Pendapatan Mingguan! Biz Terkini!
Bizz 2 - Mon 6/May/2013 2:54pm [Last Comment]
BARU lancar di Malaysia 1 MAC 2013!!!
KAMI DAH DAPAT!!! RM1k ..RM2k..RM4k SEMINGGU Hanya perlu TAJA 2 orang SAHAJA - utk keluarkan duit!
Jadi, bila dapt taja 2 org - baru BOLEH AMBIL duit dalam bank masing2..HEBAT!!Makin ramai taja, DUIT je
Kalau MALAS nak taja org? MASUK 3 Lot la terus...
1 LOT = RM159 atau RM770 - Kira je 3 lot berapa ok
INFO?? Telefon kawan saya segera 0197867487
Terima kasih

Niche: Buat Duit
 
1. Adrian - Mon 6/May/2013, 3:20pm
sila emel maklumat adsoon88@gmail.com  
2. Acothensem - Mon 6/May/2013, 8:35pm
Email sy plsz, thnx!!!
Acothensem@gmail.com  
3. Zulkifli 59 - Mon 6/May/2013, 8:58pm
Assalam. Email maklumat kpd zubisa@gmail.com. Tk.  
4. Ayesha 5 - Mon 6/May/2013, 10:51pm
nak detail..
miaw.almond@gmail.com  
5. Ramli Bin Mat Junin - Tue 7/May/2013, 6:42am
macam yang aku dok masuk dulu tu la ,tak lama mana bungkus maaa.  
6. An71 - Tue 7/May/2013, 4:07pm
tumpang lalu. sila hubungi saya kalau berminat nak wdraw sebahagian acc 2 epf. syaratnya baki minima acc 2 rm18k. telus dan selamat. pengeluaran melaui pakej pembiayaan.

016 2041491  
7. Bizz 2 - Wed 8/May/2013, 3:58pm
Salam bro - siapa yg takut kena bungkus jgn la masuk - kami mmg bentang tikar je minggu2 dpt duit dah..masuk kecik pon...RM39 siapa terasa kena bungkus??  
8. Bizz 2 - Wed 8/May/2013, 4:07pm
Salam semua
MAAF - PEMBETULAN pakej:
Pakej2 tawaran kami:
1) RM39
2) RM154
3) RM770
TAK BOLEH UPGRADE dah masuk 1 nama sekali je ok - 1 pakej pilihan
Tapi kot masuk terus 3 lot takpe la tiga2 sama nama ge U, taja U1, dan U2
Tajaan tak kira pakej apa - cuma taja 2 org Syarat utk boleh keluar duit je..
Tapi yg pkj besar dan sedang tu untung - boleh keluar banyak duit
Taja boleh aja apa2 pakej tak kisah, dpt je bonusnya minggu2 bila ada tajaan wp kecil - SMS la 0197867487
Pendaftaran kami buatkan - keluar duit sendirilah buat mudah je masuk bank terus..!!  
9. Pet 3 - Sat 8/Jun/2013, 2:28am
email plz
Pet208@yahoo.com  

Page 1   (Total 9 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..