Pusat Pakaian Abi

Profile
Forum NickPusat Pakaian Abi
RegisteredSun 29/Apr/2012, 4:03am
Topics by Pusat Pakaian Abi
1Memerlukan Consignment Pakaian - Johor Bahru - Wed 18/Jul/2012 12:03pm
2Pengeluar dan Pemborong Pakaian Dicari - JB (18) - Sun 29/Apr/2012 2:49pm
Comments by Pusat Pakaian Abi
1Kami Adalah Pengilang & Pemborong untuk Pakaian Seragam Sekolah yang Berkualiti, Kepada Sesiapa yg Berminat Jual Kat Tahun Akhir Ini. - Sat 13/Oct/2012 1:03am
boleh antar quatation harga ke pusat.pakaian.abi@gmail.com
2Pembekal Jubah Lelaki Branded - Tue 25/Sep/2012 11:29am
kalau sesiapa berminat nak kopiah boleh e-mail ke pusat.pakaian.abi@gmail.com Gambar boleh lihat di fb pusat pakaian abi.Harga termurah di online untuk harga runcit dan borong
3Mencari Pemborong Atau Ejen Songkok, Buah Kurma, Tudung dan Perfume - Sun 16/Sep/2012 9:32pm
Jika tuan berminat untuk kopiah boleh hubungi saya, boleh lihat contoh di fb saya pusat pakaian abi.tq
4Agen Consignment Telekung - Bangi, Serdang, Seri Kembangan, Puchong - Sat 21/Jul/2012 6:02am
sms saya segera 013 7500 751
5Mencari Consigment Songkok - Wed 18/Jul/2012 12:09pm
dan saya juga..kedai di JB Hubungi 013 7500751 pusat.pakaian.abi@gmail.com
6Pesta Muhibah Labu 2012 (13-15 Julai di Nilai, N9) - Sun 3/Jun/2012 5:02pm
tuan e-mail kat saya pusat.pakaian.abi@gmail.com
7Mencari Pembekal Jersey Malaysia High Quality - Fri 1/Jun/2012 2:13am
lelong jersey terhebat hari ini di fb https://www.facebook.com/photo.php?fbid=163058390492292&set=a.121833814614750.21406.100003643966124&type=1&theater
8Mencari Pemborong Kasut Futsall. Dan Jeasy Kosong - Mon 28/May/2012 10:55pm
saya dah e-mail kat tuan...x ada respond pun
9Mencari Pemborong Atau Pembekal Jersey Euro & Club Gred AAA (Urgent) - Mon 28/May/2012 4:15am
boleh tengok2 kat http://www.facebook.com/photo.php?fbid=160714547393343&set=a.160711170727014.35031.100003643966124&type=1&theater
10Tawaran Tender Bazar Ramadhan Taman Cempaka 2012 Kini Dibuka (Melaka) - Fri 25/May/2012 3:27am
mana -mana saudara peniaga yang ada tapak dan ingin kongsi khemah di tesco atau taman cempaka dengan saya boleh e-mail ke pusat.pakaian.abi@gmail.com saya masuk tender takut tak dapat jualan saya digital quran serta pakaian.tq
11Mencari Pemborong Pakaian Lelaki dan Wanita - Thu 24/May/2012 12:44pm
Sesiapa yang berminat membeli seluar jeans lelaki dewasa berjenama cap ayam boleh contact kami.Harga sekitar RM 15 sehelai e mail pusat.pakaian.abi@gmail.com
12Mencari Pemborong Kasut Futsall. Dan Jeasy Kosong - Tue 22/May/2012 1:35am
saya berminat untuk supply kat tuan.
13Memborong/Membeli Kopiah - Sun 20/May/2012 2:10am
tuan e-mail ke pusat.pakaian.abi@gmail.com
14Urgent! Mencari Pembekal Termurah Tshirt Plain Roundneck Kuantiti 10,000 Helai - Sun 20/May/2012 1:54am
cik farah, hubungi 013 7500751 mungkin dapat membantu. Bila cik farah due date?
15Tawaran Tender Bazar Ramadhan Taman Cempaka 2012 Kini Dibuka (Melaka) - Tue 15/May/2012 2:21am
terima kasih tuan, dah tgk link tuan dan faham.tq
16Tawaran Tender Bazar Ramadhan Taman Cempaka 2012 Kini Dibuka (Melaka) - Tue 15/May/2012 2:10am
tuan e-mail ke pusat.pakaian.abi@gmail.com minat nak berniaga kat taman cempaka tu
17Tapak Ruang Niaga Karnival Melaka, 18-20 Mei 2012 - Tue 15/May/2012 2:05am
tuan e-mail juga ke pusat.pakaian.abi@gmail.com TQ
18Lot Kedai Borong di Plaza Gm K.L Untuk Di Sewa - Tue 15/May/2012 1:55am
saya pun berminat juga. pusat.pakaian.abi@gmail.com
19Pekerja Binaan Diperlukan (Yang Tidak Memiliki Dokumen Diterima) - Mon 14/May/2012 3:10am
memerlukan 50 wanita indonesia untuk bekerja di kilang.Umur bawah 35 tahun. Sesiapa yang boleh menyediakannya e-mail saya pusat.pakaian.abi@gmail.com
20We Provide And Supply Foreign Workers - Mon 14/May/2012 3:03am
Sesiapa yang dapat membekalkan 50 pekerja wanita indonesia berumur di bawah 35 tahun,boleh membaca dan menulis, tidak rabun warna boleh e-mail saya pusat.pakaian.abi@gmail.com lain-lain hal i) levi sudah dibayar ii)jaminan 3 bulan iii)Duit pinjaman sekitar RM 1500 seorang dan akan dibayar setelah pekerja tersebut sampai.
