Mencari Tanah Bekas Sawah untuk Penanaman Padi - Selangor/N9/Perak
Quiera @ Rsf Consultant & Services
Sat 13/Oct/2012 7:16am [Last Comment]
Salam warga Majalah.com, saya memerlukan tanah bekas sawah 100 hektar keatas untuk disewa dan dimajukan untuk penanaman padi sekitar Selangor atau Negeri Sembilan atau negeri yang berdekatan seperti Perak. Diharap kawan2 semua dapat membantu saya dan dapat memberi info kepada saya sekiranya ada kawasan yang boleh dibuat penanaman padi. Sila hubungi saya 014 643 7881
Saya mempunyai teknologi yang boleh mendatangkan hasil sebanyak 9 tan keatas untuk setiap hektar.
Saya tidak akan pergi kepada agensi kerajaan kerana dah 'serik'!!!!

Niche: Usahawan Tani | Tanah Sewa
 
1. Azizan 5 - Thu 14/Feb/2013, 9:33am
salam
kawasan lenggong ada kawasan padi tapi dah lama dibiarkan.le bih kurang 30 ekar mcm tu.kalau berminat email saya.jijan_sikorsky@yahoo.com  
2. Roslan 127 - Tue 17/Sep/2013, 1:37pm
berminat tapi sekitar N9 Jelebu? pohon antar maklumat ke majproholding@yahoo.com  

Page 1   (Total 2 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..