Snry

Profile
Forum NickSnry
RegisteredThu 7/Sep/2017, 6:50pm
Topics by Snry
1Meminta Bantuan (5) - Sat 22/Dec/2018 9:55am
Comments by Snry
1Meminta Bantuan - Thu 27/Dec/2018 4:05pm
Topic closed
2Meminta Bantuan - Thu 27/Dec/2018 4:02pm
Xpela trma ksih......sbb ada yg brjnji nak tlg,tp smpai skrg x...maybe org anggap sy scammer kot....tp xpela.....trma ksh je la...
3Meminta Bantuan - Sun 23/Dec/2018 8:10am
Xde ke yg bleh bantu.....? Mmg urgent sgt2....nti stlah payment dpt bln 2 nti sy akan bayar blek.....ni nak bukak skolah lagi...rumah sewa tetunggak....tlg la ada sapa2 yg baik hati bantu sy
4Halalkan, Sayang, Jaga & Lindungi Saya - Sat 22/Dec/2018 10:27am
Msuk group cari jodoh kat fb....sy bertemu jodoh kat c2....in shaa allah,kita usaha....
5Mencari Bantuan Kewangan atau Pelabur - Peruncitan/Pertanian/Penternakan - Sat 22/Dec/2018 10:22am
Semoga dipermudahkan urusan encik....sy pon dilanda mslh....hrp berjln lancar
6Meminta Bantuan - Sat 22/Dec/2018 10:20am
loan2 pinjam berlesen ni semua xmaw.....sbb sy bkn ada payslip apa pon,sy keja sndiri.......sorry...sapa2 yg baik hati nak tlg tu,sy brtrma ksih sgt2
7Saya Tengah Mencari Bomoh Yang Hebat. - Sat 22/Dec/2018 9:59am
Ada x bomoh yg bleh tlg mtk org pulangkan duit......byk btoi duit ada kat dia,tp dia xnak bg....dah la nak bukak skolah semua ni....semua trtunggak
8Bantuan Untuk Menyelesaian Hutang - Sat 22/Dec/2018 9:47am
Sy memohon bantuan cikgu...sy email xdpt.....dlm 2k sja....urgent...
9Rawatan Islam 0133272927 - Sat 22/Dec/2018 9:44am
Sy ada mslh..org xnak bayar duit sy....bleh x tlg usahakan...sy pon trdesak nak guna duit tu,anak nak skolah,rumah sewa pon x berbayar lagi...hrpkan duit tu sja la....tp dia plak keras2 xnak bg
10Membantu Menjual Rumah Dengan Harga Tinggi di Melaka, N. Sembilan, Selangor & KL - Sat 22/Dec/2018 9:28am
Kalo tanah jual x? Area kl
11Saya Tengah Mencari Bomoh Yang Hebat. - Thu 7/Sep/2017 6:54pm
pd mulanya sy terpengaruh ngan mbah.....tp lama kelamaan sy dpt taw yg mbah ni menipu.....jd sy berbalik pd allah....sy mohon pd allah...alhamdulillah...segalanya selesai