli Azizan - Sat 17/Aug/2013, 6:52pm
RM 88 * 15 HARI = RM1320
RM 750 / 8 HARI = RM 93.75 SEHARI
RM 93.75 * 15 HARI = RM 1406.25

Terang bulan lagi mau suluh.  
5. Fmnauto - Mon 19/Aug/2013, 10:50am
zamri kut menipu byk sgt mana mau ingat ape yg dia tipu. kesian  

Page 1   (Total 5 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..