Supplements Laminine Ajaib dan Unik!
Jafri Johari - Thu 25/Nov/2021 2:36pm
ASSALAMUALAIKUM, Hi🙋‍♂️🙋‍♀️
Saya Sayang Anda Semua💑
Disini saya ingin berkongsi sedikit kebaikan LAMININE

Alhamdulillah sy minta maaf dulu kerana hantar info LAMININE tanpa di undang. Apa² save no hp sy:-📞 0193044498 - Siffu Jafri Laminine (001Syarikat Lifepharm Malaysia🇲🇾berpengkalan di USA🇺🇸)
Hi, Uols🙋‍♂️🙋‍♀️😊👍
📣 (PLEASE: Jangan delete dulu Sila #SHARE info ini dgn Family, kawan² dan SAUDARA-MARA yg MEMERLUKAN‼️)
BUKTI‼️
.... Tn/Pn boleh check dulu kesahihan LAMININE di google @ Youtube taip aje LAMININE

Jom Klik Blog sy:
https://lamininebest.blogspot.com
MARKETING LIFEPHARM👇:
https://youtu.be/1g_20v9m-B0
WhatsApp group:
https://chat.whatsapp.com/HUS8ZTNnsEZCE95lPtKN3m
Web Syarikat:
https://superplan125.id/bigmoney
TELEGRAM group:
https://t.me/lamininebest
Fb Sy:
https://www.facebook.com/jutawanjefri
Tik Tok:
https://vt.tiktok.com/ZSJWG4NFm
Instagram:
https://www.instagram.com/invites/contact/?i=pch396yj0k40&utm_content=ih42b5
✅Klik Link video Rahsia Panjang Umur LAMININE
https://youtu.be/el1TbGjipjI
✅ASAL USUL LAMININE
https://youtu.be/keQ1icvtn50
https://youtu.be/hNrb9d5TH3E
✅SEJARAH LAMININE
https://youtu.be/keQ1icvtn50
✅DOCTOR TESTIMONI dan STORY
https://youtu.be/1N9zRWtfqMo
✅LAMININE dan TELOMERE (Rahsia panjang umur di dalam LAMININE) - By Dr Gonzales
https://youtu.be/hofhnIPsn5k
✅LAMININE - Dr Bjodne Eskeland 92 years old
https://youtu.be/k7q3SJsvOZ4
✅LAMININE - GUNA STEMCELL ORIGINAL & AMINO ACID
https://youtu.be/mL16EDPnVfU
✅BAGAIMANA LAMININE BERKESAN - By Dr Andujar
https://youtu.be/ztPCgx7DWHM
✅APAKATA FRANKY INDONESIA TENTANG STEMCELL TERDAPAT DIDALAM LAMININE
https://youtu.be/C7_LGLEldQ4
✅APA KATA DOCTOR TENTANG LAMININE part 1 & 2
https://youtu.be/aMIs8Rxzkig
✅LAMININE GET YOUR HEALTH BACK
https://youtu.be/96IotOsNU-E
✅STEM CELL ACTIVATION (FGF²) FIBROBLAST GROWTH FACTOR
https://youtu.be/WzFKRvtbNO4
✅LAMININE SOLUTION FOR HEALTH
https://youtu.be/2RKhdCvWTl8
✅WHAT IS A STEM CELL
https://youtu.be/sSHQ4pxQ4eQ
✅APA MAKNA LAMININE
https://youtu.be/N7W-UKFNveI
✅THE BEAUTY OF LAMININE
https://youtu.be/ejVY7h80XVs
✅LAMININE ON AMERICAN HEALTH JOURNAL
https://youtu.be/PnGFficG9nY
✅BEST EXPLAINED & BENEFITS LAMININE
https://youtu.be/ZzDiUMApess
✅WHAT IS LAMININE
https://youtu.be/BZNW2lISC4Y
✅SESUAI UTK TUBUH KITA
https://youtu.be/w58tTAjOjfY
✅APA ITU STEMCELL - By Indonesia
https://youtu.be/N676QJiyYBQ
✅APA ITU STEM CELLS
https://youtu.be/AqYeWquEBN0
✅KENAPA AMBIL LAMININE - By Dr Samina
https://youtu.be/SgkVRVFz6UQ
✅KELEBIHAN LAMININE
https://youtu.be/V5xxtx6PVLE
✅APA KATA MEREKA TENTANG LAMININE
https://youtu.be/lyEBShSmeHQ

