Nurulangah

Profile
Forum NickNurulangah
RegisteredSun 19/Dec/2010, 1:44pm
Topics by Nurulangah
1Siapa Ada Tapak untuk Disewa? Kalau Boleh, Boleh Niaga Hari-Hari (38) - Mon 20/Dec/2010 6:46pm
Comments by Nurulangah
1Lot Niaga utk Karnival Larian 1 Malaysia - Dataran Pekan, Pahang Pada 1-3 Julai 2011 - Wed 6/Jul/2011 2:55pm
rasanya fiesta bera gagal kot....sebab angah pernah sertai dulu.org nak kata xda tu bohonglah tp kureng.org bera memang ramai tp xtahu nak katalah...rezeki masing2,kot2 tahun ni berjaya ke..sapa tahu...tp yg pelik waktu tpk bln puasa kat tpt yang sama pun kurang..entahlah..tp siapa nk cuba terpulang....
2Fiesta Bera 2011 Tahun Ke 2 - Wed 6/Jul/2011 2:50pm
rasanya gagal kot....sebab angah pernah sertai dulu.org kureng....jgn kata krnival waktu puasa pun org kurang dan tapak ni asanya......
3Lot Niaga utk Karnival Larian 1 Malaysia - Dataran Pekan, Pahang Pada 1-3 Julai 2011 - Wed 6/Jul/2011 2:23pm
karnival larian parlimen pahang ni sebenarnya dalam masa yang sama banyak program dewan lain2 jugak kot sebab adik angah hadir sbg pesakit untuk hari buah pingang sedunia.isteri pm yang rasmi.angah tak sertai,just pergi tengok jer...erm x berapa syok.huhuhu
4Mencari Tapak Niaga - Kuantan - Mon 25/Apr/2011 3:18pm
tapi nak tahu jugak niaga apa?blh ambil ruang kedai tpt angah berniaga...jika berminat lah.. duduk mana yer?
5Mencari Tapak Niaga - Kuantan - Mon 25/Apr/2011 3:13pm
nak sewa tapak sahaja ker?rasanya banyak la...jual apa?sewa kat kedai angah jer.nak tak?
6Karnival Jomheboh Tv3 Kuantan 30 Apr - 1 Mei 2011 - Mon 18/Apr/2011 1:20pm
dulu saudara angah jual burger biasa je bukan ramlee,start hari jumaat hgaa hbs jom heboh dikuantan.bersih dia dapat 30k.ganu dan kelntan ramai turun..memang terkejut jugak sebab dulu tlg dia,tapi sekarang dia dah x duduk di malaysia..itu dulu,skrg ni tak tahu la mcm mana..tp dari thn lepas sale memang ok kawan tunang angah cakap..sebab orang ganu dan kelntan ramai turun..kalau ada sapa2 dah ambik tapak..angah nak share.inform angah: nurulangah2010@gmail.com
7Saya Mencari Tapak utk Disewa Pada Konvokesyen UITM, Shah Alam - Mon 18/Apr/2011 1:10pm
bln 9 kan konvo di uitm shah alam...
8Last Call - Karnival Santai Perpaduan 1 Malaysia, Dataran Teluk Kemang Pd, 3-6 Feb. 2011 - Tue 1/Feb/2011 2:57pm
takut banjir.huhuhu...baru balik dari n9 hari tu kat gemas dah jalan tutup...kuala pilah pun dah naik air..teluk kemang.......??kwsn kg gak tuh..kemungkinan banjir....saya tak lepas g...tpt saya pun byk daerah banjir...tgah buat persiapan banjir je... insyaallah lainkali join...
