Pengambilan Pelajar Pusat Pengajian Bahasa Arab, Marhaban, Bimbingan Al Quran Bersanad, Tarannum di Seremban
Farhana 16 - Tue 5/Apr/2011 7:25am [Last Comment]
Kami Markaz Altahsin Quran Training Center menawarkan pelbagai kls pengajian kepada setiap prgkat umur
dr kanak2 4 thn shingga glgn dewasa.
.kami membuka kelas bimbingan tarannum yg akan dikendalikan oleh bekas JOHAN QARI NEGERI SEMBILAN,selain itu kami juga membuka kls
BERZANJI diketuai oleh JOHAN MARHABAN peringkat Negeri Sembilan,Disamping Kelas Al quran Bersanad
,dan Kelas Bahasa Arab.

kelas sangat2 selesa dengan aircond dan peralatan yg serba lengkap. sama2lah kita
mendalami ilmu agama dan didiklah anak-anak dgn pengetahuan agama sebaiknya.Pusat pengajian kami berada di SEREMBAN 2

berminat untuk mengetahui lebih lanjut hubungi 0136417777 atau emelkan kepada saya wardatul_iqlima@yahoo.com

Niche: Pusat Bahasa | Pusat Mengaji Agama
 
1. Tkah - Tue 5/Apr/2011, 11:50am
salam...sy umur 23 thun... sy mmg minat belajar mengaji alquran bertarannum... di KL susah nk cari kelas... seremban jauh la sy dok di KL...  
2. Farhana 16 - Tue 5/Apr/2011, 8:31pm
wslam tkah...kami sekarang berada di seremban la adik..tkah trai cari lg insyaalah ada kat kl..kalau ada sapa2 area n9 yang berminat boleh hubungi kami..  
3. Nur Akma - Fri 8/Apr/2011, 10:18am
salam, sy berminat untuk belajar bahasa arab dan sy menetap di senawang, boleh emailkan maklumat dan khidmat yg di tawarkan lebih lanjut pada email sy nurakma_2612@yahoo.com  
4. ammar 13 - Fri 8/Apr/2011, 8:32pm
asslm,sy da mnwrkn khdmt ngaji al-quran n iqra dr umh ke umh...hubungi sy d talian 013 2727429(us ammar)  
5. Ana 35 - Sun 10/Apr/2011, 10:52am
SALAM..PUAN AKMA...KELAS DI GARDEN HOMES, SEREMBAN 2...ADA KLS UTK KANAK2 DAN DEWASA..TP KALAU RASA S2 JAUH, USTAZ BOLEH G UMAH NGAJAR...CALL USTAZ AMIN 0136417777 UTK BINCANG..SYUKRAN  
6. Jejak78 - Thu 8/Nov/2012, 3:28pm
Salam..kalau untuk org dewasa yang tak tahu mengaji boleh ke ikut kelas ni ? umurnyer dalam sekitar 37 tahun..  
7. Eidafarida - Sat 7/Sep/2013, 9:41pm
as salam, pls email details ke faridacapri@gmail.com.. saya nak berlajar bahasa arab..  
8. Mazlina 37 - Sat 5/Oct/2013, 9:56pm
assalamualaikum
say berminat nk mengikuti pengajian kelas tarannum... saya tinggal di seremban 2  
9. Airul8243 - Sat 20/Sep/2014, 12:01pm
Salam..sesiapa yg berminat utk belajar tarannum area KL boleh hubungi saya di talian 019-6544892 khairul  
10. Syafiq 342 - Mon 25/Apr/2016, 9:22pm
salam.. masih buka ka lagi ni. saya berminat nak belajar bahasa arab dan taranum. berapa la yuran tu  
11. Afiq 259 - Tue 3/May/2016, 2:28pm
salam . sy menawarkan khidmat mengajar iqra atau quran rumah ke rumah

area kajang . semenyih . bangi atau yg berdekatan dengannya

berminat contact msg/whatsapp 01125516291  

Page 1   (Total 11 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..