Mencari Kandang Kambing untuk Sewa - Johor
Ashrafbakar - Wed 19/Oct/2016 8:20am [Last Comment]
As salam semua.

Saya ingin menyewa kandang kambing yang tidak lagi digunakan di daerah Johor untuk memulakan perniagaan penternakan kambing saya.

Jikalau tuan berhajat untuk menyewakan kandang kambing tuan kepada saya, sila hubungi saya di Fossilashburn@gmail.com.

Tanah yang mempunyai rumput napier dan sawit sangat dialu alukan.

Terima kasih.

Niche: Tanah Sewa | Penternak Kambing | Usahawan Tani
 
1. Faiz 88 - Tue 25/Oct/2016, 7:45pm
maaf admin tumpang iklan.
ladang untuk disewa
lokasi banting selangor
hubungi 0169220708  
2. Gowri 4 - Mon 28/Nov/2016, 10:04am
Saya ada Kebun di Ulu Tiram, Johor Boleh hubungi Saya di 016-7309591  
3. Mona 43 - Tue 26/Sep/2017, 10:22am
Saya ada kebun kat kluang.. Kandang lembu baru tutup. Kalau nak pm I. Thank yu  
4. Mona 43 - Mon 13/Aug/2018, 12:25pm
Kandang lembu dan kambing kat pagoh tutup.. Kalau nak sewa atau pajak bleh wassup 0103368480/0182140408. Barang dah sedia ada.. 10ekar .. Rmput.. Exc exc  

Page 1   (Total 4 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..