9Kepada Pemancing Ikan, Gemar Memancing dan Pemilik Kereta yang Mengambil Berat Pada Keretanya dan Pengguna Komputer. - Fri 28/Jan/2011 12:26am
takda email pun.huhu...bg lah nbr hp senang nk di hubungi
10Kepada Pemancing Ikan, Gemar Memancing dan Pemilik Kereta yang Mengambil Berat Pada Keretanya dan Pengguna Komputer. - Wed 26/Jan/2011 4:22pm
boleh tahan ke fish pen ni? Berminat lah nk beli
11Kepada Pemancing Ikan, Gemar Memancing dan Pemilik Kereta yang Mengambil Berat Pada Keretanya dan Pengguna Komputer. - Wed 26/Jan/2011 4:15pm
htr gbr semua2 kt angah. nurulangah2010@gmail.com
12Booth Ekspo Kecantikan & Kesihatan 2011 Pada 11-13 Mac, MITC Melaka - Wed 26/Jan/2011 11:03am
berminat nk tahu info lanjuT. Email: nurulangah2010@gmail.com
13Saat Indah di Awal Perkahwinan. - Wed 26/Jan/2011 10:40am
huhu...mcm2 :)
14Karnival Jelajah Usahawan Selangor 2011, 28 Jan-06 Feb di B.B. Bangi - Tue 25/Jan/2011 3:16pm
email x bg pun. Email angah: nurulangah2010@gmail.com
15Cicak Tokek utk Dijual. - Tue 25/Jan/2011 8:09am
siti92: ada betul,dan ada x betul,tp harga cicak tokek ni jadi mahal,sebabkan broker je.angah dulu pernah jual tokek 350gram,rm230 ribu dpt..Tp angah tk melalui orang tengah,terus je jual pada tokey cina dari singapore.huhu.tapi yang tolong kawan la.dapat 50-50 seorang so,dapat lah 115k seorang,lpas tu,dpt buatlah pe yang patot ,kongsi pada tmpt yg bnr2 memerlukan,bg mak dan adk sikit..dan lbhnya angah buat simpanan.benda ni tak boleh tamak,kalau tamak tak menjadi la..Huhu
16Karnival Wanita 1malaysia 2011 di USM, 25-27 Feb 2011 - Tue 25/Jan/2011 7:53am
shaharudin 4: tapak pakai meter ada...angah pernah join karnival.mula2 ingat kaki,rasa tapak kecik je,tp lupa nk bertanya just datang je bawak masuk brg mlm tu...tp last2,waktu bawa msuk brg lbh besar tapak dia lebih besar dari 10k x 10k... K salam...
17Pinjaman Segera Diperlukan Sebelum 30hb Januari 2011 - Mon 24/Jan/2011 6:37pm
kedaikita2: BETUL TU APA YG DIKATAKAN.TP SAMPAI BILA2 PUN MSLH TK KAN SELESAI KALAU DGN PINJAMAN NI...HUHU..DUIT PUN ORG NAK GUNA SEUMUR HIDUP SELAGI TAK KIAMAT.TP TK SLH INGATKAN SHJ SEBELUM SUSAH DIKEMUDIAN HARI.
18Thailand - Dimana Tempat Paling Best utk Shopping? - Sat 22/Jan/2011 11:59am
Ron 3 duduk mana ek?
19Pinjaman Segera Diperlukan Sebelum 30hb Januari 2011 - Sat 22/Jan/2011 11:47am
nak kahwin byknya nak buat pinjaman?huhu..Kenapa tak buat simpanan,bila dah cukup dan ekoNomi,kukuh kewangan baru lah kahwin.pinjam ni,lepas kahwin nak byr lg..Lg byk berhutang..atau nikah gantUng dulu,ada duit bAru buat majLis..sy dulu pun langsung kerja promoter gaji 400 sbln,tp blh jugak menyimpan,lpas tu kerja kilang blh jugak menyimpan rm500 sbln,lpas tolak duit bilik sewa,bg mak kt kg dll.dgn duit yg disimpn,sy buat bisnes,walaupun mak bg mdl tmbhn,sy x amek tp wat simpanan tetap.kalau pinjam ni,senang sekejap je,pas tu,nanti dah tk blh nk byr jd blcklist pulak.lg susah..kahwin memang perlu pakai byk duit.tp janganlah pulak lepas kahwin sampai pening nak byr pinjaman.. Sekadar ingatan shj,sbb dah tengok ramai kahwin,tp meminjam,byr tu yang liat.tp pe2 pun harap enck shafiq dpt pe yg encik nak.maAf jika kata2 ada terasa..SELAMAT PENGANTIN BARU..MOGA KEKAL KE AKHIR HAYAT.AMIN
20Karnival Wanita 1malaysia 2011 di USM, 25-27 Feb 2011 - Fri 21/Jan/2011 1:22pm
email sy.sy berminat,tk kisah tpt tggal sebab saudara dan adk beradik belah bapa ramai sana.email sy. nurulangah2010@gmail.com
21Jualan Mega 2011 - Macam2 Ada. Bundle Kanak2, Score A, Baju Pengantin, Rambut Palsu, Tempat Buah Potong - Fri 21/Jan/2011 12:44pm
email kn gbr.20helai bju pngntin tpkai di nurulangah2010@gmail.com
22Karnival Anakmuda dan Jualan Selangor 2011 di Cyberjaya, 7-16 Feb - Thu 20/Jan/2011 8:59am
mancheri: ada email angah x dulu?
