Easyreload
Jhazfazniel Sr Jf @ JFER ENTERPRISE
Tue 31/May/2011 12:59pm [Last Comment]
www.JF-EasyReload.webs.com

Mencari sesiapa yang berminat untuk menjadi agen e-Reload diseluruh Malaysia.

Niche: Ejen Topup
 
1. Suhimi Nain - Sat 4/Jun/2011, 10:45am
Assalamu'alaikum....

saya juga sedang mencari agen, klu berminat boleh baca di sini. Hehe..

http://www.box.net/shared/ruvxhk1gk4  
2. Miss Lya Hussin - Thu 9/Jun/2011, 2:28am
emaikn pd sy
miss.lya_hussin@yahoo.com  
3. Riduan Bin Mosli - Tue 14/Jun/2011, 9:14pm
saya berminat. tolong emelkan pada saya wen6956@yahoo.com  
4. Hanis 9 - Mon 4/Jul/2011, 9:05am
saya berminat tolong email.tq
hanissufea@yahoo.com  
5. Nicnixxon - Wed 13/Jul/2011, 6:30pm
saya nak
boleh email ke nicnixxon@gmail.com  
6. Foo89 - Fri 15/Jul/2011, 12:07am
e-mail sexyfoo_89@yahoo.com  
7. Nabil999 - Mon 18/Jul/2011, 11:41am
saya ingin berkongsi maklumat terbaru mengenai syarikat topup di malaysia... saya harap anda dapat buat pilihan yang bijak

sila lawati web ini tq
www.mysupertopup.wordpress.com  
8. Ratureload - Tue 19/Jul/2011, 11:40am
sy pun mencari ejen untuk jual top up..dengan hanya yuran pendaftran rm30 sekali seumur anda sudah boleh menjadi tokey top up..maklumat lanjut email saya di mc_3105@yahoo.com  
9. Alanzainal - Fri 29/Jul/2011, 4:54pm
alanzainal_80@yahoo.com.my  
10. Johnny 7 - Sun 14/Aug/2011, 6:45am
inoj_0786@yahoo.com  
11. Prisjster - Mon 22/Aug/2011, 12:37pm
sy juga mencari ejen untuk jual top up..yuran pendaftaran rm30 sekali seumur hidup anda sudah blh jd tokey top up..my emel..prisciliapeace@yahoo.com  
12. Shaifuddin 2 - Wed 24/Aug/2011, 7:04pm
sy brminat.plz mail me to Dshaifuddin84@yahoo.com  
13. Sh Jabidah - Sat 27/Aug/2011, 3:39am
salam 1 malaysia, saya Puan Sharifah, dari kuching sarawak. saya ingin mencari sesiapa yang mahu mengambil jualan/menjadi pemborong Makanan tradisi yg tak pernah/jarang di buat/di jual oleh org2 sarawak, seperti:KETUPAT KETUPO RENDANG PEKASAM DAGING AYAM(ada di jual berpeket) / KEREPEK RANGGUP JANTUNG PISANG / REMPEYEK JANTUNG PISANG / KEROPOK PEPES JANTUNG PISANG(ia seperti keropok lekor) dan DOH KEREPEK RANGGUP JANTUNG PISANG(Frozan) kerana makanan tersebut dah mula di kenali sebahgian dari org kuching sarawak juga semenanjung malaysia, jika sesiapa yg ingin memborong/menjual makanan tersebut, mau pun di seluruh malaysia,sila hubungi diri saya di talian : 013-8430262.(sharifah) saya akan mengunakan pos laju untuk mengirimkan makanan tersebut. Harga barangan tersebut adalah harga yg berpatutan(tidak mahal) semua bawah RM10.00 ke bawah, temasuk bayaran pos. Kalau dapat hubungilah menerusi Talipon yg di sediakan di atas tadi. itu yg paling cepat utk Anda mendapat kan makanan tesebut.  
14. Stellaaliyah 2 - Mon 19/Sep/2011, 12:43am
nak tau la aly3010_sw@yahoo.com  
15. Andrewc - Thu 13/Oct/2011, 9:56pm
sy berminat dari miri pls email nru11@yahoo.com.my  
16. Ayyuexxan - Tue 15/Nov/2011, 9:47pm
Hye :)
Sy berminat dari Btu~
Plss email rizanbinadi@yahoo.com  

Page 1   (Total 16 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..