Tepung Magik
Ku Masni Bt Ku Ismail @ Qisyafar Enterprise
Thu 14/Feb/2013 11:39am [Last Comment]
tepung pelbagai guna untuk semua jenis gorengan-kekal rangup- tidak serap minyak
hubungi saya untuk beli/jd agen..
012-4484771

Niche: Pembekal Rempah Dan Perencah
 
1. Guntai - Thu 14/Feb/2013, 11:47am
sila send details,pic,harga to bee_sing07@yahoo.com  
2. Ku Masni Bt Ku Ismail - Thu 14/Feb/2013, 12:41pm
TERIMA KASIH. SY DH EMAIL KAN YE..  
3. Ctk - Thu 14/Feb/2013, 1:42pm
sila email pd sy di ziesmartbiz@gmail.com
tq  
4. Ku Masni Bt Ku Ismail - Thu 14/Feb/2013, 1:59pm
terima kasih. sy dh emailkan.  
5. Perjuangan Soleh - Thu 14/Feb/2013, 9:40pm
tlg email detail kat sy..
saleh_sapiai@yahoo.com  
6. Kieyjejung - Thu 14/Feb/2013, 11:58pm
wat gorengg ayam ng ikan bole??  
7. Ku Masni Bt Ku Ismail - Fri 15/Feb/2013, 7:53am
boleh sesangat Kieyjejung... sy selalu buat cendawan goreng... anak2 siap ambil tempahan lg..  
8. Ku Masni Bt Ku Ismail - Fri 15/Feb/2013, 8:00am
sy dh emailkan Perjuangan Soleh  
9. Shalimar 2 - Fri 15/Feb/2013, 10:06am
Assalamualaikum
mohon emel detail ke
futureplanning11@yahoo.com  
10. Ku Masni Bt Ku Ismail - Fri 15/Feb/2013, 12:36pm
Shalimar 2,
sy dh emailkan ye  
11. Rose 177 - Fri 15/Feb/2013, 12:44pm
boleh email saya rosniaga@yahoo.com  
12. Ku Masni Bt Ku Ismail - Fri 15/Feb/2013, 1:40pm
sy dh emailkan ye rose 177  
13. David Jalley - Sat 16/Feb/2013, 12:39pm
saya juga sabrisalleh1976@gmail.com  
14. Ku Masni Bt Ku Ismail - Mon 18/Feb/2013, 9:43pm
sy dh emailkan ye David Jalley  
15. Zamri 91 - Tue 19/Feb/2013, 10:58pm
saya perniga ayam goreng sesuai ke tepung tu.berapa harga ,tolong email kat saya boleh dali.adam@yahoo.com terima kaseh  
16. Suzie 45 - Tue 19/Feb/2013, 11:32pm
Salam,

Sesiapa serius dan bersunguh2utk business. Syarika kami menaja kedai berharga rm1 juta tmsuk sewa dan bil elektrik bulan ditaja. Modal cma rm 5200 itupun dpt produk dan laihan akan diberikan. Kalau anda benar2 serius, cepat daftar dgn pn su 016 2020370 sebelum kupta ada lagi.  
17. Ku Masni Bt Ku Ismail - Wed 20/Feb/2013, 5:16am
sy dh emailkan Zamri 91  
18. Ku Masni Bt Ku Ismail - Wed 20/Feb/2013, 5:29pm
saya akan berada di booth sempena karnival UITM Shah Alam pada 25-29/3/2013 nanti-temui sy untuk mendapatkan TEPUNG MAGIK, MANJA D'TOX KAKI dan MINYAK ANGIN HABBATUS SAUDA.  
19. Linsbizshoppe - Wed 20/Mar/2013, 3:47pm
boleh email harga runcit dan syarat utk jd ejen dkt ainadaleesya78@gmail.com  
20. Cariduit 3 - Thu 11/Apr/2013, 12:46am
Minta emailkan gambar, harga ke iedaabadies@gmail.com Tq  
21. Ku Masni Bt Ku Ismail - Sat 25/May/2013, 7:08am
Assalamualaikum..
saya ingin memaklumkan, saya telah di tipu oleh sexymamy_22@yahoo.com
berkaitan tapak jualan booth di karnival uitm shah alam dan karnival belia putra jaya.
Perempuan bernama FARAH ini, sangat licik kerana meminta pelbagai dokumen untuk pendaftaran seolah-olah, peluang yang ditawarkan adalah benar.  
22. Siti Salviah Hassan - Sat 8/Jun/2013, 1:12pm
Tolong emailkn kpd saya  
23. Famy 2 - Fri 25/Oct/2013, 4:43pm
emelkan details kat saya
tq
famy1978@gmail.com  

Page 1   (Total 23 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..