Mencari Tanah Tepi Jln Besar utk Tapak Stesen Minyak
Khairi 8 - Tue 19/Oct/2010 1:49pm [Last Comment]
salam..sy ingin mencari tanah dalam keluasan 1 ekar untuk membuka stesen minyak yg popular di malaysia..

sesiapa tuan tanah yg ingin menjadi partner pon boleh..dgn syarat tanah tepi jalan utama,byk kenderaan lalu..nanti kita boleh diperbincangkan..boleh email khairi_united@yahoo.com

tinggal kan butir tanah,area,keluasan

Niche: Kontraktor Minyak Dan Gas | Tanah Untuk Dijual | Bisnes Stesen Minyak
 
1. Kirani - Wed 20/Oct/2010, 10:02am
tanah kosong keluasan 10 ekar,di bandar baru tok bali kelantan,
berharga 1.8juta

berminat leh hubungi
puan nor 019-2405464  
2. Hisyam Yusof - Thu 21/Oct/2010, 8:50pm
Salam sy ada sebuah tanah tepi Jln. Utama dari Taiping ke Lumut Perak.(Jln Persekutuan)
Saiz tanah 2.5ekar. Harga keseluruhan RM190000.(nego).

Berminat email sy h2bizmax@yahoo.com ATTN: Hisyam Yusof  
3. Faizal Abu - Sat 23/Oct/2010, 1:17pm
Salam, boleh beri maklumat mcm mana nak buat bisnes pump station... saya ada tanah kat pantai peranginan bagan lalang...  
4. Faizal Abu - Sat 23/Oct/2010, 1:19pm
Lupa plak... tolong email maklumat ke Icekacang1131@gmail.com & tq bro  
5. Zila 6 - Sun 24/Oct/2010, 12:41am
Tanah untuk dijual.
Jalan Morib, Banting, Selangor (mainroad)
1 ekar. Tanah dah convert ke stesyen minyak dan perkhidmatan. Berminat sila call 013-6457500 @ email azila.ren@gmail.com ok.
Jemput juga ke http://jualbeli-rumahdantanah.blogspot.com  
6. Imran 3 - Sun 24/Oct/2010, 2:47pm
sy ada kawan nk jual tanah utk station minyak kat kuala selangor.
harga blum pasti..keluasan dlm 1 ekar lebih.
jika minat boleh info sy 0143682861
nanti sy dptkan dr kawan.  
7. Mohd Nasharudin - Wed 27/Oct/2010, 3:07pm
Assalamualaikum..kepada yang berminat nak jual tanah anda kepada petronas dagangan berhad untuk tapak stesen minyak, sy boleh bantu anda..bergantung kepada lokasi dan kesesuaian tapak..jika berminat sila hubungi sy..017-5315671  
8. Edel 2 - Thu 28/Oct/2010, 11:32am
salam, saya ada tanah 1.5 ekar di tepi jalan utama jenderam.... laluan utama sibuk tp xda station myk berdekatan..... tel 0147393118  
9. Shahzam828 - Thu 28/Oct/2010, 9:00pm
saya ada tanah di kampung pauh bukit gantang.tepi jalan utama taiping ke ipoh.depan sekolah sk panglima bukit gantang.berminat sila hubungi saya nizam 0175273070  
10. Mohamad Izwan Bin Mohamad Daud - Sat 30/Oct/2010, 12:32pm
ada tanah nak jual kat pekan kroh hubungi wan 0176947855  
11. Khairi 8 - Sat 30/Oct/2010, 4:41pm
kepada semua...saya akan hubungi kemudian..harap maklum..call saya 019-3833847  
12. Haleem - Thu 4/Nov/2010, 8:14am
Call saya, Halim 017-6395970, ada 2 ekar tepi jalan besar, trafik heavy, lokasi tanah 15 minit dari Lebuhraya Dengkil KLIA  
13. Mat 8 - Sun 7/Nov/2010, 4:27pm
tanah di lebuhraya baru kuantan-pekan,strategik.masih tiada stesen minyak.untuk maklumat lanjut hubungi 0129680356  
14. Yippi3 - Fri 19/Nov/2010, 4:45pm
tanah 3ekar n 1 ekar di tepi jalan menghala ke politeknik sabak bernam. yippi3@gmail.com  
