Terminal 'Easy2pay' (Paybill & Reload) Your One Stop Center
Shamsir Maarof @ Sasa Mega Supply & Services - Sat 2/Jan/2010 2:40pm [Last Comment]
Terminal 'Easy2pay' adalah terminal yg pertama di Msia yg menyediakan perkhidmatan pembayarn bil selain pembelian top-up. Pelanggan boleh membayar pelabgai bil melalui terminal ini seperti bil air, elektrik, astro, telekom, maxis, digi dll. Terminal ini tanpa wayar (GPRS) dan boleh digunakan di mana shj, 1 modal untuk semua produk, servis 24jam, mudah digunakan, komisen harian dan tiada caj yg tersembunyi. Kepada usahawan/agen yg berminat utk mendapatkan atau memasarkan produk ini sila hubungi saya 017-2910197 atau email ke shamsir_maarof@yahoo.com.

Niche: Bisnes Prepaid Dan Reload | Mesin Terminal Bayaran
     
  1. Tiska Vera - Mon 4/Jan/2010, 2:39am
    berapa modal yg diperlukan utk menjadi agen ini ?  
  2. Shamsir Maarof - Mon 4/Jan/2010, 3:32pm
    Tiada modal yg diperlukan dan tiada bayaran fee agen, hanya komitmen dan dedikasi sahaja dgn bermodalkan usaha. Komisen Lumayan ditawarkan kpd setiap agen.  
  3. Hazizah Baba - Tue 5/Jan/2010, 9:16pm
    bagaimana caranya sekiranya berminat  
  4. Shamsir Maarof - Wed 6/Jan/2010, 10:30am
    Puan boleh terus berhubung dgn sy utk penerangan yg lebih lanjut menegenai produk dan sy akan bekalkan sedikit brochure utk puan. Lokasi saya di sgor.  
  5. Abdul Halim Bin Ali - Mon 11/Jan/2010, 1:40am
    saya berminat nak tau lebih lanjut. e-mail kan di hnibestari@gmail.com. tq  
  6. Abdul Halim Bin Ali - Mon 11/Jan/2010, 1:42am
    saya berminat nak buat bisness nie di pantai timur.....iyer ker takda modal?..  
  7. Shamsir Maarof - Mon 11/Jan/2010, 12:01pm
    untuk menjadi agen, tiada modal yg diperlukan, hanya modal tenaga dan usaha sahaja.  
  8. Abdul Halim Bin Ali - Mon 11/Jan/2010, 9:50pm
    plz attach brosur kat e-mail .....boleh cuma kan???  
  9. Miss Ann - Wed 3/Feb/2010, 8:00pm
    any info???...
    email saya k... thanks  
  10. Nizam 12 - Sat 6/Feb/2010, 9:38pm
    Tolong email kpd sy maklumat lanjut. Modal berapa? salnzm@yahoo.com  
  11. Nizam 12 - Sat 6/Feb/2010, 9:42pm
    Saya pun perlukan brochure ...... boleh tolong attach kat email saya tak? salnzm@yahoo.com  
  12. Maha Effendi - Wed 17/Feb/2010, 9:00am
    saya berminat, tolong email kpd sy maklumat lanjut. modal berapa? wlf1149@yahoo.com  
  13. Zainul Hussain - Mon 1/Mar/2010, 3:35pm
    zhhm81@gmail.com....emailkan saya detail..terima kasih  
  14. Razali 5 - Mon 1/Mar/2010, 10:01pm
    macammana nak jual produck tu...? berapa keuntungan...?  
  15. Anisah - Wed 17/Mar/2010, 1:59pm
    sy berminat,email info tqmhb_sgpetani@yahoo.com  
  16. Shamsir Maarof - Wed 17/Mar/2010, 5:40pm
    En Razali boleh email saya utk keterangan lebih lanjut.  
  17. Shamsir Maarof - Thu 18/Mar/2010, 7:39pm
    Cik anisah, sy cuba email cik tp tk boleh send..boleh cik email sy..shamsir_maarof@yahoo.com  
  18. Mohdnasran - Sun 21/Mar/2010, 3:09pm
    saya minat sila emailkan kat saya mohdnasran@hotmail.com  
  19. Hatta - Mon 22/Mar/2010, 10:49am
    Boleh info kat saya.. talhattadeng@gmail.com  
  20. Sasuke - Mon 29/Mar/2010, 12:54am
    sy berminat, mempunyai kedai sendiri di melaka, info.. sasuke.shah@gmail.com  
  21. Shamsir Maarof - Mon 29/Mar/2010, 2:23pm
    sila layari www.eazy2pay.webs.com utk info lanjut...  
  22. Fadillah 2 - Fri 7/May/2010, 11:26am
    fadillah.jarnie@gmail.com....emailkan saya detail..terima kasih  
  23. Ummi Shoppe - Tue 15/Jun/2010, 1:51pm
    boleh emailkan saya info.. email to ummi_shoppe@yahoo.com  
  24. Juehana - Thu 17/Jun/2010, 11:20am
    emailkan saya...
    juhana1980@gmail.com  
  25. Juehana - Thu 17/Jun/2010, 11:23am
    emailkan saya...
    juhana1980@gmail.com  
  26. Aida 22 - Thu 1/Jul/2010, 9:45pm
    bagi info
    Aida
    manjaku_iffat@yahoo.com
    0173417410. TQ  
  27. Mohdamin Bahari - Mon 5/Jul/2010, 12:39pm
    bg maklumat sikit,la ni saya ada perniagaan hiasan dalaman di Langkawi  
  28. Mohdamin Bahari - Sun 11/Jul/2010, 12:38pm
    perlu maklumat email mohdaminbahari@yahoo.com.my  
  29. Nasz 2 - Tue 13/Jul/2010, 8:29pm
    sy berminat dgn bz ni...boleh fowardkan sy more info @ brosur ke email maqsum77@yahoo.com  
  30. Azan6721 - Wed 14/Jul/2010, 1:44pm
    beri keterangan lanjut...ahmadazan@gmail.com  
  31. Nashir - Tue 20/Jul/2010, 7:36am
    sy berminat la biz ni...mcm best jerr pls email info to nazgift10@gmail.com  
  32. Risya 2 - Tue 3/Aug/2010, 8:17am
    emel ke:danish0603@gmail.com  
  33. Puteririmba24 - Thu 5/Aug/2010, 3:20pm
    Saya minat bisnes ni..
    tolong email saya macamana caranya nak dpatkannya..ok??
    ros_putihcutes24@yahoo.com  
  34. Dollar - Thu 5/Aug/2010, 7:18pm
    tolong email detail & kos monstertwrps@gmail.com. tks  
  35. Syauqina Fariza - Mon 9/Aug/2010, 4:57pm
    sy pon nk sedikit maklumat berkenaan biz nie..boleh tlng email,
    syauqina_fariza87@yahoo.com
    tq  
  36. Razi - Tue 10/Aug/2010, 7:38am
    email sy utk lebih keterangan..resort_cup@yahoo.com  
  37. Razi - Tue 10/Aug/2010, 7:41am
    sy nak lebih keterangan..email sy...resort_cup@yahoo.com  
  38. Fina 3 - Wed 11/Aug/2010, 10:17am
    saya berminat dgn biz ni....salfinam@yahoo.com.my  
  39. Aisyah 3 - Mon 23/Aug/2010, 10:07am
    boleh forwardkan brochure..tq

