Zakar Cepat Lembik? Cepat Pancut?, Kini Tidak Lagi...
Along 21 - Thu 28/Mar/2013 2:58pm
Anda mengalami Pancutan Pramatang, atau Pancut Awal semasa bersama isteri?KINI tidak lagi dengan CINCIN Zakar

?Betul Ke, Wanita Malaysia TAK Puas SEKS????

?Apa yang saya tahu ramai lelaki pancut awal atau pancutan pramatang"

Kalau macam tu, PATUT le ramai wanit kurang PUAS seks..

?ooo, BAHAYA juga Pancut Awal ni Ya, kesian kat Isteri aku??

Ada 2 jenis cincin zakar saya syorkan:

1. EGO RING merupakan alatan yang dipakai sewaktu zakar sedang menegang dan mampu membantu lelaki mengawal pancutan pra-matang.
Percaya atau tidak pancutan pra matang atau ?cepat pancut? merupakan satu masalah besar dalam hubungan seksual suami isteri.

Tidak mahukah anda melihat isteri anda tersenyum kepuasan dan meminta seround lagi atas kehebatan anda diranjang?

Kelebihan Ego Ring

? Ego Ring membantu mengatasi masalah ejakulasi pra-matang (tahan lama).
? Ego Ring memastikan anda mengekalkan ketegangan yang maksimum.
? Ego Ring membantu zakar anda kekal padat, keras dan mantap walaupun dah pancut berkali-kali.
? Ego Ring memberikan isteri kepuasan dengan klimaks lebih cepat dan berulang kali.
? Ego Ring membantu meransang clitoris wanita melalui sentuhan dengan 5 ?lekuk istimewa?
? Ego Ring 100% selamat dan tiada kesan sampingan.
? Ego Ring selamat untuk digunakan bersama kondom dan boleh dipakai berulang kali setelah dibasuh.

Cara Guna Ego Ring

Buka dan pakai Ego Ring dipangkal kemaluan ketika tegang sebelum melakukan hubungan seks. Jika ingin menggunakan kondom, pastikan sarungkan kondom dahulu, kemudian baru Ego Ring dipakai. Pastikan Ego Ring betul-betul dipakai dipangkal zakar untuk kesan maksimum.

Cara Beli

HARGA : RM 20.00

sms < EGO > ke 012 380 2464
(arahan mudah selanjutnya akan diberikan)

Penghantaran Pos Ekspress PERCUMA


2. VIBRATING RING khusus untuk memberi kelainan dalam hubungan seksual antara suami dan isteri.
Vibrating Ring datang dengan silikon yang kenyal serta getaran. Silikon yang kenyal membolehkan cincin zakar ini muat tak kira apa saiz zakar anda dan ini membantu lelaki memantapkan zakar anda.

Reka bentuk depan cincin yang bergerigi akan membuatkan isteri anda merasa kelainan dalam hubungan seks apabila bahagian depan cincin yang bergerigi menyentuh klitoris pasangan anda.
Dapatkan satu untuk merasa kelainan dalam hubungan seksual anda.

CARA GUNA VIBRATING RING
Sarungkan Vibrating Ring pada pangkal zakar ketika zakar sedang tegang. Kemudian on kan suiz Vibrating Ring.

Cara Beli

HARGA : RM 20.00

sms < V-RING > ke 012 380 2464
(arahan mudah selanjutnya akan diberikan)

Penghantaran Pos Ekspress PERCUMA

Tawaran UNTUK ANDA, beli kedua-dua jenis cincin ini pada harga POTONGAN hebat pada harga RM 35.00

sms < V-EGO > ke 012 380 2464
(arahan mudah selanjutnya akan diberikan)

Niche: Dewasa 18sx
 
  1. No comment yet!
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..