Novelog Ustazah Basikal
Safwan 124 - Fri 5/Feb/2021 10:32am [Last Comment]
Buku Bersiri Ustazah Basikal ni berkualiti tinggi, kertas glossy macam majalah.

Siri-1 ada 700++ mukasurat, Siri-2 ada 1,000++ muka surat. Memang puas hati baca masa PKP ni.

Siapa nak belilah sekarang, harga combo ni RM169 jer. (Offer jika ambil 2 buah)

Kurier RM12 ja. Lekas beli tau! Klik sini ya >> https://ahmadbmi.onpay.my/order/form/megapreorderubcombo/Safwan_Sahid

Niche: Diskusi Bisnes | Bisnes Ebook | Haji Dan Umrah | Pakej Pelancongan
 
  1. Linkman - Sat 6/Feb/2021, 10:54am
    saya selalu juga subscribe dgn traveller naik motor seluruh dunia.. kebanyakkannya orang eropah.. tapi skrg dah semakin ramai orang melayu yg travel overland mcm nih.. biasanya naik basikal atau naik van/caravan/motorhome.. saya belum jumpa lagi channel melayu yg naik motosikal keliling dunia.

    (ini cabaran utk mat2 rempit semua..)

    tapi bila saya fikir kan betul2 risiko yg paling tinggi adalah keselamatan.. pada bila2 masa sahaja kita boleh di rompak atau dibunuh di tengah jalan... kena banyak bertawakal.

    mungkin saya tak akan kesampaian utk travel overland sekeliling dunia... cukup setakat baca experience orang lain je kot..

    atau kalau saya ada rezeki nanti.. mungkin trip overland/basikal ke mekah/madinah.. utk buat umrah.. hala balik naik kapalterbang tinggal je semua basikal disana.... dan mungkin basikal saya ada solar.. sbb tak larat nak kayuh thehe..  
Page 1   (Total 1 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..