1% Sedang Kuasai Pasaran Dropship. Anda Patut Tiru Gaya 1% Golongan Elit Ni. Golongan Jutawan!
Aliana 11 - Wed 3/Aug/2022 2:59pm
Geng minoriti dalam bisnes dropship ni,
diorang dah tak buat lagi kerja kerja menyusahkan macam orang lain.

Diorang nikmati hasil lumayan setiap hari tanpa perlu turun padang dah.
Mereka yang minoriti ni,cuma perlu tambah jumlah askar jer.
Askar? La….diorang lantik ejen jer.

Cer perati orang buat bisnes banyak ejen ni.
Diorang dah sampai tahap cari premis buat ofis sendiri.

Bandingkan dengan orang yang sekadar jual barang tiap hari.
Dari bertahun-tahun lepas,sampai hari ni, masih menjual.
Kalau ada kemajuan pun,slow sangat.

Tak boleh lawan geng 1% tadi(Lantik ejen)
Walhal mereka ni semuanya sama jer(buat dropship orang lain)

Ha,nampak tak perbezaan jalan kerja minoriti vs majoriti ni?

Minoriti buat kerja senang,hasil lumayan.
Majoriti masih buat kerja susah, dan hasil tak seberapa.

Jadi,saya nak bagi anda tengok video cara kerja orang minoriti ni.
Anda patut belajar buat macam ni kalau serius nak dapatkan hasil lumayan.

https://tinyurl.com/jalanmudah

Tq.

Niche: Program Dropship | Kedai Emas
 
  1. No comment yet!
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..