23Marshmallow: Cari Ruang Berniaga, Kiosk atau Booth di Karnival - Wed 19/Jan/2011 8:05pm
fienuradley: cancel atas sebab tertentu yang ada kena mengena dgn familly,memang tk dpt di elakkanlah... Taknak jd mcm dulu lg.sy byr tapak tp sy tk niaga.jadi sy rugi.kalo tk byr lg,kalo ada hal lbh penting itu yg akn sy pilih.huhu.
24Urgent! Memerlukan Rumah Sewa Sekitar Balok Pahang. - Wed 19/Jan/2011 7:57pm
nanti angah try tanya kawan2.bg number hp.nanti angah call.kalau balok kawan ramai sana..jd nanti angah suruh mrk crikn.pe2 hal bg angah nbr hp la..senang nk cntct jika ada.dan nk tahu buject nk cri umah sewa blnan brapa?
25Slip Gaji - Wed 19/Jan/2011 7:46pm
pelawakzalim: em...balik umah tok angah kat taiping.jaga kesihatan ya abg ngah.
26Karnival Anakmuda dan Jualan Selangor 2011 di Cyberjaya, 7-16 Feb - Wed 19/Jan/2011 7:19pm
email sy: nurulangah2010@gmail.com
27Slip Gaji - Tue 18/Jan/2011 3:27pm
rose 37.angah nk jumpa blh?tp tngGu angah blik kuantan.angah kat taiping skrg.pe2 pun email angah: nurulangah2010@gmail.com
28Thailand - Dimana Tempat Paling Best utk Shopping? - Tue 18/Jan/2011 11:21am
nany 3 utara dok mana?angah balik umah tok ni kat utara.
29Trip Mendaki Gunung Kinabalu 2011 - Kos Rendah - Tue 18/Jan/2011 7:53am
perempuan boleh ikut join x?email angah nurulangah2010@gmail.com
30Sesiapa Berminat nak Sewa Tapak di Karnival Amal Dataran Saas (Foyer) UITM 19-28 Jan 2011 (Boleh Letak Barang Mulai 5 Ptg Esok) - Tue 18/Jan/2011 7:42am
huhu
31Getah Tua Hasilkan 3 Bekas Susu? Getah Pun Dah Naik Harga Ni. Sawit Tak Sempat Berbatang Buah Melebat 20 Tandan? - Tue 18/Jan/2011 7:29am
email angah.ada soalan nk tnya nurulangah2010@gmail.com
32Sabun Susu Beras Restocked! - Mon 17/Jan/2011 10:05pm
ya stju sgt.sy pengGuna setia sbn susu beras citra.memg ckup puas hati.wangi menenangkn jiwa,memang tanggal la sgala kotoran.huhu
33Pakej Perkahwinan Lengkap ^Ala^ Selebriti (di Atas Air). - Mon 17/Jan/2011 8:36pm
linkman: owh ,angah xtgok pn dorang kwen.hehe...
34Urgent! Memerlukan Rumah Sewa Sekitar Balok Pahang. - Mon 17/Jan/2011 7:35pm
tempat kerja kat mana?
35Pembekal Keropok Lekor - Sun 16/Jan/2011 1:18am
email. nurulangah2010@gmail.com
36Tanah untuk Dijual. Putrajaya, Sg Merab, Maran, Rompin, Kuantan dan Muadzam Shah. - Sat 15/Jan/2011 11:01pm
sri damai ni untuk tanah pe?perumahan ke?