✅TESTIMONI LAMININE - JANTUNG & DARAH TINGGI*
https://youtu.be/PxLQvSdYPks

https://youtu.be/0SkxR5s_Xjg

https://youtu.be/SOjeJO2hgzw

https://youtu.be/kvjZPdPw1Vk

https://youtu.be/sMWBLAgM1f4

https://youtu.be/aIWzoNORDcM

✅TESTIMONI LAMININE - STROKE
https://youtu.be/RcMq9DH8Vl4

https://youtu.be/isBLFLnb614

https://youtu.be/cNsyPhgPMqY

https://youtu.be/hRR1k9FiEvY

https://youtu.be/8BmT45dimh0

https://youtu.be/RHo_iYQtutU

https://youtu.be/n0lxoqZsK2E

✅TESTIMONI LAMININE - KANSER & TUMOR

https://youtu.be/q4Ws3OQg2K8

https://youtu.be/tM92jKvQlNo

https://youtu.be/eUrgRixFZu0

https://youtu.be/ZW0FvjzB3GY

https://youtu.be/jB9HwOzKhs4

https://youtu.be/7N7V_ZQEaC0

https://youtu.be/SfBFftRpmT4

✅TESTIMONI LAMININE - KENCING MANIS
https://youtu.be/WEkjR_DfOa8

https://youtu.be/bQir0XVnsjo

https://youtu.be/P-6XrOlrWFI

https://youtu.be/4DwcsyLwIYg

https://youtu.be/rOZMRQpEojQ

https://youtu.be/ctZ0LoNAn-s

https://youtu.be/HGAU-pI39oI

https://youtu.be/LGSMqZNUMR0

✅TESTIMONI LAMININE - SARAF & RADANG SENDI
https://youtu.be/I-I8s6TZdsM

https://youtu.be/xwAicPQV6zA

https://youtu.be/-tMrIOC-uzQ

https://youtu.be/bZ-nN_UlZC0

https://youtu.be/PWN5t-8XUyM

https://youtu.be/OnLRIIzHWrk

✅TESTIMONI LAMININE - MASALAH KULIT, MAAG, VERTIGO & PSORIASIS

https://youtu.be/g4tOMAdDLXo

https://youtu.be/CKlnNvs-q6Y

https://youtu.be/5gr-1NRManE

https://youtu.be/yIt4E4iNKEU

https://youtu.be/cueS_1eVwvo

https://youtu.be/7 - Qp4J_3Gjo

FUNGSI UTAMA LAMININE

1. Meningkatkan Tenaga
Dan Daya Tahan Badan.

2. Meningkatkan kesihatan Jantung.

3. AntiOksidan.

4. Mengurangi Gejala Asma.

5. Mencegah Katarak Pada Mata.

6. Mencegah Kanser Usus Besar.

7. Membekalkan (HDL) Kolesterol Baik.

8. Meningakatkan Kesuburan.

9. (DHA) untuk (SEL) Otak KhasNyaa Kanak2.

10. (DNA) untuk pembentuKan Sel2 Baru.

Kelebihan Produk-Produk Lifepharm ;;;;

1. Usd$2million Produk liability Insuran di USA.

2. Sudah Terbukti 11 Ujian Makmal Di USA.

3.100% Semua Dari Bahan Semulajadi.

4. Sijil Halal Antarabangsa Dari IFANCA USA.

5. Tiada Dadah, Bahan Beracun, dan Kesan Sampingan

Produk Unik, Produk Terhebat, produk Masa Depan yang Tiada seumpama dengannya sebelum ini!!

