Promosi Pure Marine Collagen Dengan Harga Yang Murah (Gred A)
Asiah Humaimah - Sat 15/Sep/2012 10:40am [Last Comment]
RM20.00
100% Pure Marine Collagen

Harga:
1 paket = 100gram = RM 20


Untuk harga borong, sila SMS ke 019-2526988 (Nyatakan Nama & Lokasi)

Kandungan: 100 gram (Untuk pengambilan 3 -4 minggu)

Dapatkan kulit wajah dan tubuh lebih cantik serta berseri dan tubuh lebih sihat dengan hanya 2 ? 3 sudu kolagen lautan tulen setiap hari. Kolagen lautan tulen dari Sabah ini sesuai diamalkan oleh lelaki dan wanita dari semua peringkat usia. Ianya 100% tulen tanpa campuran sebarang bahan lain. Boleh diamalkan setiap hari.

Kelebihan Kolagen Asli (Pure Marine Collagen)
1. Nilai nutrisi adalah 10 kali ganda lebih tinggi dari sirip ikan yu (yang berharga lebih kurang RM418 untuk 30 gram).
2. Khasiatnya sama seperti sarang burung layang-layang (yang berharga lebih kurang RM400 untuk 38 gram)
3. 24% kolagen ini bersamaan dengan 2 keping sarang burung layang-layang.
4. Mengandungi kalsium yang 37 kali lebih tinggi dari hati ikan.
5. Nilai pH ialah 7.6
6. Mengandungi kandungan iodine yang tinggi untuk menghalang tubuh manusia dari menyerap logam berat yang berbahaya seperti plumbum yang boleh menyebabkan kanser darah dan kanser tulang.
7. Mengandungi banyak vitamin dan mineral penting seperti kalsium, magnesium, potasium, Vitamin B6, B12, C, A, Omega 3 dan anti oksida.
8. Mengandungi kandungan serat yang tinggi bagi memudahkan penghadaman dan mengatasi masalah sembelit/buasir.

Sangat disarankan untuk mereka yang:
1. Mempunyai masalah kulit (menghapuskan jerawat muka/badan, kudis dan kegatalan)
2. Mempunyai luka akibat kemalangan/pembedahan untuk mempercepatkan penyembuhan kecederaan.
3. Warga emas, sakit atau uzur kerana ia dapat memulihkan tenaga tubuh.

Pengambilan kolagen mentah ini secara teratur dan berterusan memberi impak yang sangat positif, menjadikan kulit tubuh dan wajah lebih licin, halus, lembut dan cerah. Pori-pori kulit wajah akan mengecil dan wajah nampak lebih segar bermaya. Kolagen ini juga boleh dibuat masker untuk wajah dan tubuh. Bagi ibu hamil, pengambilan kolagen membuatkan kulit bayi yang bakal dilahirkan lebih cantik, sihat dan cerah.

Kesan-kesan Pengambilan Kolagen Asli:
1. Melaraskan berat badan dan menstabilkan hormon.
2. Meningkatkan sistem imun dan metabolisma badan.
3. Memejalkan payudara, otot dan punggung.
4. Menyihatkan rambut dan kuku.
5. Menguatkan sistem abdomen dan memelihara kalenjar tiroid.
6. Mengurangkan penuaan pra-matang seperti kedutan dan kulit kendur.
7. Mengurangkan selulit.
8. Memberi tenaga.
9. Melancarkan peredaran darah, mengurangkan sakit bahu dan belakang.
10. Menguatkan tulang dan sendi serta menjauhkan artritis dan osteoporosis.
11. Meningkatkan sel rawan, ligamen dan otot.
12. Merawat penyakit gout.
13. Mencegah kanser / tumor.
14. Menurunkan tekanan darah tinggi.
15. Meningkatkan fungsi penghadaman/pencernaan dan merawat gastrik.
16. Anti bakteria / kulat.
17. Merawat anemia.
18. Menurunkan tahap kolestrol dalam tubuh.
19. Menyerap lebihan garam dalam tubuh.
20. Melicin, menegang dan menghaluskan kulit.
21. Mempercepatkan pengecutan jerawat dan menghapuskan parut.
22. Merangsang penghasilan sel-sel baru kulit untuk penyembuhan luka.
23. Menstabilkan kandungan gula dalam darah bagi penyakit kencing manis.
24. Membersihkan tubuh dari reaksi radikal bebas.
25. Memberikan rasa kekenyangan bagi proses diet.
26. Memelihara usus kecil untuk mengelakkan sembelit / buasir.

Cara Penyediaan:
1. Basuh kolagen mentah beberapa kali (seperti mencuci beras). Basuh dan buang airnya sebanyak 5-6 kali atau sehingga garam laut dan kotoran yang terlekat hilang.
2. Rendam kolagen semalaman (10 ? 12 jam) dengan air bersih (sebaiknya air yang ditapis)
3. Selepas direndam semalaman, basuh lagi beberapa kali sehingga hilang sisa dan bau masin air laut.
4. Toskan dan rebus bersama 2.5 liter air untuk kolagen 100 gram atau 1.25 liter air untuk 50 gram.
5. Rebus selama 15 ? 20 minit.
6. Sejukkan dalam beberapa bekas dan simpan dalam peti sejuk. Disarankan simpan dalam bekas kecil seperti bekas makanan bayi. Anggaran kandungan setiap bekas adalah untuk makan 2 kali.
7. Kolagen akan berupa seperti jeli atau agar-agar apabila sejuk.
8. Makan 2 ? 3 sudu untuk setiap kali hidangan pada masa yang disarankan.

