Senang Lulus Proton/Perodua/Honda Full Loan 100% Swasta Gomen CTOS Ptptn Layak Penang Kedah Perak - Penang, Butterworth
Car Expert - Mon 20/Feb/2017 11:22am [Last Comment]
???????? ???? Special Gift Package???????? ????wait for U
Promosi kereta baru PROTON/PERODUA/HONDA 100% tanpa deposit ( full loan )..!!
Dapatkan kereta idaman anda sekarang..!!
* Pinjaman Islamic.
* Faedah dan sewa bulan yang rendah.
* Baru kerja LAYAK MEMOHON
* Ctos layak memohon.
* Kelulusan cepat.
* Stock sedia ada.
* Pilihan wana kesukaan anda.
* Barangan percuma.
????PROSES 72 JAM HARI BEKERJA (
????BANYAK FREE GIFT

???? Document yang diperlukan:-
???????? Salinan ic.
???????? Salinan lesen memandu*.
???????? Salinan 3 bulan slip gaji terkini.
???????? Penyata bank 3 bulan terkini.
???????? Penyata KWSP.

JIKA TIADA DOKUMEN DI ATAS, BOLEH WHATSAPP SAYA TANYA..TANYA PERCUMA :)

????NAK SUBMIT,NAK TANYA ??????
????019-961 1010(whatsapp/wechat/viber)
????EMAIL: carexpert88@yahoo.com

Niche: Kereta Baru
 
1. Kretelaju - Tue 28/Feb/2017, 12:18am
Saya blacklisted dgn bank. Tapi kerja dgn agensi kerajaan dan kedudukn kewangan saya stabil. Semua bayaran saya ok tpi ada sangkut satu dgn blacklist ni sbb ada penipuan dlm bnk tu berkaitn satu pinjamn hartanah. Kereta saya sblm ni dah habis bayar sebab bank yg bgi pinjamn tu prcaya dgn kekuatan bayaran saya walaupon tahu status blacklist saya. Sekarang saya cdg nk tukar kereta tu tpi sangkut dgn blacklist ni. Amaun yg sangkut tu dlm RM190k. Bukn tk boleh byr tpi bnk yg bgi pinjmn hartanah tu penipu dan kes ni tk boleh ke mana2. Sapa2 yg boleh tolong saya buat pnjamn kereta sila hubungi saya di emel di bawah. Saya ada d Tmn Prpaduan, Ulu Kinta, Perak. Emel saya kretelaju@gmail.com. Terima kasih.  

Page 1   (Total 1 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..