15. Sham 36 - Sun 5/Dec/2010, 3:34pm
tanah 4.54 relong di laluan arau-kangar,zoning kaw.keutamaan pembangunan.menurut kajian trafik,laluan kenderaan di jalan tersebut adalah sekitar 26000 kenderaan dlm sehari.
call: 0124575811(sham)  
16. Mulyadi - Thu 9/Dec/2010, 12:17pm
saya ada stesen minyak yang hendak dijual, taiping, selangor dan kedah. minat hubungi saya di talian 017-5906966  
17. Mat 8 - Tue 14/Dec/2010, 3:12am
tanah di lebuhraya baru kuantan-pekan,strategik.masih tiada stesen minyak.berdekatan perumahan.untuk maklumat lanjut hubungi 0129680356  
18. Imran Zulkifli - Wed 16/Feb/2011, 5:24pm
saya ada tanah 1 ekar lebih untuk dijual..tepi jalan utama...tanah terletak di jalan raub ke bentong..berminat hubungi 0178262689  
19. Mohamad Zareman Bin Zulkifli - Wed 1/Jun/2011, 12:54am
salam....tanah petrol pump jalan B15 KLIA - PUTRAJAYA..... berminat sila hubungi saya 019-2927477..... keluasan tanah dalam 2.5 ekar... aliran trafik tinggi dan kawasan strategik...... (tanah belum convert so harga masih murah)  
21. Fareez 19 - Sun 22/Jan/2012, 3:31am
Saudara terdekat saya nk jual tanah di Sg Ramal.Btl2 sebelah highway Sg Ramal dan btl2 berdekatan dgn tol Sg Ramal. Luas +- 1.6 arces.. baru je die decide nk jual tanah tu. Die hanya nk direct buyer shj.Xnk broker or agent. So contact at fareez_bangi@yahoo.com / 012-6527613  
22. Nik 105 - Sun 22/Jul/2012, 7:06am
assalamualaikum...salam ramadhan....sekarang petronas dagangan berhad dok cari tanah di ipoh, teluk intan, kuala terengganu dan pasir pekan (klantan)...jadi sapa yg ada tanah nak jual yg strategik sekurang 1 ekar saya boleh tolong urus.....yg benar ...nik 019-980 9781...100% diurus oleh petronas...depa beli n wat stesen minyak  
23. Shuk 19 - Fri 16/Nov/2012, 6:52pm
Lokasi : Senai johor.
Keistimewaan: Tepi jalan, tiada stesen minyak di kws tersebut, Berdekatan dgn kws perindustrian & perumahan, laluan yg sibuk.
Keluasan : 1 ekar setengah.
Status : sudah siap diconvert utk stesen minyak.
berminat boleh hubungi sy 0129291054 (shuk)  
24. Dijasz - Sat 17/Nov/2012, 4:44pm
CADANGAN SECARA USAHASAMA MEMBINA,MENYIAP & MENGUSAHAKAN STESEN MINYAK, KAWASAN REHAT,
GERAI TANI,PASARAYA MINI,TEMPAT MENCUCI KERETA, RESTAURANT, HOME STAY
SERTA LAIN-LAIN YANG BERKAITAN DI JALAN JENIANG,
DAERAH KUALA MUDA, KEDAH DARUL AMAN.


CADANGAN TAPAK PERNIAGAAN
Terletak di antara Gurun dan Sik,bersebelahan jalan persekutuan yang menghubungi semua kawasan untuk transit ke Lebuhraya Utara Selatan melalui tol Gurun, Hanya kira-kira 10 minit perjalanan dari tol Gurun. Laluan jalan ini sentiasa sibuk dengan kenderaan kerana ia merupakan transit laluan ke pantai timur, untuk ke bandar Kota Bharu dan Kuala Terengganu melalui Grik.

keluasan 1.81347 hektar

permukaan tanah sudah diratakan dan keseluruhannya telah di tar. infra seperti longkang telah siap dipasang di sekeliling kawasan tersebut.

paling sesuai dibuat pusat latihan memandu dan stesen minyak.