Laminine:

Satu Produk Untuk Semua Masalah Kesihatan

Laminine adalah produk makanan kesihatan dalam bentuk powder di Malaysia. Dihasilkan dari gabungan
Sumber asas dari darat, laut dan tumbuh-tumbuhan.
Kajian mengenai Laminine ini bermula pada tahun 1929 oleh doktor dari Kanada iaitu Dr. John Davidson.
Pada mulanya kajian ini difokuskan kepada penyakit kanser sahaja tetapi kini, setelah 70 tahun kajian dibuat, bahan ini diperluaskan penggunaannya supaya menjadi panawar untuk merawat semua jenis penyakit. Laminine adalah HALAL dan mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan
Malaysia (KKM), KKM Brunei & KKM Indonesia.

Bahan utama dalam Laminine ialah bahan aktif dari benih telur ayam yang berumur 9 hari. Pada masa ini dipanggil peringkat Pre-embrionik iaitu masa pertumbuhan sel paling aktif.
Pada masa ini juga terdapat jumlah khasiat pemakanan dan sel-sel untuk perlindungan yang paling tinggi.
Pembangunan nutrien utama kepada kepekatan tertinggi, mencipta kombinasi unik Amino Asid, Glycopeptides, dan Oligopeptides yang sangat tinggi pada waktu ini. Inilah rahsia, kenapa hari ke 9 pengeraman dipilih.

Penggunaan teknologi tinggi membolehkan khasiat-khasiat ini dikekalkan.
Laminine mengandungi 22 jenis asid amino dan ini merangkumi semua
Keperluan asid amino untuk badan manusia
Dari hujung rambut ikepala hingga hujung jari kaki.

Oleh itu, Laminine ini sangat baik untuk:

1. Membantu menyelesaikan 1001 macam jenis penyakit seperti penyakit kencing manis, darah tinggi, penyakit jantung, gaut sehinggalah masalah kulit, denggi dan lain-lain. Samada penyakit yang biasa atau kronik, Laminine boleh membantu meningkatkan kesihatan.
2. Produk terbaik untuk MENCEGAH penyakit kanser. Tahukah anda bahawa penyakit ini pembunuh nombor dua orang Malaysia selepas kemalangan jalanraya. Kanser yang utama yang menyerang orang lelaki ialah kanser usus, kanser paru-paru dan kanser prostat. Manakala kanser pembunuh utama wanita ialah kanser payudara, kanser pangkal rahim dan kanser kolon.
3. Bertindak sebagai Energy Booster untuk semua orang dewasa, kanak-kanak, warga tua dan juga ahli sukan. Laminine menjadikan anda tidak mengantuk, lebih fokus, lebih segar dan aktif.
4. Membantu pembetukkan sel-sel baru dan sel-sel neuro  (otak).
5. Membantu meningkatkan fungsi sex untuk lelaki dan wanita.

MUSTAHAK👇🏿
KENA BACA!!
WAJIB BACA!!
BAIK BACA!!

Kami ingin kongsikan dengan anda tentang tanda-tanda penyakit kanser. Penyakit paling utama di Malaysia. Kanser ini adalah punca kedua kematian penduduk Malaysia selepas kemalangan jalanraya. Kanser juga mencatatkan kematian yang lebih banyak dari penyakit yang berkaitan dengan jantung.
Jika 6 orang terkena serangan jantung setiap jam dan 90% daripadanya
Meninggal dalam tempoh sebulan kemudian itu sudah cukup mengerikan,
Tetapi kanser tetap menjadi pembunuh lebih hebat dari tu.
Merujuk kepada data, kanser merupakan antara penyebab utama kematian di seluruh dunia dengan jumlah 7.6 juta pada tahun 2008. Di Malaysia sahaja, dianggarkan 40,000 kes kanser dikesan setiap tahun dengan SATU DARI EMPAT rakyat menghidapinya.
Pakar pemakanan dan juga perubatan dari seluruh dunia mengakui,
Faktor makanan merupakan punca utama terjadinya kanser.

