Periuk Nasi Cuckoo Serbaguna/Cuckoo Multicooker Red M10. Berbaloi atau Tak?
Haziq Iqbal - Tue 14/Jul/2020 2:39pm
CUCKOO MULTICOOKER Red M10
- RM70 PER MONTH

Tahun 2020 ni macam2 teknologi tinggi yg ada untuk menjimatkan masa anda semua termasuklah kerja2 memasak di dapur.

Ibu2 yg bekerja terutamanya pasti mahukan semua kerja memasak didapur siap cepat dan pantas sebab kena berkejar nak uruskan anak2 lagi, nak keluar bekerja lagi.

Periuk elektrik berteknologi tinggi M10 dicipta khas buat mereka2 yg mahukan semuanya serba pantas tapi masakan tetap masak sempurna dan sedap.

Antara kerja2 yg M10 boleh buat adalah :

šŸ”„MENGGORENG
šŸ”„MASAK STIM
šŸ”„MASAK GULAI
šŸ”„BUBUR
šŸ”„NASI ARAB
šŸ”„BUAT KEK
šŸ”„LEMBUTKAN ISI AYAM / DAGING
šŸ”„GORENG TELUR
šŸ”„MASAK PELBAGAI BERAS

Wah dalam satu periuk mcm2 boleh masak. Best kan?

Untuk keterangan lanjut bole terus klik link di bwh

https://www.wasap.my/60179568478/MulticookerM10

# IqbalCuckoo
# NazliezaLegacy
# UsahawanCuckoo

Niche: Perkakas Dapur | Perkakas Elektrik | Diskusi Bisnes
 
    1. No comment yet!
    Your Comment: Max 1000 characters.
    Login Email:
    Password:
    Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
    Warning!
    1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
    2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
    3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
    4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
    Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

    Youtube Link

    Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
    Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
    Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
    Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
    Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
    Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
    Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
    Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..