Last Offer! Buat Video Iklan Produk/Servis/Syarikat
Jj Emilia @ TDS Productionz - Wed 13/Apr/2016 12:21pm [Last Comment]
salam,tahukah anda,90% pelanggan yang membeli kerana ''percaya'' dengan produk dan servis anda?

Sebab itulah ''testimoni'' tu penting.Testimoni pelanggan tentang produk dan perkhidmatan anda.Tapi penah tak anda ''testimonikan'' syarikat anda?ha,tak pernahkan??macam mana tu?

Ok untuk yang tak tahu,kita panggil sebagai ''video profile'' jadi disini video fungsinya akan intro latar belakang syarikat,perkhidmatan dan produk yang dijalankan.

video profile ini berkonsep interview.Jadi kat sini lah anda boleh cerita sejarah syarikat,kelebihan syarikat dan lain2,sebab itu lah namanya ''video profile''

video profile menunjukan syarikat anda benar2 wujud,secara tidak langsung,menaikan ''keyakinan'' pelanggan terhadap syarikat anda!Nampak tak?

pelanggan akan percaya terhadap syarikat anda,dan mereka akan membeli produk atau perkhidmatan yang anda tawarkan.Siapa nak beli kalau tidak dikenali.

Insyallah dengan adanya video ini,akan membantu dan melonjakan jualan dan penjenamaan anda..

BERAPA HARGA UNTUK BUAT VIDEO NI?

kebiasaan kos bermula RM20k++
bergantung kepada keadaan

TAPI KALI INI SAYA OFFER KHAS
kepada peniaga2 kecil dan online..

>>>>RM5000>>>>>>>>>RM1500

Niche: Studio Filem Dan Videografi
 
1. Jj Emilia - Wed 13/Apr/2016, 12:25pm
>>>>RM5000>>>>>>>>>RM1500  

Page 1   (Total 1 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..