Pencarian Agen Diseluruh Semenanjung Malaysia.
Julkipli @ Signaturetakoyaki_hq - Tue 4/May/2021 9:45pm
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Hai gais,
Ada tak kat sni yang nak ada perniagaan sendiri? nak tak saya bantu?

Okay gais, sejak negara kita di landa pandemic covid19 ni saya tahu ramai yang terjejas dengan pekerjaan. Dengan itu, saya ingin mencari beberapa orang agen yang terpantas untuk berniaga takoyaki sama ada dari rumah ataupun diluar rumah.
Ciri-ciri yang saya perlukan berani mencuba, rajin berusaha, berdisiplin, fokus, komited dan konsisten dalam perniagaan.

Betul ke korang nak bantu keluarga dan nak bantu diri sendiri untuk ubah nasib hidup?

Jika berminat boleh hubungi saya segera...

WhatsApp:
https://www.wasap.my/60136540858
https://www.wasap.my/60136540858
https://www.wasap.my/60136540858

IG: signaturetakoyaki_hq
Facebook: Signaturetakoyaki_hq

Niche: Bisnes Pasar Malam | Bisnes Restoran | Ingin Berniaga
 
    1. No comment yet!
    Your Comment: Max 1000 characters.
    Login Email:
    Password:
    Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
    Warning!
    1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
    2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
    3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
    4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
    Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

    Youtube Link

    Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
    Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
    Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
    Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
    Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
    Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
    Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
    Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..