Pure Marine Collagen
Iena 26 - Tue 9/Oct/2012 11:38am [Last Comment]
♥ Keistimewaan Pure Marine Collagen:

Nilai2 nutrisi kolagen ni 10x ganda lebih tinggi dari sirip ikan yu (satu mangkuk kecil RM 300)

Khasiatnya sama dengan sarang burung layang2 (RM 400 hingga ribuan ringgit)

24% kolagen ni bersamaan 2 keping sarang burung layang2

Kalsium 37 yang lebih tinggi daripada hati ikan PH bernilai 7.6

♥ Kebaikan Kolagen Asli

-Melaraskan BERAT BADAN dan HORMON,

-peningkatan PAYUDARA

-Anti-bakteria,

-membuang TOKSIN

-Menghilangkan SEMBELIT

-Mengurangkan tekanan darah tinggi dan hypotension

-MENCANTIKKAN KULIT,

-MELICIN dan MENEGANGKAN kulit serta PAYUDARA (anti penuaan)

-Memulihara sel-sel kulit mati (JERAWAT)

-Menormalkan fungsi kelenjar tiroid

-Memperbaiki masalah KULIT dan RAMBUT,

-mengurangkan KEDUTAN, TEMPAT HITAM, SELULIT DAN JERAWAT

-Membantu meningkatkan METABOLISME

-Meningkatkan fungsi stomatch

-Membantu menghapuskan nefritis, Artritis, basal

-Menguatkan saluran darah, meningkatkan penyakit sendi, kecacatan kolagen, darah
badan dan purpura haemorrhagica

-Meningkatkan PEREDARAN DARAH, dingin dan mencegah sakit bahu

-Berkesan bagi orang-orang yang telah sarcoma atau TUMOR SLIM UP abdomen dan
PUNGGUNG anda, melembutkan kulit dan mengurangkan sakit pinggang

-Mencegah ANEMIA Mengisi rawan antara sendi, menguatkan tulang, sinews dan ligamen
serta lebih rendah sakit belakang dan sebagainya ...

*************************************************************

Cik N sangat sangat suggest kan anda anda diluar sane untuk cuba pure marine collage ni.. sebab kesan nye boleh dirasai dalam minggu pertama.. halal.. terbukti berkesan.. dan dah diiklankan dalam rancangan nona 20 mei 2012 (pada yang sempat tonton lah)

anda takkan menyesal dengan harga yang cukup berpatutan.. dan kesan yang sangat sangat menakjubkan..


KAEDAH PENYEDIAAN A

Cara Penggunaan :

1. Basuh kolagen mentah, ramas2 seperti basuh beras 5-6 kali
2. Rendam kolagen mentah yang telah dibasuh semalaman
3. Buang air rendaman tadi dan basuh sekali lagi 5-6 kali; toskan
4. Campur dengan 2.5 liter air kosong ke dalam periuk untuk direbus
5. Selepas mendidih biarkan ia sejuk sebelum diletakkan ke dalam bekas dan disimpan dalam peti ais (stok untuk 4 minggu) ? simpan segumpal kolagen mentah yang telah direbus tadi (seperti agar2) dalam bekas bertutup ke dalam peti ais untuk dijadikan masker

Cara Pengambilan :

1. Waktu terbaik ambil semasa perut kosong (selepas bangun tidur ? sebelum sarapan & sebelum masuk tidur)
2. Ambil air rebusan kolagen dari peti ais (akan jadi seperti jelly), ambil 3 sudu besar dan masukkan ke dalam gelas - boleh juga dicampurkan dengan sunquick/air buah
3. Sebelum minum tu baca Bismillah & Selawat =)

Cara Membuat Masker :

1. Cuci muka 2-3 kali supaya pori2 di muka terbuka luas
2. Sapu rata gumpalan kolagen tadi di muka (sangat bagus dibuat setiap hari)
3. Biarkan lebih kurang 15 minit atau boleh juga dibiarkan semalaman sebelum dicuci

*******************************************************************

KAEDAH PENYEDIAAN B

Cara Penggunaan :

1. Basuh kolagen mentah, ramas2 seperti basuh beras 5-6 kali
2. Rendam kolagen mentah yang telah dibasuh semalaman
3. Buang air rendaman tadi dan basuh sekali lagi 5-6 kali; toskan
4. Campur dengan 2.5 liter air kosong ke dalam periuk untuk direbus
5. Masak dengan api yang perlahan dalam 30-45 minit. Kacau sehingga hancur. Boleh juga dicampurkan dengan gula batu atau ginseng
6. Biarkan ia sejuk sebelum diletakkan ke dalam bekas dan disimpan dalam peti ais

Cara Pengambilan :

1. Waktu terbaik ambil semasa perut kosong (selepas bangun tidur ? sebelum sarapan & sebelum masuk tidur)
2. Ambil air rebusan kolagen dari peti ais (akan jadi seperti jelly), ambil 3 sudu besar dan masukkan ke dalam gelas - lebih elok dimakan begitu saja
3. Sebelum minum tu baca Bismillah & Selawat =)
4. Jika masak kolagen tanpa mencampurkan dengan gula batu atau ginseng, boleh juga dijadikan sebagai masker

*****************************************************************

PERHATIAN :

* Jika boleh elakkan minum kopi, nescafe; minuman yang tinggi kandungan kafein sebab semua tu boleh menyerap dan buang vitamin C, kolagen dan gluthathione (agen pencerah) dalam badan kita..
* Ambil bersama vitamin C untuk kesan yang maksimum & lebih cepat! banyakkan minum air kosong..

sepeket hanya rm 25 sahaja. kol 0173995962 untuk pembelian.. @ emel ienasakura86@yahoo.com

pemborong dialualukan

Niche: Butik Kesihatan
 
1. Syameens - Tue 9/Oct/2012, 12:10pm
pure marine collagen serendah rm13/pack belian 20 pack keatas..free pos..free 2 pack. email syameens81@yahoo.com/ belian borong minima 3kg keatas rmxx/kg. sms 019-6249979 - fresh dr semporna, sabah.  
2. Frysca - Sun 10/Mar/2013, 11:16pm
pmc AA/AAA RM 3 100G
0145676263  

Page 1   (Total 2 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..