Ingin Berkahwin Bernikah Secara Sah di Selatan Thailand
Mamatpilah - Tue 6/Sep/2011 7:46am [Last Comment]
Ingin Berkahwin Bernikah Secara Sah di Selatan Thailand
Assalamualaikum,

Disini saya ingin menawarkan perkhidmatan Nikah dlm masa 1 hari sahaja yang dibuat di Pejabat Agama Wilayah Songkla Thailand.

Hanya 20 minit perjalanan dari pintu sempadan negara dengan menaiki kereta.

Kawasan ini aman & tenteram, tiada pergaduhan, peperangan atau pengeboman dan sebagainya.

Pergaduhan hanya berlaku di kawasan yang lebih jauh iaitu beberapa ratus km dari Bandar Songkla.

Surat Nikah dikeluarkan oleh Pejabat Agama Wilayah Songkla dan boleh digunakan di Malaysia. Tidak ada masalah di kemudian hari kerana ini bukan Nikah Sindiket. Perkahwinan ini adalah Sah disisi Agama dan diterima untuk diperakui di Malaysia.

Kenderaan akan disediakan dari bukit kayu hitam dan padang besar untuk membawa pasangan untuk diijabkabul. Pasangan akan mendapat terus sijil nikah selepas akad & surat pengesahan dari kedutaan Malaysia dalam hari yang sama.

Keseluruhan kos termasuk kenderaan, minyak, dll. boleh dibincangkan dgn lebih lanjut perkhidmtan kami amat berpatutan.

Diharap tawaran ini dapat menyelesaikan masalah tuan/puan.

Untuk Urusan & Pertanyaan Sila Sms atau call saya di no 017-5601174 (Anuar).

Terima Kasih..

Niche: Pakej Perkahwinan | Produk Dari Thailand
 
1. Sumber Alam - Tue 6/Sep/2011, 10:18am
Aslm'kum..nk tanya ada jaminan keselamatan tk di sana.  
2. Ieyfa - Tue 6/Sep/2011, 10:41am
hahahahaa klaka btol r.. dkt sini pun ada iklan mcm ni juga ka? hehehehe...... mcm2...  
3. Mamatpilah - Tue 6/Sep/2011, 11:55am
wasalam, di wilayah songkla insyallah selamat..  
4. David Jalley - Tue 6/Sep/2011, 11:55am
tak ada calon tapi nak kawin kat sana buleh?  
5. Mamatpilah - Tue 6/Sep/2011, 12:00pm
klu tiada calon nak kawin camna..pening betul saudara...  
6. David Jalley - Tue 6/Sep/2011, 12:04pm
kot kot boleh tlg carikan.... maaf lah kalau saya tersalah tanya  
7. Mamatpilah - Tue 6/Sep/2011, 12:09pm
maaf diterima..kami hnya tolg pasangan yg ada masalah contohnya keluarga tidak setuju,ingin berpologami dll...  
8. David Jalley - Tue 6/Sep/2011, 12:26pm
kalau ada calon...bagitau saya ya.  
9. Mohd Fauzi Salman - Tue 6/Sep/2011, 12:35pm
iklan macam ini pun ada ke? (: xpela janji tidak menyalahi undang2 agama dan negara sudahla.....  
10. Irul 2 - Tue 6/Sep/2011, 1:39pm
hehehe..nak guling2 aku dibuatnya...ada gak iklan mcm nie ek rupanya..apa pun tahniah la jadikn ini sebagai sumber rezeki..hehehe  
11. Noor06 3 - Tue 6/Sep/2011, 4:29pm
david jalley,nak cari wanita saya ada seorang kawan yang masih bujang dan memang mencari jodoh.kalau berminat tinggalkan nombor atau email,nanti saya hubungi.  
12. Sumber Alam - Tue 6/Sep/2011, 8:30pm
Tahniah..asal kn benda ni dpt menghindar dari perbuatan zina serta dpt elak kn maksiat yg berleluasa.Yg pnting tk langgar hukum agama..janji halal.  
13. Botax Erol - Wed 7/Sep/2011, 12:19am
xde yg salahnyer ... mmg botol la tu .. dari wat maksiat .. bek kawen kan..  
14. David Jalley - Wed 7/Sep/2011, 10:14am
Cik Noor06 : saya cari calon untuk yg ke 2.... ada ke?...  
15. Noor06 3 - Wed 7/Sep/2011, 2:47pm
minta maaf le en.david,kalau untuk kali kedua saya tak dapat nak recomen,sebab kwn saya ni hanya mencari jejaka bukan suami orang.  
16. Mohd Fauzi Salman - Wed 7/Sep/2011, 3:25pm
David Jalley :dah dapat izin istri yg pertama ke? (:  
17. David Jalley - Thu 8/Sep/2011, 10:19am
fauzi : kalau dah dapat izin baik kawin kat malaysia jer. He he he.