Menurut mereka, hampir 90 peratus makanan yang diambil setiap hari
Dikenalpasti sebagai asid dan mengandungi bahan penambah seperti pewarna, perasa dan unsur kimia yang menyumbang kepada kanser.
Akibatnya, diet harian kita kekurangan khasiat dan nutrisi daya tahan tubuh badan seperti vitamin B1, B2, B3, B5, B7, B12 dan B17. Kekurangan bahan ini melemahkan daya tahan penyakit lalu mengundang masalah kronik seperti kanser,
Penyakit jantung, kencing manis dan lain-lain penyakit yang membunuh secara perlahan.

Pada 1952, seorang saintis Bio Kimia, Dr. Ernes T Krebs mendakwa, penyakit kanser adalah penyakit kekurangan nutrisi tubuh badan.
Berikut adalah tanda-tanda awal kanser.

(1) Kanser pangkal rahim:
- Sebarang lelehan atau pendarahan yang luarbiasa, sakit selepas bersama dengan pasangan dan turun berat badan.
(2) Kanser payudara
- Bengkak atau gumpalan di buah dada, keluar cairan berdarah dari puting, pembesaran kelenjar di ketiak, kedutan pada kulit di buah dada.
(3) Kanser usus besar
- Perubahan tabiat membuang air, hilang berat badan, sakit dalam perut dan usus, berlaku pendarahan semasa membuang air.
(4) Kanser paru-paru
- Batuk kuat berterusan, batuk berdarah, nafas termengah-mengah, sakit dada dan hilang berat badan.
(5) Kanser perut
- Hilang berat badan, muntah berdarah, sistem pencernaan yang tidak teratur, cepat kenyang walaupun makan sedikit.
(6) Kanser limpa
- Sakit di bahagian abdomen, hilang selera makan, turun berat badan, kulit dan mata menjadi kuning dan bahagian abdomen membengkak.
(7) Kanser ovari
- Haid tidak teratur, tumbuhan keras di bahagian abdomen, sakit semasa bersenggama, ketumbuhan bulu rambut yang melampau, suara menjadi lebih mendalam. yang

(8) Kanser otak
- Sakit kepala, munt-muntah, gangguan penglihatan, lemah atau lumpuh, pening/pitam, pelupa, perubaha personaliti.
(9) Kanser prostat
- Sukar dan sakit semasa kencing yang berpanjangan.
(10) Kanser darah (leukimia)
- Letih, pucat, mudah lebam dan mudah mendapat jangkitan (infection).
(11) Kanser tekak
- Suara garau/serak, ada ketumbuhan di tekak, sukar menelan dan kelenjar membengkak di leher.

10 Penyebab Utama Kanser
1. Makanan.
2. Tembakau.
3. Alkohol.
4. Radiasi.
5. Sinaran cahaya matahari.
6. Pekerjaan.
7. Pengambilan ubat.
8. Pencemaran air dan udara.
9. Perokok yang tidak aktif.
10. Keturunan.

Persoalannya sekarang, apa usaha ANDA untuk elakkan penyakit ini ?? 
Adakah kita pasti kita tidak akan sekali-kali mendapat penyakit ini?
Ramai juga yang tiba-tiba baru sedar rupanya dia terkena penyakit kanser pada tahap ke 3 atau ke 4. Banyak kes dimana sel kanser merebak senyap-senyap dalam badan
Tanpa sebarang tanda-tanda awal. SARANAN YANG TERBAIK cubalah LAMININE.
Produk ini pada mulanya memang dicipta khas untuk merawat dan mengelakkan kanser dan kini diperluaskan untuk semua penyakit, insyaallah.
Ini adalah usaha kita!

Kasihanilah diri kita sendiri, pasangan kita, anak, ibubapa, keluarga dan rakan-rakan kita yang lain. Kongsikan LAMININE dengan mereka.
Jaga kesihatan, tambah pendapatan. Dua perkara tang diinginkan oleh semua orang.
Oleh itu, Dapatkan PRODUK LAMININE secepat mungkin dan dapatkan sumber
Pendapatan tambahan anda hari ini. Program ini masih baru. Biar anda pula yang bermula dulu dari kawan-kawan anda. Penyertaan hari ini dengan hari-hari mendatang mungkin jauh bezanya.
Teruskan makan ubat yang telah diberikan dari hospital sambil mengambil laminine serta penjagaan permakanan dengan sendirinya doktor akan mengurangi dos ubat itu nanti.
Inshaa Allah..