21Bazar Ramadhan 2012 - Melaka, Batu Pahat & JB - Sun 13/May/2012 2:29am
taun, boleh e-mail kat saya juga pusat.pakaian.abi@gmail.com
22Pekerja Myanmar! - Sat 12/May/2012 12:46am
TUKANG JAHIT BOLEH BRO?
23Mencari T-Shirt Cotton Dengan Harga Murah - Sat 12/May/2012 12:41am
MERAH LADA atau MERAH IKAN?
24Memborong Jersi Euro 2012 Termurahh! - Sat 12/May/2012 12:34am
gugurl..typing error tu..100 helai..TRIPLE A atau A
25Membekal dan Menjual Plastik Beg/Packaging - Ikut Design Anda - Wed 9/May/2012 12:32pm
tuan,boleh e-mail ke pusat.pakaian.abi@gmail.com
26Mencari Pemborong Baju Kurung dan Baju Melayu - Consignment - Mon 7/May/2012 12:57pm
tini niaga di dearah mana?
27Ingin Membuka Bisnes. Area Melaka - Sun 6/May/2012 3:25am
9/10 REZEKI adalah dari perniagaan adan peniaga yang berjaya selalu dapat menyelesaikan 9/10 masalah yang dihadapi semasa berniaga. sekadar pandangan dan berkongsi maklumat e-mail ke pusat.pakaian.abi@gmail.com Saya di JB dan alor gajah
28Minta Pandangan: Ada Tempat, Tapi Tiada Barang yang nak Dipasarkan. (1200 Kedai Runcit - Selangor & N9) - Sun 6/May/2012 3:18am
Tuan, saya mungkin dapat membantu tuan.e-mail ke pusat.pakaian.abi@gmail.com untuk kita bertukar-tukar pandangan.TQ
29Mencari Pembekal Kain Pasang, Baju Kurung & Tukang Jahit Pukal Design Terkini - Fri 4/May/2012 5:41am
Mungkin kami dapat membantu tuan.Kami ada tukang jahit borong dan baju perempuan dan lelaki yang ready stok.Kami di JB.tel 013 7500751
30Ingin Mencari Tapak Niaga/Booth Pada Hujung Bulan April 2012 - Tue 1/May/2012 4:54pm
ada expo di setiu,trengganu start pada 3/5/2012.Crowd dijangka ramai.14 hari, ada persembahan wali band,dikir bakar dan macam2 lagi.1 tapak kering 20x20 di tempat utama.Last minute cancel.Call 0137500751 sekarang
31Pengeluar dan Pemborong Pakaian Dicari - JB - Tue 1/May/2012 6:04am
Feesya, setahu saya kedai di pandan uptown sudah habis.Sewa antara RM15 -RM 25 sekaki persegi bergantung kepada lokasi dan untuk penyewa baru tambahan RM 150 dan maintance fee( kebersihan) RM 80 sebulan.Sekira feesya betul-betul ingin berniaga di situ ,tel saya.tq
32Borong T-Shirt Euro 2012 Dewasa & Kanak-Kanak (100% Cotton) - Mon 30/Apr/2012 7:15pm
Saya ada baju EURO 12, QUANTITY 400 HELAI..gred B.senang jual.nak jual murah-murah,semua negara ada. hubungi 013 7500751 untuk pertayaan.
33Kemeja Kanak-Kanak Jenama Sendiri - Feedback & Pendapat - Mon 30/Apr/2012 2:18am
9/10 rezeki adalah dari perniagaan dan peniaga yang berjaya adalah mereka yang dapat menyelesaikan 9/10 dari masalah yang timbul dalam perniagaannya.Semoga berjaya.
34Mencari Minyak Masak 1kg RM1.90 Siap Bungkus Dengan Kadar Segera, Memerlukan Stok yang Banyak! - Mon 30/Apr/2012 12:36am
berapa harga minyak masak 1 kilo saya pun tak tahu harga pasaran...hehe..Siapa yang tahu boleh kongsi maklumat tak?
35Blouse Borong - Sun 29/Apr/2012 2:36pm
Kami akan membuka kedai baru di pandan uptown jb.Kami mempelawa rakan-rakan di majalah.com untuk membekalkan barangan kepada kami.Kami memfokuskan kepada jualan borong di kedai kami dan sasaran kami adalah peruncit di sekitar jb.Segala pertanyaan sila e-mail ke pusat.pakaian.abi@gmail.com atau tel/sms ke 013 7500751