Cara Pengambilan:
1. Ambil 2 -3 sudu besar kolagen yang disimpan selepas dimasak sebaik sahaja bangun tidur atau setengah jam sebelum bersarapan (waktu terbaik kolagen diserap tubuh ialah ketika perut kosong) dan sebelum masuk tidur (pada waktu malam).
2. Boleh dimakan begitu sahaja atau dicampur dalam minuman atau jus buah untuk memberikan rasa yang lebih sedap.
3. Elakkan pengambilan kopi, teh dan minuman yang berkafien/berkarbonat dalam tempoh 3 jam selepas pengambilan. Ini kerana ia boleh menyerap vitamin C, kolagen dan glutahione dalam badan kita.
4. Perlu memperbanyakkan minum air kosong (sekurang-kurangnya 2.5 ? 3 liter sehari) bagi melancarkan pembuangan toksin dan mengoptimumkan penyerapan kolagen dalam badan.
5. Untuk kesan lebih cepat dan bagus, boleh diambil bersama tablet glutathione dan Vitamin C.

or add saya di (asiahcool0408@yahoo.com)

Niche: Butik Kesihatan | Butik Kecantikan
 
1. Asrie - Sat 15/Sep/2012, 3:55pm
boleh email cr order dll kpd asrie1978@yahoo.com.terima kasih..  
2. Asiah Humaimah - Mon 24/Sep/2012, 12:02pm
saya dah PM kat awak menggunakn email salsabilla_87@yahoo.com

apa2 prtnyaan boleh PM saya 019-2526988  
3. Asiah Humaimah - Mon 24/Sep/2012, 12:05pm
Sesiapa yang berminat dan ingin membeli marine collagen sila PM saya di no hp yg tertera ... 019-2526988 (Sal)  
4. Asiah Humaimah - Sat 6/Oct/2012, 11:59am
Sesiapa yang beminat utk menjdi dropship or agent or membeli cara borong...PM saya...  
5. Asiah Humaimah - Wed 17/Oct/2012, 3:05pm
Boleh add saya di FB saya Asiah Cool....  
6. Asiah Humaimah - Mon 26/Nov/2012, 8:59am
pos lju adlh free utk jualan borong 5kg ke atas  
7. Asiah Humaimah - Mon 26/Nov/2012, 9:03am
Year End Sale PMC gred A+ and AAA...
hrga borong yg berpatutan dan sgt murh termasuk pos laju... Harga borong utk 5 kg ke atas...
Gred A+ = 1 kg = rm50
Gred AAA = 1 kg = rm 65
jika belian 10 kg ke atas harga dpt murh lgi...
sesiapa yg berminat boleh sms ke 019-2526988... cept2 smntra stok masih ada  
8. Sya Al Isa 2 - Thu 3/Jan/2013, 11:42pm
bleh emelkan cara nak order n cara nk jd agent..
syaalisa@gmail.com  
9. Cloxet - Fri 11/Jan/2013, 2:01am
HARGA PMC / IBU KOLAGEN KAMI :

GRED AA - RM35/KG
GRED AAA - RM40/KG

(MINIMUM 10KG)

JIKA BERMINAT NAK BELI KURANG DARI 10KG,

GRED AA -- RM40/KG
GRED AAA -- RM45/KG

TERMURAH DIPASARAN.

SEBARANG TEMPAHAN, SMS/WHATSSAP 0165528963. TQ!  
10. Annisanazifa - Wed 23/Jan/2013, 10:32am
Pure Marine Collagen Termurah

100 gram - RM10
200 gram - RM15
500 gram - RM30
600 gram ke atas RM6/gram.. Boleh Nego

**Tidak termasuk kos hantaran

Boleh beli dalam kuantiti sedikit dan borong

hubungi 013-9063458
atau fb annisaNazifa Salim

Terimakasih  
11. Annisanazifa - Thu 24/Jan/2013, 8:33am
PMC harga terendah..BARU !!!

100 gram - RM6
200 gram - RM10
500 gram - RM25
600 gram ke atas RM3.5/gram..

**Tidak termasuk kos hantaran

Boleh beli dalam kuantiti sedikit dan borong

hubungi 013-9063458
atau fb annisaNazifa Salim  
12. Wini 3 - Thu 7/Feb/2013, 11:10am
Harga PMC termurah!!

Gred AA:
100gm=RM10.00
1kg=RM28.00

Gred AAA:
100gm=RM15.00
1kg=RM35.00

Sila hubungi Wini 013-8471331  
13. Frysca - Sun 10/Feb/2013, 3:58pm
kolagen asli sabah
GRED AAA=RM 15 SEKILO
GRED AA=RM 10 SEKILO
(AMBIL 100KG MIX RM 2000 FREE POS LAJU)

100 g aaa=rm 2.50
100g aa=rm 2
CONTACT 0145676263  

Page 1   (Total 13 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..