Tawaran Pakej Perniagaan Waffle Cake
Asmat003 - Sat 29/Oct/2011 8:30am [Last Comment]
As-Salam kepada Warga Majalah.

Syarikat kami telah menguruskan dan membekal perniagaan waffle termasuklah mesin dan juga tepung serta jem.

Peluang dibuka kepada yg berminat utk menjalankan perniagaan waffle dengan kos yg rendah dan flexible. Tutorial dan khidmat nasihat diberikan secara percuma.

Business yang modal rendah dan keuntungan hingga 400%. Lokasi adalah penting dan kos operasi mestilah rendah,


Pakej A: RM 1,900.00
? Waffle Machine 2nd hand Warranty ada
? Tepung ready made 1.75kg sebanyak 6 paket
? chocolate creamer 5kg
? Peanut butter 5kg
? Delivery & Training

Pakej B: RM 550.00
? Tepung ready made sebanyak 10kg
? Chocolate creamer 5kg
? Peanut butter 5kg
? Delivery & Training
* Mesin waffle boleh bincang


Pakej C: RM 2500

? Waffle Machine yg Baru
? Tepung ready made 1.75kg sebanyak 12 paket
? chocolate creamer 5kg
? Peanut butter 5kg
? Blueberry jem 2kg
? Delivery & Training

*Percuma tektik dan teknik melariskan waffle anda, menjadikan anda pilihan utama peminat2 waffle.

*Berhati2 dengan mesin yg harga lebih rendah kerana akan menggangu kelancaran perniagaan anda nanti.


Penghantaran percuma sekitar Kelantan dan Terengganu

sebarang pertanyaan boleh hubungi atau sms saya,

Azri - 019 930 5999

Niche: Bisnes Waffle Dan Jagung | Pakej Perniagaan
 
1. Azli8153 - Sat 29/Oct/2011, 8:33am
saya berminat nak buka perniagaan di johor cmne tu?
azli_zan@yahoo.com  
2. Asmat003 - Sat 29/Oct/2011, 8:36am
boleh tiada masalah, pihak kami boleh menghantar wakil kami di sana nanti. Johor kawasan mana ?  
3. Aneka Mee - Sat 29/Oct/2011, 8:47am
Tumpang lalu..
saya ade kaunter 5ft x 7ft x42"(h) untuk
dijual..baru lagi,custom-made,moden..klien x jadi ambil coz loan dia nak buka restoran x lulus harga rm900 je.. boleh datang kilang tengok lokasi klang..trnsport sendiri..012-2007074  
4. Asmat003 - Sat 29/Oct/2011, 8:51am
Aneka Mee

tuan boleh emailkan imej pada :

waffle2u@gmail.com

insyallah saya cuba war-2kan  
5. Mohd Rizal Jamil - Sat 29/Oct/2011, 9:00am
anda juga boleh mengiklankan produk ke laman baru di http://mudah.site40.net/  
6. Ruliqa - Sat 29/Oct/2011, 12:27pm
:sy berminat...utk are kl mcmn ne??(gombak)  
7. Noor Hizam Bin Hashim - Sat 29/Oct/2011, 8:35pm
Sy berminat,area Kluang JB.Sy jual burger,lg pun kt tmpt tggl sy ni x de g jual waffle.Tempat strategi kos x lma lg hospital bru operasi n deretan kdai paling dkt ngan hospital tu.  
8. Asmat003 - Sun 30/Oct/2011, 7:54am
Salam, untuk..
Azli8153
Ruliqa
Noor Hizam Bin Hashim

sila sertakan details spt :

Nama penuh :
alamat perniagaan :
no hp :
pakej yg berminat :

kemudian emailkan kepada : waffle2u@gmail.com

untuk memudahkan pihak kami menguruskan permohonan anda. Terima kasih.  
9. Ennamohd - Thu 3/Nov/2011, 2:50pm
salam..kepada sesiapa yg berminat untuk menempah tepung waffle dikawasan Sentul dan Gombak sila hubungi saya di 012 2136626  
10. Mahani 9 - Fri 4/Nov/2011, 11:28am
saya berminat tinggal area puchong  
11. Asmat003 - Fri 2/Dec/2011, 9:30am
syarikat kami juga menawarkan pakej menarik dan juga boleh membayar secara ansuran ( akad islam ).

sila hubungi utk keterangan lanjut, terhad untuk 10 pelanggan pertama sahaja.  
12. Peert - Thu 29/Dec/2011, 4:12pm
Asalamualaikum.
saya ada menawarkan pakej2 yang menarik

Kami ada beberapa pakej perniagaan

1. Ice blended
2.Waffle
3. Jagung


Pakej kami boleh didapati secara mudah.boleh secara ansuran
Nilai Pakej RM 1900
Semua pakej adalah termasuk stock mengikut pakej tertentu dan jumlah bergantung
dengan harga pakej.
Peralatan sokongan juga bergantung pada jenis dan harga pakej.

kami juga boleh membekalkan tepung iceblended dan tepung2 lain lain tanpa anda membeli pakej kami
untuk tujuan perniagaan , harga mengikut kuantiti dan anda boleh melabelkan sendiri produk tersebut untuk diedarkan kepada network anda sendiri.

Kami juga boleh menyediakan reka bentuk kiosk mengikut spefikasi perniaga ingin kan
untuk berniaga dikawasan supermarket ( harga mengikut budget dan keperluan perniaga)

Bagi Pakej seterus nya Kami ada menyedia kan pakej Lori Bergerak
dari jenis
a) Pasar Malam
b) Kiosk kotak

Harga dari rm 45k hingga 130k bergantung jenis lori (baru)dan kelengkapan yang diperlukan.
Pihak saudara/saudari juga boleh menyediakan lori sendiri dan kami boleh mereka bentuk
kembali lori tersebut dengan harga tertentu
Budget diantara 20k hingga 80k.semua urusan daftar semula kenderaan akan kami uruskan .

Jika saudara /saudari berminat untuk menyertai kami , kami sedia berbincang demi kebaikan bersama
ttg harga adalah mengikut budget saudar/saudari.
Kami cuma menyediakan perkhidmatan dan sokongan yang diperlukan,

lokasi terengganu dan kelantan

Terima Kasih

sila hubungi saya 0125224113
..kepada sesiapa yg berminat sila email sy nyib@gmail.com  
13. Rif - Thu 29/Dec/2011, 4:20pm
Berminat dengan produk Frozen Steak, sila email ke n_aeddi@yahoo.com atau hubungi rif 012-67863214... Agen and buyer diperlukan...  

Page 1   (Total 13 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..