Produk Menghalau/Mencegah Tikus Dari Memasuki Rumah (Rat Repellent)
Tenringgitshop @ Orange Printing Enterprise
Mon 27/Aug/2012 1:25pm [Last Comment]
Saya ada menjual Produk Menghalau / Mencegah Tikus dari memasuki rumah.

Produk ini berasal dari Jepun dan berasaskan bahan organik dan selamat untuk digunakan.

Produk mengeluarkan bau yang menyebabkan tikus merasa tak selesa dan beredar dari tempat kebiasaannya.

Harga sangat murah. Boleh diguna sendiri atau untuk tujuan berniaga reseller , atau mengedar untuk mendapatkan untung.

Jika berminat boleh lihat produk di

http://tenringgitshop.com
email - tenringgitshop@gmail.com
h/p - 0167511460 (Bad)

Niche: Servis Kawalan Serangga
 
1. Tenringgitshop - Sat 15/Dec/2012, 11:22am
Askum semua. No tel saya dh bertukar ke 010-6630153. Boleh rujuk web saya, www.tenringgitshop.com utk update produk spt produk menghalau kucing berak merata, produk menghalau tikus dari rumah, produk perangkap lalat berkotak & bnyk lagi. tq  
2. Hasry - Fri 12/Apr/2013, 5:43pm
SALAM..EN SAYA BERMINAT..BOLEH BAGI CARA2NYA,..SY BARU BELAJAR DLM BIDANG ONLINE NI  
3. Daradesa - Fri 17/May/2013, 5:53am
En.bad....bole emelkan saya harga dan mcm mana saya boleh dapatkan produk ni... sila emel ke missdaradesa@yahoo.com  
4. Abi Miza - Thu 24/Apr/2014, 3:50pm
Ada juga alat halau tikus guna teknology gelombang bunyi. tanpa bau. tanpa kesan sampingan gelombang bunyi hanya didengar oleh tikus dan makhluk seangkatan dengannya shj,

Saya jual dengan harga RM80 je seunit.

Agen dropship dialu-alukan.  

Page 1   (Total 4 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..