Buah 3 Rasa Bila Makan Durian + Laici + Rambutan. Tanam Pokok Buah Matoa Dari Sekarang!
Rudy 5 @ LSN Sewing Machines - Wed 31/May/2017 2:22pm [Last Comment]
Boleh percaya ke wujud BUAH 3 RASA bila makan rasa DURIAN + LAICI + RAMBUTAN?

Itulah reaksi yang mana belum pernah dengar buah MATOA atau merasai buah MATOA.

Ramai bertanya mana nak dapat buah ini untuk merasainya? Ya saya ada jual buah ini! Tetapi sentiasa kehabisan stok dan ada sebahagian yang tidak mampu beli kerana harga pasaran buah ini di Malaysia adalah RM70/sekilo ???? ???? ???? (kerana masih di import)

Jadi apa solusinya? Apa kata anda tanam sendiri pokok ini di Ladang/Kebun untuk dijadikan perniagaan sebagai pembekal buah ini akan datang atau tanam di tepi-tepi rumah jika ada ruang tanah. Secara tidak langsung anda telah memberi peluang lebih ramai rakyat Malaysia merasai kenikmatan buah ini!

? Buah Matoa akan menjadi kegilaan rakyat Malaysia akan datang! Sekarang sedang HOT di Indonesia dan banyak ladang2 di Indonesia sedang tanam Pokok Matoa kerana permintaan yang tinggi.
? Pokok di Malaysia masih baru dan belum berbuah lagi. Jadilah yang terawal! Jangan bila dah jadi kegilaan rakyat Malaysia dan banyak permintaan baru nak tanam!
? Jadikan Buah Matoa sebagai perniagaan anda (potensi tinggi kerana masih belum ada di Malaysia) atau untuk makan sendiri bersama keluarga dan sahabat handai.
? Pokok tidak bermusim, berbuah sepanjang tahun. Sesuai ditanam di semua jenis tanah dan sesuai dengan cuaca di Malaysia. Senang jaga dan hidup kerana jenis pokok liar di hutan.
? Buah ini mempunyai 3 rasa bila dimakan iaitu Durian + Laici + Rambutan. Unik bukan?
? Ini bukan buah longan brazil, buah kristal, buah kasai atau jentik2! Rupa buah dan pokok nampak macam sama sekali pandang. Tetapi adalah pokok yang berbeza dan rasa buah yang berbeza.
? Pembelian anak pokok boleh melalui postage seluruh Malaysia atau COD di Gombak Selangor. Tiada minimum order beli 1 pun boleh.

Dapatkan anak pokok dengan saya segera sebelum kehabisan stok! Berminat sila whatsapp 010-4200417

Niche: Pembekal Buah Buahan | Usahawan Benih Dan Nursery
 
1. Saiful 55 - Thu 5/Jul/2018, 10:34am
ada lagi ke stok? berpa harga.  

Page 1   (Total 1 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..