Meh Sini, RM10k + /-Sebulan, Jika Anda Rajin (Rakan Niaga Diperlukan)
U2merah - Fri 4/Nov/2016 10:59am [Last Comment]
Cerita pasal ekonomi hari ini, semua org mengeluh. Bukan senang nak senang, tp senang sangat nak susah.
Silap sikit jer ke laut.

So secara jujurnya, utk berjaya tidak ada 'shortcut'. Realistiknya mesti kena usaha. Jika Anda rajin berusaha,
kami sebagai pakar perunding perniagaan yg berpengalaman lebih 20thn, ada 8cabang niaga unik yg awesome dgn
permintaan pasaran yg sgt besar, Apa yg kami cari, adalah anda sbgi rakanniaga kami yg benar2 ingin berusaha dan
rajin bekerja.

8 Cabang Niaga Unik Kami adalah :-

CONSUMERISATION

1. Pengiklanan Dan Printing (Kekuatan - Paling Murah Dipasaran)

-Kenapa bisnes ini?
-kerana A&P adalah induk segala bisnes, Semua bisnes perlukan A&P.

2. Insuran Motor (Kekuatan - komisen paling tinggi 15% dipasaran)

-kenapa bisnes ini?
-kerana bisnes ini adalah servis WAJIB,kalau nak renew roadtax,dan berjuta kenderaan
WAJIB beli Insuran Setiap tahun.

3. Servis Pembayaran Bil (kekuatan - Setiap pembayaran ada disc 5%)

-kenapa bisnes ini?
-kerana bisnes ini paling demanding. Setiap bulan org 'WAJIB'bayar bil2 utiliti
(beratus juta nilai bil setiap bulan.)

4. Satelite TV (kekuatan - harga jauh lebih murah)

-kenapa bisnes ini?
-kerana bisnes ini menjadi 1kewajipan bg setiap rumah, majoriti pengguna membayar syrkt monopoli TV
dgn harga bulanan yg tinggi.

FINANCIALIZATION

1. Secure Saving (kekuatan - kadar keuntungan simpanan plg tinggi)

-kenapa bisnes ini?
-kerana habitorg kita x suka menyimpan. So,kita memperkenalkan
saving plan bank terkemuka dgn keuntungan 28% sethn.

2. House Refinance (kekuatan - Blacklist boleh Adjust Baik Punyer )

-kenapa bisnes ini?
-kerana spt yg kita sedia maklum, ekonomi 'downtrend'
Unsecured loan mmg susah, So Final Source, House Refinancinglah !

3. Mikro Loan (kekuatan - ada connection org dalam)

-kenapa bisnes ini?
-majoriti org ada masalah nak buat loan.Apa yg kami boleh tlg hanya dgn mikro loan
sahaja dari bank.

4. ROI property (kekuatan - jana income tanpa membeli property)

-kenapa bisnes ini?
-bukan semua org ada kemampuan nak beli property.tp kita still
boleh jana income tanpa beli property.

Sebagai rakanniaga perunding kami, anda boleh menjalankan kelapan-lapan bisnes unik ini dgn bimbingan
dari kami. Bagi Yang BEtul2 Serius Sahaja Dialukan. Hubungi Saya Sekarang 010 - 98 200 28

Niche: Konsultan Perniagaan
 
1. Raymond Bin Garampos - Tue 8/Nov/2016, 1:53pm
salam..saya berminat Pengiklanan Dan Printing (Kekuatan - Paling Murah Dipasaran)
emil kan butiran yang lebih detil boymon94@yahoo.com  
2. A D 20 - Sat 17/Dec/2016, 12:59pm
details insurance motor & micro loan
e-mail : maff74@ymail.com
whatsapp : 014 666 2374
tq...  

Page 1   (Total 2 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..