Ingin Borong Dodol, Kerepek Pisang Tanduk, Muruku & Pelbagai Produk Makanan Tradisional/Tempatan: Segera!
Zaleq @ Salasa Consultancy, Training & Supply Services
Thu 6/Dec/2012 1:23pm [Last Comment]
As Salam / Salam Sejahtera

Kami pengedar produk makanan tradisional / tempatan seperti dodol, kerepek, bahulu, dsbnya.

Peluang untuk PENGUSAHA Produk Makanan Tradisional:
kami berminat untuk membeli dari anda secara pukal pada harga borong tapi berpatutan.

Jika berminat; email ke inteleqenterprise@gmail.com butiran berikut:

1. senarai jenis produk makanan
2. senarai harga (mengikut kuantiti tertentu) - tidak termasuk penghantaran
3. terma & syarat urusniaga
4. gambar produk (diutamakan jika ada)

InsyaAllah, berkat kesungguhan, kemahiran, dan kepercayaan yang diberikan serta jaringan niaga yang kami ada, kita sama-sama maju setapak lagi kehadapan.

Sekian. Terima Kasih.

"bantu kami untuk membantu anda"

hubungi: inteleqenterprise@gmail.com

Niche: Pembekal Kerepek
 
1. Ali Idrus - Fri 7/Dec/2012, 11:13pm
Klau nak bekalan murukku yg "meletoop" dr segi sedap,rangup dan harganya bole la kontek saya 019 5702061. Sekali makan garanti nak lagi sbab saya dah makan produk ni lebih 20 thn. Ini adalah peluang bisnes dgn modal yg kecil. Saya juga bole bantu dlm bisnes plan saudara/saudari. Insya Allah, tak rugi mencuba. Sedia membantu anda -apa lagi.  
2. Wan Rosdi 3 - Mon 10/Dec/2012, 1:40pm
asalam.. saya pemborong kerepek, sesiapa berminat untuk membeli call 0125536725

bundle :

UBI MASIN
UBI BBQ
UBI LADA HITAM
UBI PEDAS BASAH / KERING
JEJARI UDANG
BAWANG
TIRAM
PISANG TANDUK
KELEDEK PURPLE
KEROPOK DAL
BUAH ROTAN

tq

bantu lah produk keluaran bumiputera  
3. Halim 62 - Thu 13/Dec/2012, 7:52pm
as salam...ada sesiapa nak buka bisnes kuih siput...hubungi saya untuk mendapatkan harga mesin auto buat kuih siput....halim.athan@yahoo.com  
4. Lina 79 - Mon 24/Dec/2012, 2:17pm
tlg email hrga brg.athirahmumtazah80@yahoo.com
tq.  

Page 1   (Total 4 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..