Mencari Kelas Teakwondo dan Fardhu Ain - Area Subang
Djell - Thu 6/Jan/2011 5:11pm [Last Comment]
Salam to all,
Saya ingin mencari kelas taekwondo dan fardhu ain untuk dewasa/kanak-kanak di sekitar Subang Perdana, Kg Melayu Subang, Bandar Pinggiran Subang, Subang 2
Subang Mah Sing dan kawasan sewaktu dengannya..
Mintak bantuan kawan2, mekasih..Haa, satu lagi..saya nak cari kedai separuh untuk disewa di kawasan yang sama sehingga ke kota damansara..
terima kasih

Niche: Pusat Tuisyen | Sukan Beladiri
 
1. Djell - Thu 6/Jan/2011, 5:13pm
Lupe...sesiapa yang merupakan supplier jeruk, buah2 an kering dan keropok mentah boleh tinggalkan details di sini juga yea..thanks!  
2. Doubleheart Chocolate - Mon 7/Mar/2011, 4:44pm
Saya mempunyai kelayakkan utk mengajar seni bela diri tekwondo. apa kata saudara carikan tempat @ peserta pas tu saya datang mengajar.  
3. Djell - Wed 9/Mar/2011, 2:34pm
yang boleh ajar silat pon boleh tinggalkan contact di sini.
DC=Masalah tempat yang jadi hal sekarang..  
4. Koryotaekwondoclub - Thu 21/Apr/2011, 3:49pm
kelas taekwondo di subang bestari bole hubungi saya @
facebook : www.facebook.com/koryotaekwondoclub.
0123753797 shah

kelas pada hari sabtu dan ahad
3 tempat mengajar di subang bestari  
5. Green Peace - Thu 12/May/2011, 2:05pm
sya pernah tgk ada kelas taekwando di buat di uptown kota damansara. mungkin saudara leh round? kat situ utk cari contact number.  
6. Jalaludin 2 - Sat 19/Nov/2011, 2:16pm
kursus seni silat lian paduka mersing..berminat sila hubungi 0127785512 nurjalall  
7. Umaac - Thu 15/Nov/2012, 3:00pm
cuba hubungi 017 - 357 0405

utk martial art calss

www.choikwangdo.com  

Page 1   (Total 7 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..