Bukan apa, nak merasa nikmat secara halal ....  
18. Mohd Fauzi Salman - Thu 8/Sep/2011, 2:13pm
ok la tu David jalley.kita jadikan abg Salih Yaacob sebagai role model poligami yg terbaik buat masa ini.  
19. Sahari - Mon 12/Sep/2011, 8:05am
Pakej kawin kontrak kat sana ade tak ? Kalau ade elok juga..  
20. Mamatpilah - Tue 13/Sep/2011, 11:11pm
maaf tiada perkahwinan kontrak..  
21. Ieyfa - Wed 14/Sep/2011, 3:22pm
knapa ye perkara perkahwinan ni dibuat main2? pelik pelik...  
22. Helmy 15 - Wed 14/Sep/2011, 11:13pm
hajat ada kemampuan pasang 2 tak ada tapi ada nak juga sangat2 hehehe  
23. Bsy - Wed 14/Sep/2011, 11:18pm
kalau tak iklan pun, bercambah orang melayu pi kawin kat siam. apa yg susah sangat nak kawin jalan kat malaysia nih? syok kot kawin lari!!! ade sesape dari pej agama yg nak beri jawapan?  
24. Sumber Alam - Wed 14/Sep/2011, 11:33pm
Salam..hi2..ada yg ckp kawin kontrak..ada gak yg ckp nikah mutaah. Setahu saya di kalangan pak2 arab kaya je yg gila kawin kontrak kt indonesia..itu nama nya 'kawin nafsu'..so diharap dpt la ia dihindar kn.  
25. Zullembahbujang - Thu 15/Sep/2011, 8:55am
0123048532  
26. Mamatpilah - Thu 15/Sep/2011, 10:36am
Bsy ;anda jgn tll emosianal wlupn khwin lari tapi tdk slh disisi agama islam yang pentg dapt hindar dari maksiat n zina..  
27. Farra 14 - Sat 24/Sep/2011, 2:47pm
Salam semuanya..
Tersenyum saya baca komen2 anda :)

Samada kahwin (nikah) di Malaysia atau di 'luar negara' sebaik2nya elakkanlah dari bercerai-berai yer..

Boleh baca kat sini sebagai panduan tambahan --> http://puncacerai.tk

Semoga rumahtangga anda dilindungiNYA.  
28. Raquib Aleem - Wed 12/Oct/2011, 2:45pm
Farra 14 : Amin....  
29. Mohamad Syukeri - Tue 22/Nov/2011, 10:14am
Lindungi rumahtangga anda daripada gangguan pihak ketiga. Lihat link ni :
http://curang.jomniaga.com/go/syuk73  
30. Ramlee 19 - Tue 10/Jul/2012, 7:01pm
menjaga hubungan suami isteri..(bagi yang hampir retak kita sedaya upaya bina kebahagian dgn izin Ilahi)
sms nama dan masalah ke 0136798771  
31. Deen Seremban - Wed 25/Jul/2012, 10:01am
Bukan sesaja orang nak bernikah di Siam ini, kalau dah kena halau, kena caci nista tapi 2 hati tak boleh pecah juga kena lah cari jalan. Saya dulu susah mertua tak pandang langsung tapi saya bernasib baik jumpa dengan pakcik ini yang menguruskan perkahwinan kami di Siam. Selepas itu pakcik itu buka peluang kami berniaga produk Thailand dan sekarang kami hidup senang dan dikurniakan 2 orang anak. Cubalah hubungi pakcik ini bagi yang berhajat, dia ini keluar masuk hospital dah lanjut usia tapi pengaruh dia besar untuk tolong kita http://nikah-thailand.blogspot.com  

Page 1   (Total 31 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..