    aisyah.tiong@yahoo.com  
  40. Milvina - Thu 9/Sep/2010, 6:47pm
    tlong email kpda saya.. kokojelly_vinn@yahoo.com  
  41. Dero - Fri 17/Sep/2010, 5:21pm
    salam..
    sila emailkan maklumat lanjut..
    daz_villa@yahoo.com  
  42. Awiefie 2 - Sat 18/Sep/2010, 5:44pm
    berminat...forwardkan brochure..tq

    awiefie@hotmail.com  
  43. Anuar 15 - Fri 24/Sep/2010, 7:00pm
    mahu info lebih mendalam
    terracottaz83@yahoo.com  
  44. Nor Afzani - Tue 12/Oct/2010, 12:15pm
    boleh forwardkan pada saya
    achiq87@yahoo.com.my  
  45. Cahaya Berseru - Mon 18/Oct/2010, 3:11pm
    saya sangat berminat.

    hubungi saya 0136734999

    cahaya_berseru@yahoo.com  
  46. Exigences - Sun 31/Oct/2010, 2:00am
    Nota: Operator Eazy2pay akan menggenakan caj RM0.50 bagi setiap transaksi bil.
    ( ini bukan bayaran tersembunyi ker ? )  
  47. Shamsir Maarof - Fri 5/Nov/2010, 9:10am
    Ini bukan caj yg tersembunyi sebab kami dah beritahu awal2 kepada merchant. Caj RM0.50 hanya akan dikenakan jika ada transaksi pembayaran bil shj. Itu shj caj yg kami kenakan dan tiada caj2 yg lain. Harap maklum.  
  48. Jutawantokek - Wed 24/Nov/2010, 10:08pm
    hati2 dgn scammer pendek ni.baca pengalaman saya terkena rm550.kpd shamsir tunggu je repot polis saya  
  49. Shamsir Maarof - Fri 3/Dec/2010, 10:40pm
    Salam tuan jutawan, klu rasa saya ni scammer ke apa, silalah buat laporan polis dan jgnlah mencanang di sini. Rm550 tak boleh jadikan saya jutawan pun.  
  50. Jihad - Sat 8/Jan/2011, 11:57pm
    boleh email detail :razalichemat@yahoo.com  
Start | Page 1 | Next >                     (Total 60 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.