Rebut Peluang untuk Tambah Pendapatan Bulanan Minimum Antara RM700 Hingga RM3000
Al Sidiq 48 - Fri 24/Feb/2017 3:00pm [Last Comment]
Assalammualaikum semua.

Saya nak share dgn anda semua cara untuk tambah pendapatan bulanan. Jangan bimbang, saya bukan nak promote MLM, bkan nak ajak join skim cepat kaya, bukan juga nak perdayakan anda semua untuk sertai skim ponzi.

Saya ada cara untuk anda semua yang ada sedikit simpanan. Sekiranya anda biasa menyimpan kat @SB, biasa buat simpanan tetap setiap bulan, mungkin anda berpeluang untuk tambahkan sedikit jumlah duit anda. Mungkin stiap hujung tahun anda akan dapat dalam 5% hingga 10% dividen.

Contoh, anda simpan 10K dalam @SB, akhir tahun dapat dividen 7%.. Jadi, duit anda akan jadi RM10700. RM700 untung. Banyak tu. Sape nak nk bagi kn?
Tapi, pernah tak kita trtanya-tanya, dari mana RM700 tu dtg? Apa Sumbernya? Lepas tu, setahun sekali baru dapat pulak tu.

Jadi, di sini saya nak share dengan anda semua cara untuk anda semua dapat keuntungan setiap bulan. Anda simpan sekali je, anda hanya tunggu sebulan je untuk dapat keuntungan pertama. Anda juga boleh keluarkan dit setiap bulan.

Simpan 10k, untung 700 sebulan.. Kira lah ye berapa setahun.. :)

Hubungi saya segera untuk saya share
01151992688

Niche: Iklan Terbuka
 
1. Al Sidiq 48 - Fri 24/Feb/2017, 3:02pm
Hubungi saya segera, InsyaAllah saya akan bantu anda ubah ekonomi anda.

Al Sidiq 01151992688  
2. Ahmad Mujahid Mohd Asri - Fri 24/Feb/2017, 3:55pm
Pm detail 017-3505750  

Page 1   (Total 2 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..