berminat sila emel dijasz@yahoo.com  
25. Zalrich - Thu 18/Apr/2013, 12:03am
Tanah berstatus pembangunan stesen minyak telah lulus untuk dijual segera di Machang Kelantan..Keluasan 1 ekar tepi Lebuhraya Kota Bharu ~ Gua Musang..Berminat sila sms 017-985 4627  
26. Nik 105 - Fri 3/May/2013, 11:28am
salam mei 2013....saya nik baru dapat info dari petronas KLCC....utk cari tanah stesen minyak yg sangat strategik di KOTA BHARU, KUALA TERENGGANU & BUKIT PAYONG......sapa berminat sila email saya dokumen berikut : 1.geran tanah 2.pelan tanah 3.pelan lokasi 4.gambar....ke email : efbmengkal@yahoo.com atau tipon : 019 - 980 9781......semoga berjaya....biasa orang tanya komisen cmane....klu ade rezki tak ke mana......buleh diejas......TQ  
27. Shuk 19 - Sat 15/Jun/2013, 8:18pm
Tanah Pam Minyak Untuk Dijual
Lokasi : Senai, Johor
Keluasan : 35,000kps
Harga : RM85.00sqf
Lokasi yang strategik, tepi jalan besar, berdekatan dengan taman perumahan dan perindustrian. Hanya 1.5km dari Senai Airport.
Berminat @sebarang pertanyaan boleh hubungi saya 012-9291054 (SHUK)  
28. Zalrich - Fri 12/Jul/2013, 7:44am
Ada stesen minyak untuk dijual di klate..berminat sila call 017-985 4627  
29. Nik 105 - Tue 23/Jul/2013, 1:24pm
salam puasa julai 2013....saya nik nak update dapat info dari petronas KLCC....utk cari tanah stesen minyak yg sangat strategik di KOTA BHARU, KUALA TERENGGANU & BUKIT PAYONG......sapa berminat sila email saya dokumen berikut : 1.geran tanah 2.pelan tanah 3.pelan lokasi 4.gambar....ke email : efbmengkal@yahoo.com atau tipon : 019 - 980 9781......semoga berjaya....biasa orang tanya komisen cmane....klu ade rezki tak ke mana......buleh diejas......TQ.....ada jga 1 syarikat swasta lain yg mmbuat urusniaga yg sama, lokasi d mana shj....sluruh mlysia  
30. Shahril 48 - Sun 8/Sep/2013, 2:53am
salam sy ingin mencari tanah utk stesen minyak...jika ada sila emailkn dokumen pd sy lo_piper@yahoo.com t.k  
31. Amirul - Tue 22/Oct/2013, 8:18am
Salam. saya ada 3 tapak stesen minyak untuk dijual. ketiga tiga tapak ini berada di jalan utama/jalan persekutuan.

1. tapak stesen minyak (shell) untuk dijual. Beli dan trus operasi. (pemaju akan bina stesen minyak selepas ada buyer. Perjanjian dengan shell sudah ada. Lokasi strategik kerana berdekatan dengan kawasan perumahan dan jalan utama dari Kampar ke Teluk Intan.

2. Tapak stesen minyak bersebelahan dengan Petronas Bandar Baru Kampar. Lokasi mmg strategik kerana hanya ada petronas di dalam bandar ini dan ditepi jalan utama.

3. Tapak stesen minyak di jalan kampar ipoh berdekatan dengan Jeram, Kampar. Jalan Utama dan berdekatan dengan kawasan perumahan.

Sila hubungi saya jika berminat 0185777997 (fahmi). Serius buyer boleh jumpa saya untuk perbincangan lanjut.  
32. Zul 729 - Wed 23/Jul/2014, 10:05am
Tanah Untuk Dijual di Hulu Langat
Status Tanah : Pam Minyak
Keluasan : 1.5Ekar

Lokasi : Jalan Utama ke Kawasan Perkelahan Sungai Gabai

Harga : RM 1 Juta Sahaja

##Serious Buyer##
Hubungi : 019-6680816  
33. Syed Najib - Thu 15/Sep/2016, 12:24pm
mencari tanah / stesen minyak untuk dijual. Syed 019-651 0224. synajib83@yahoo.co.uk  

Page 1   (Total 33 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..