Kelas Moomol 101 - Program Dropship
Radzi 61 @ Millionsmakers Network Sdn Bhd
Tue 21/Jul/2015 7:35pm [Last Comment]
Tahukah anda, dengan Moomol anda tidak perlu bazirkan duit, masa dan tenaga untuk melancong ke luar negara untuk mendapatkan produk?

Tahukah anda, dengan Moomol anda tidak perlu risau lagi dengan stok bekalan produk?

Tahukah anda, dengan Moomol anda boleh dapatkan apa sahaja produk ? Ya! apa sahaja produk.

Tahukah anda, dengan Moomol anda boleh memborong atau membeli secara retail dengan harga 100 kali lebih rendah dari harga pasaran?

Tahukah anda, denganMoomol anda boleh memilih untuk menjana pendapatan secara harian, mingguan, bulanan & tahunan dengan 1 langkah mudah?

Tahukah anda, dengan Moomol anda boleh menjana keuntungan sehingga 300 ? 3000% dengan OPM, OPP & OPS?

Tahukah anda, dengan Moomol anda akan dibimbing sehingga berjaya? Yang penting Nak Belajar & Boleh Diajar.

Tahukah anda, dengan Moomol melalui teknik 3TC & RMP pelanggan akan menyerbu anda?

Layan video ni untuk lebih pemahaman: https://www.youtube.com/watch?v=gLVmMepspzA

Hubungi 03-5524 3399 atau whatsapp 019-3458100 Radzi untuk pendaftaran Kelas Moomol 101 pada tarikh dan tempat berikut:

Tarikh: 1 Ogos 2015 (Sabtu)
Tempat: Shah Alam
Masa: 9 pagi

Tarikh: 2 Ogos 2015 (Ahad)
Tempat: Ipoh, Perak
Masa: 10am

Tarikh: 8 Ogos 2015 (Sabtu)
Tempat: Pulau Pinang
Masa: 9am

Tarikh: 9 Ogos 2015 (Ahad)
Tempat: Alor Setar, Kedah
Masa: 10am

Niche: Program Dropship | Kursus Dan Seminar
 
1. Radzi 61 - Tue 21/Jul/2015, 7:58pm
Layari www.mmnsb.com/info untuk pendaftaran  
2. Komiecyka - Wed 22/Jul/2015, 3:17am
Mohon pencerahan..
wassap 0143271639  
3. Abu Bakar Mohd Aris - Wed 22/Jul/2015, 6:22am
Kat sabah sandakan xde ker..

0143271639 whatsapp  
4. Darin - Thu 23/Jul/2015, 11:06am
sy nak pergi yang diperak pada 2 ogos,
darin.world@yahoo.com  
5. Mohd Ramli Bin Abdul Ghani - Wed 26/Aug/2015, 11:16pm
ada tak lagi seminar atau taklimat akan datang .  
6. Radzi 61 - Wed 14/Oct/2015, 7:04pm
Tarikh terkini adalah pada 17 Oktober 2015 di Shah Alam & 31 Oktober 2015 di Penang  
7. Radzi 61 - Tue 3/Nov/2015, 7:27pm
Tarikh terbaru adalah pada:

8 November 2015
9.00 am
Presint Alami, Seksyen 13, Shah Alam

Layari www.moomol.com atau hubungi 03-55243399 atau whatsapp 019-3458100  
8. Radzi 61 - Mon 23/Nov/2015, 7:18pm
Tarikh seminar yang paling hampir:

29 November 2015
9.00am
PPAS Seksyen 13, Shah Alam

layari www.moomol.com atau whatsapp 019-3458100 untuk tempahan tempat duduk  
9. Radzi 61 - Fri 11/Dec/2015, 5:14pm
Tarikh terbaru:

13 Disember 2015
9.00am
Millionsmakers Hall, Presint Alami, Seksyen 13 Shah Alam

layari www.moomol.com @ hubungi 019-3458100 untuk pendaftaran.  

Page 1   (Total 9 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..