37Daging Salai. nak Beli @ Jadi Pengedar? Hubungi. - Sat 15/Jan/2011 10:58pm
email angah nurulangah2010@gmail.com
38Berniaga Yong Tau Foo - Minta Pendapat dan Pandangan - Sat 15/Jan/2011 10:50pm
yong tau foo ni cm ne ek?angah tak penah makan lah.huhu.rasa dia cm ne ek.
39Premium Beautiful - Sat 15/Jan/2011 10:47pm
huhu.angah beli jugak dulu rm2600..tak sangka harga dah turun sekarang.
40Tanah untuk Dijual. Putrajaya, Sg Merab, Maran, Rompin, Kuantan dan Muadzam Shah. - Sat 15/Jan/2011 10:45pm
hakim...mcm nama adik angah je.hehe... Hantar detail kat angah. nurulangah2010@gmail.com
41Karnival Ntahapapantah! (Fukmf) - Sat 15/Jan/2011 6:57pm
boleh tengok dlm paper metro 15/1/2011 m/s 6 tentang kemalangan yang meraguT nyawa arwah aYah aBg ngah.sama2 brdoa agar dpt meringankan bebAn mak dan adk nya...dan untk aBg ngah,angah harap aBg byk2 kn bsbr...
42Karnival Ntahapapantah! (Fukmf) - Sat 15/Jan/2011 5:48pm
salam... Untuk pengetahuan aBg ngah atau korang kenal dia dgn arie78/pelawak zalim...ayahnya telah kembali ke rahmahtullah kerana kemalangan yang berlaku.mak nya msh di hospital.jadi marilah sama2 kita seDekahkan al fatihah arwah ayahnya serta mendoakan maknya serta adknya yg msh trlntr di hospital. Al fatihah..
43Kurus Badan 3kg Dalam 9 Hari - Sat 15/Jan/2011 5:12pm
mcm mana nk jd agen untuk pRoduk aloe vera dtox ni.angah berminat. Putra aduka dan aman 5 tk kira pRoduk pe pun guna,tk disiplin tk jd jgk.berat trun atau tidak ikt metabolisme tbuh msg2.biasa lelaki lbh cpt trn brt bdn dr wanita.kalo yg ada masalah haid ke,jerawat ke,tksin mcm2 dlm bdn tu,dia akan merawat dlu,kmdian bru proses buang lmk.tp dpnd la kan..pndangan shj.huhu.
44Saya Mencari Pengedar2 Tudung - Sat 15/Jan/2011 5:03pm
erynn blh email angah. nurulangah2010@gmail.com
45Sy Ingin Mencari Pembekal untuk Menjalankan Bisnes Online Dropship - Sat 15/Jan/2011 5:00pm
blh jd agen dropship untuk produk angah,bminat email angah nurulangah2010@gmail.com
46Sleeping Partner - Recycle Industry - Untung RM1600-8000 Sebulan - Fri 14/Jan/2011 12:39pm
htr info ke angah nurulangah2010@gmail.com
47Ada Sesiapa nak Kongsi Tapak? UITM Shah Alam, 19-28 Jan 2011 - Thu 13/Jan/2011 4:14pm
email. nurulangah2010@gmail.com
48Blouse Trendy untuk di Borong - Thu 13/Jan/2011 3:02pm
email ke: nurulangah2010@gmail.com
49Sesiapa nak Sewa Tapak Karnival Round 1 Malaysia di Gugusan Felda. Projek Bermula Feb 2011 Hingga Akhir Tahun 2011. - Wed 12/Jan/2011 9:33am
salam tumpang lalu jap kak natasya. kalau sape2 ada info tentang karnival/expo atau ada yang nak share tapak ke,email angah ya nurulangah2010@gmail.com
50Tapak Hari Siswi UPM 15-16 Jan 2011 - Wed 12/Jan/2011 9:30am
sapa yang ada pe2 info karnival/expo.share tapak ke.email angah ya nurulangah2010@gmail.com
!