ASB Loan - Keuntungan Lebih 30% Setahun.
Roslan Cimb 6 - Thu 8/Nov/2012 2:51pm [Last Comment]
situasi ade brader nak kawen dlm masa 3 tahun n nak simpan RM250 sebulan.=RM250X36=RM9000####


SOLUTION====ade kemudahan lain boleh cuba..kalau 250 sebulan boleh buat loan asb 50k..byr 267 X 36=RM9612(modal)###....

dividen 3 tahun nti dah berubah n naik jadi RM15k++...lepas tu dpat balik prinsipal untuk 3 tahun= RM3000++so total dapat dalam RM18,000++..itu kalau bf buat,,kalau gf buat sekali + RM18,000...so total RM36,000...ARGHHH CUKUPLAH NAK KAWEN YE DOKKK???kite org melayu ni manfaatkan la kemudahan yg dah disediakan utk org melayu ni..sekadar nak mngajar org2 melayu kita cara saving yg btol :)..klo nak tnye bab2 ASB ni boleh PM saya,anytime..utk org yg bekerja je lah :)

keuntungan 100% utk 3 tahun...
contact person :


012-9729723 & 013-3842042 (call & sms)
roslanjohari88@yahoo.com
roslan.sopian@cimb.com
khas untuk selangor/KL/putrajaya dan kawasan sekitar.,,sy akan terus ke tempat anda utk permohonan. so xperlu ke branch..

Niche: Pelaburan Saham Unit Trust
 
1. Hamidah 19 - Thu 8/Nov/2012, 8:43pm
Berminat nak tahu lebih lanjut  
2. Balkis Ismail 3 - Thu 8/Nov/2012, 9:20pm
salam...1 malaysia ..
new maybank credit card.. call for detail
0173693210 (En.syakir) tq  
3. Ahmad Fedaeez B Md Kamal - Fri 9/Nov/2012, 9:49am
maybank credit card pm me
zeedaef88@gmail.com

to asb loan also
pm me  
4. Khairulj - Mon 12/Nov/2012, 8:23am
bole tau...
khairullj@yahoo.com  
5. Zdc - Sun 6/Jan/2013, 1:17pm
bleh email detail  

Page 1   (Total 5 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..