Dropshipper Diperlukan Segera
Radzi 61 @ Millionsmakers Network Sdn Bhd
Sat 16/May/2015 12:48am [Last Comment]
Tahukah korang, dengan Moomol korang tidak perlu bazirkan duit, masa dan tenaga untuk melancong ke luar negara untuk mendapatkan produk?

Tahukah korang, dengan Moomol korang tidak perlu risau lagi dengan stok bekalan produk?

Tahukah korang, dengan Moomol korang boleh dapatkan apa sahaja produk ? Ya! apa sahaja produk.

Tahukah korang, dengan Moomol korang boleh memborong atau membeli secara retail dengan harga 100 kali lebih rendah dari harga pasaran?

Tahukah korang, denganMoomol korang boleh memilih untuk menjana pendapatan secara harian, mingguan, bulanan & tahunan dengan 1 langkah mudah?

Tahukah korang, dengan Moomol korang boleh menjana keuntungan sehingga 300 ? 3000% dengan OPM, OPP & OPS?


16 Mei 2015: Pulau Pinang

24 Mei 2015: KL

6 Jun 2015: JB

14 Jun 2015: Shah Alam

Sila daftarkan diri dan dapatkan maklumat lanjut di www.mmnsb.com/info dengan segera.

atau layari www.penmerah.com

atau tonton video ni : https://www.youtube.com/watch?v=gLVmMepspzA

atau hubungi 03-55243399, sementara pengambilan masih dibuka.

Niche: Program Dropship
 
1. Khairul 939 - Sat 16/May/2015, 2:30am
RM5k ke atas? 011-18728509 ( Puan Nas )  
2. Nur Diyana 8 - Tue 19/May/2015, 12:09pm
Berminat untk mnjadi agent dropship contact lens? Jgn risau ia nya free je. Sila whatsapp 01117765336  
3. Radzi 61 - Wed 14/Oct/2015, 7:08pm
Tarikh terkini adalah pada 17 Oktober 2015 & 31 Oktober 2015  
4. Radzi 61 - Mon 19/Oct/2015, 12:29pm
Tarikh: 31 Oktober 2015
Masa: 10 am
Tempat: Vistana Hotel Penang, Bukit Jambul  

Page 1   (Total 4 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..