Untuk pengetahuan, kadang2 pesakit kencing manis yg sudah makan ubat hospital pun masih lagi tinggi gula dlm darahnya, pasal apa?
Sepatutnya sudah terkawal dgn adanya ubat hospital.
Puncanya adalah makanan yg dimakan harian tanpa dikawal
Kerana ubat hospital digunakan utk mencegah & membakar gula
Yg masuk saja tapi bukan memberikan rawatan, berbeza dgn LAMININE, ia akan merawat kilang penapis kencing manis dlm badan supaya gula yg dimakan dpt dibakar secara semulajadi tapi perlu di ingat, makanan harian perlu tetap dikawal dlm proses rawatan LAMININE berlaku..

CARA2 PENGAMBILAN LAMININE...
'Untuk mendapat keputusan terbaik'
# Dimakan 20-30minit sebelum:-
Sarapan / Makan malam
# Atau dimakan 2 jam selepas:
Sarapan / Makan malam
# Bagi 1bulan pertama:-

Dimakan 2scop pgi & 2scop mlm

Memerlukan 2jar powder 50grm.
# Bagi bulan² seterusnya:-

Dimakan 2scoop pgi & 2scoop mlm
SELAMA 6BULAN JIKA MAHU KESAN PERUBAHAN.

Bagi kanak2 (3 tahun keatas), dibolehkan memakan separuh daripada dos orang dewasa iaitu 1/2scop sahaja samada sebelum sarapan pagi atau sebelum tidur
(boleh dicampur kedalam yogurt atau apa saja yg bersesuaian).

** Bagi ibu-ibu yang mengandung adalah TIDAK disarankan kerana
Ditakuti anak didalam kandungan ada alahan / allergik pada telur walaupun sebenarnya memang baik untuk ibu yg mengandung.

***Jgn di ambil produk Laminine ini berserta dengan kopi / tea.
(kerana kandungannya ada kafien) untuk kesan terbaik, minumlah dengan air putih @ air sejuk.

# Perlu diketahui, ubat2an daripada hospital adalah merupakan dadah yang terkawal sebab itu ia ada kesan sampingan yang boleh memudaratkan kesihatan jika di makan secara berterusan tetapi berlainan dengan makanan tambahan
(supplement seperti Laminine ini) jika dimakan secara berterusan, proses pemulihan akan berlaku

* Tindak balas yang biasa terjadi setelah memakan Laminine memang banyak, di antaranya:-
1) MENGANTUK
 - Menunjukkan kita tak cukup tidur / rehat sepenuhnya (sekurang2nya 6-8jam sehari)
2) SAKIT KEPALA
- Menunjukkan kita ada mengalami masalah stress / tekanan kerana terlalu banyak berfikir / fungsi otak terganggu
3) SEMAKIN SAKIT (contohnya dibahagian yang memang sudah sakit)
- Menunjukkan proses pemulihan / pembaikan sedang berlaku contohnya sakit gusi apabila gigi baru kan tumbuh
4) BERTAMBAH SELERA MAKAN
- Menunjukkan sistem penghadaman kita semakin pulih serta berfungsi dengan baik &
Tidak perlu risau jika takut naik berat badan kerana Laminine juga mampu mengurangkan berat badan walaupun tidak secepat produk Extrinn
5) SERING MEMBUANG AIR KECIL / BESAR
- Menunjukkan ada masalah yang berkaitan dengan fungsi buah pinggang / usus / pembuangan toksin
Sedang berlaku kerana toksin hanya dpt dibuang samada melalui pembuangan air kecil / besar / melalui peluh

Jika tidak tertahan dengan perubahan ini, bolehlah cuba di ambil disebelah malam sahaja (sebelum tidur) kerana setiap proses pemulihan terjadi semasa kita tidur (lebih baik) seperti bayi semakin membesar tubuhnya semasa tidur / apabila cukup tidurnya

** Tidak perlu ku

Niche: Butik Kesihatan
 
  1. No comment yet!
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..