Bisnes Polish Kereta
Zafran Al Qarni - Wed 7/Apr/2021 9:27am
Assalamualaikum

Kalau korang mencari peluang niaga yang kurang risiko, banyak permintaan, lumayan dan jangka panjang pada kos modal yang minimum. Inilah dia bisnes tu

Bisnes POLISH KERETA (CAR DETAILING)

Sebuah kereta utk polish paling basic pun sekarang harganya sudah RM 200. Kalau main coating pula boleh caj dari RM 1k hingga RM 5k per kereta (ikut saiz dan model)

Sekali modal kalau korg amek pakej tawaran paling basic sahaja pun berpotensi beri keuntungan 10x+ ganda + pulangan modal dalam tempoh kurang setahun + ilmu niaga yg korg boleh simpan guna sampai bila2
(Itupun kalau korg rajin usaha la. Kalau dok diam aje tak jadi apapun)

Abang nak offer modal mula paling masuk akal dan terus boleh niaga. Kita mulakan dengan modal dari RM16k aje dulu.

Korang dapat :
1. Mesin
2. Produk
3. Alatan
4. Latihan
5. Khidmat nasihat rancangan/plan niaga
6. Sokongan pemasaran dan promosi

Kalau nak buka kedai pun boleh tapi modal lagi keras la.

BERMINAT? TERUS KLIK LINK👇NI. JANGAN MINTAK ABANG PM YE. ABANG BIZI POLISH KERETA
https://www.wasap.my/60103013651/niagadetailing

SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA

Niche: Pakej Perniagaan | Bisnes Cuci Kereta
     
  1. No comment yet!
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..