Mencari Ahli untuk Kumpulan Muzik
Mohamad Khairy 3 - Tue 8/Jun/2021 2:59pm [Last Comment]
Assalamualaikum,

Saya mencari ahli bagi menubuhkan kumpulan muzik saya ada menulis beberapa lagu namun tak tahu cara untuk memasarkan lagu tersebut disebabkan kekurang pengalaman.

Saya merancang untuk menulis lebih banyak lagu dan saya tahun serba sedikit tentang teori muzik. Sy bermain sebagai gitar rhythm. Jika ada yg berminat untuk menubuhkan kumpulan, saya mempunyai beberapa rancangan jangka panjang untuk ahli kumpulan kami, dan berharap ahli kumpulan juga akan sama-sama menyumbang idea dan tenaga dalam satu kumpulan.

Boleh hubungi/wassap sy heri di nombor:
0142107393
https://wa.me/60142107393

Niche: Studio Muzik | Studio Model Penyanyi Pelakon | Ingin Berniaga
 
1. Mazuki Bin Senafi - Tue 8/Jun/2021, 6:22pm
Alangkah cantiknya jika lagu tuan tu dimasukkan lirik bergerak berwarna seperti karaoke tu.

Kami menawarkan:

1. Perkhidmatan Membuat Video Lirik Karaoke Bergerak dan
2. Perkhidmatan Membuat Lirik Lagu.

########

Keperluan Lirik Karaoke:
1. Sila sediakan lirik lagu penuh dalam bentuk teks dan
2. Sila sediakan melodi lagu + vokal.

tambahan (jika ada)
3. Background gambar atau
4. Background video.

########

Keperluan Lirik Lagu:
1. Sila sediakan melodi lagu beserta nananana (lihat contoh dibawah) - kredit untuk Sifu Harry Khalifah.

tambahan (jika ada)
2. Tajuk lagu
3. Sinopsis jalan cerita lagu

########

Harga (murah je) - bagi lepas topup je:

1. Perkhidmatan Membuat Video Lirik Karaoke Bergerak (RM20 satu lagu)
2. Perkhidmatan Membuat Lirik Lagu (RM10 satu lirik)

Berminat? Sila klik link telegram di bawah 👇🏿

https://t.me/lirikkaraoke  

Page 1   (Total 1 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..