Area KL, Selangor Sahaja: Modal Bisnes Hanya RM75, Income Bulanan RM3000 Hingga RM5000.
Beautydxelken - Fri 21/Sep/2012 1:49pm [Last Comment]
Salam semua warga majalah,

Iklan ini di tujukan khas kepada warga majalah yang ingin menambahkan pendapatan sedia, atau senang kata nak buat side lah kan..kalau rasa pendapatan anda dah cukup utk menampung kehidupan dikota KL ini, tak perlu baca sampai bawah..:)

Saya ingin berkongsi 1 bisnes yang dikendalikan oleh syarikat satu syarikat yg telah lama bertapak di Kuala Lumpur ( Jalan Klang Lama) selama 15tahun.

Boleh tgk profile syarikat disini
http://www.elken.com.my/bm/company-profile

Elken adalah syarikat yang telah bertapak di Malaysia selama 15 tahun dan mempunyai cawangan di seluruh asia. Kerjasama antara syarikat Elken dengan Aeon(Jusco) dan bank2 terkemuka di Malaysia seperti Myabank, CIMB, RHB dan lain2, telah memberi peluang utk kita menceburkan diri dalam bidang perniagaan era baru ini. Bermakna syarikat Elken adalah kukuh dan mempnyai masa depan yang cerah.

Dengan hanya bermodalkan RM75 sahaja seumur hidup, anda boleh menjana pendapatan sehingga RM3000-RM5000 sebulan dengan usaha anda sendiri. Jumlah pendapatan anda yang tentukan sendiri. Kerana jika anda rajin, pendapatan anda memang lumayan dan berbaloi dengan usaha anda.

Setiap perniagaan apa pun, perlukan usaha anda, rasanya kalau duduk diam goyang kaki tak akan mendatangkan hasil apa-apa.

Sesiapa yang berminat, boleh tinggalkan email di bawah, saya akan reply..:)

Niche: Network Marketing
 
1. Shah 190 - Fri 21/Sep/2012, 1:57pm
income@prima786s.biz  
2. Roslan Johari - Fri 21/Sep/2012, 2:17pm
roslanjohari88@yahoo.com  
3. Dcpassat - Fri 21/Sep/2012, 2:56pm
email ke dcpassat@gmail.com  
4. Lieya 14 - Fri 21/Sep/2012, 3:27pm
allieya_nasuha@yahoo.com.my  
5. Norazlina 24 - Fri 21/Sep/2012, 4:17pm
alynn_acoi86@yahoo.com.my  
6. Muhammad Izzat - Fri 21/Sep/2012, 9:40pm
rave_master_2@yahoo.com  
7. Muhammad Fikry - Sat 22/Sep/2012, 3:22am
Email sy fik_oldschool@yahoo.com.my  
8. Syafie 4 - Sat 22/Sep/2012, 12:18pm
nak : ssyafiee@yahoo.com  
9. Farera - Sat 22/Sep/2012, 10:06pm
email detail. farera1@gmail.com  

Page 1   (Total 9 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..