Pembekal Barang Runcit

         Sort: Newest | Last Comments
2651. Pembekal Diesel & Sugar, Direct Supplier/Owner (49)
Perwajasteel, Sat 28/Aug/2010 9:01am
sesiapa yang nak membeli diesel atau gula dalam kuantiti yg besar sila..

2652. Rempah Mee Bandung Odeon Batu Pahat (2)
Mee Bandung Odeon, Thu 26/Aug/2010 2:59pm
Kami menjual rempah segera mee bandung secara online. Pek segera untuk..

2653. Pembekal Air Minuman Halia (8)
Mjefri, Wed 25/Aug/2010 5:06pm
Saya mencari agen untuk memasarkan air minuman halia dalam botol (ready..

2654. Ingin Membuka Kedai Runcit Kering Sama Seperti Speed99 dan KK Mart (25)
Nasrin Nazzira, Tue 24/Aug/2010 10:26pm
Salam, Saya ingin membuka sebuah kedai runcit berhampiran kawasan rumah..

2655. Botol Kaca (9)
Hayyanadma, Sun 22/Aug/2010 4:19pm
Saya ada menjual botol kaca kepada sesiapa yang tercari cari botol kaca..

2656. Mencari Pembkal Palm Kernel Shell (PKS) (12)
Azmi 17, Sat 21/Aug/2010 4:53pm
Saya mencari pembekal pks sudah cuci.Harga rm??se tan.Pembeli sedia ada...

2657. Produk Halal Utk Muslim (6)
Siti Khadzah Bt Hj Mohd Don, Fri 20/Aug/2010 5:59pm
sesiapa yg berminat menjual produk halal utk kegunaan harian?sila email..

2658. Tepung Tempura - Menara Istiqamah Enterprise (7)
Annwar, Fri 20/Aug/2010 4:18am
Sebagai permulaan operasi syarikat, Menara Istiqamah Enterprise telah mendapatkan..

2659. Pembekal Arang (57)
Amin 17, Thu 19/Aug/2010 11:16am
sy ingin m^bekalkan arang kpd sesiapa yg brmnat,hrga d jamin murah serendah..

2660. Perencah Mee Bandung, Mee Rebus Dll Buatan Org Kampung (3)
Morni, Wed 18/Aug/2010 12:11pm
Sempena nak raya ni, semuanya perlukan segera. kalau nak makan baru nak..

2661. Rempah Ratus - Pengedar di Perlukan (3)
Azlinda 2, Wed 18/Aug/2010 10:29am
mcm2 rempah.blh tgk kat www.rempahratus-azlinda.blogspot.com pengedar..

2662. Mencari Pembekal Kacang Soya Sekitar Kuala Selangor (4)
Elfaris78, Sun 15/Aug/2010 5:38pm
salam ramadhan, saya mencari pembekal kacang soya,ada sesape di kalangan..

2663. Mencari Pembekal Tempe? (6)
Comrad, Fri 13/Aug/2010 11:39am
Syarikat kami JALILAH MAJU JAYA INTERPRISE bertempat di Batu Pahat Johor.kami..

2664. Mencari Kedai/Pasar Mini untuk Memasarkan Produk Pasaran Saya (6)
Rodziah, Tue 10/Aug/2010 4:27pm
Salam.. Saya mencari kedai-kedai berkonsepkan halal atau peniaga pasarmini..

2665. Mencari Rakan untuk Brkongsi Perniagaan - Ikan Terubok Sarawak (11)
Ahmad Tajuddin, Sun 8/Aug/2010 3:59am
sesiapa yang brminat untuk brkongsi perniagaan ikan terubok sarawak boleh..

2666. Borong Bawang Putih? Nak Tak.
Due Lah, Thu 5/Aug/2010 11:53am
saper-saper nak borong bawang putih nor garlic..contact saya..0124163789..jaminan..

2667. Mencari Pengedar Kerisik (7)
Khairi 6, Thu 5/Aug/2010 2:27am
as.kom.sy adalah pembekal kerisik 100% bumiputra dan asli yg tidak diperah..

2668. Hasil Laut Daripada Tawau Sabah (1)
Deqirana, Wed 4/Aug/2010 10:52pm
Kami ada membekalkan beberapa hasil laut segar dari Tawau seperti butiran..

2669. Mencari Pembekal Barangan Basah/Kering dan Sayur-Sayuran (35)
Remie, Wed 4/Aug/2010 8:26pm
Assalamualaikum?? saya ingin mencari sesiapa yang boleh membekal sayuran..

2670. Santan Kelapa Pekat (1)
Fauzi 19, Mon 2/Aug/2010 1:11pm
Kedai kami menyediakan Santan kelapa pekat bagi area Kl/Selangor terutama..

2671. Pengedar Telur Masin Jeruk Diperlukan (1)
Kamarul 10, Sat 31/Jul/2010 5:48pm
Kami mencari pengedar telur masin jeruk di sekitar Kuala Lumpur dan Lembah..

2672. Membeli Minyak Masak (Minyak Goreng) Terpakai (18)
Dtrade, Thu 29/Jul/2010 8:50pm
Syarikat kami ingin membeli dari sesiapa sahaja minyak masak terpakai...

2673. Cincau Homemade (2)
Ratu, Tue 27/Jul/2010 4:06pm
Salam, saya ingin mencari sesiapa yang ingin memasarkan cincau. Buatan..

2674. Mencari Pembekal Telur Di Jb (10)
Arman 2, Tue 27/Jul/2010 9:07am
Salam, ada sesiapa tahu pembekal telur di sekitar Jb. Harap dpt beri info...

2675. Pembekal Perisa Cheese, Bbq, Black Pepper, Tomato, Tomyam, Corn, Chili - utk Kerepek, Kentang, Makanan dsb (11)
Iman Seeker, Tue 27/Jul/2010 7:34am
Inginkan pelbagai perisa Istimewa , Sedia untuk diguna terus tambah kepada..

2676. Kedai Serbaneka Produk Islam - Mencari Pembekal (25)
Bujuder, Mon 26/Jul/2010 5:02pm
salam,saya berminat nak membuka kedai serbaneka produk islam dari iks sekitar..

2677. Mencari Pengusaha Asam Keping (18)
Arman 5, Mon 26/Jul/2010 1:46am
salam..saya sedang mencari pengusaha asam keping.saya membeli dgn kuantiti..

2678. Pengedar Jualan atau Rakan Niaga. (4)
Rahim 6, Sun 25/Jul/2010 9:44pm
SAYA MENCARI MEREKA YANG INGIN BERNIAGA KECIL-KECILAN BAHAN MAKANAN.....MAKLUMAT..

2679. Kerepek Soya (19)
Falcone, Sat 24/Jul/2010 8:36pm
Ada yang berminat memasarkan kerepek soya? Jenama Soya Crispy + 5 herba...

2680. Sedia Menerima Tempahan Daripada Pengedar Dan Pemborong Kerisik (1)
Desa Aman, Sat 24/Jul/2010 11:02am
Salam. kami adalah pengusaha kerisik asli (tiada campuran). kami mencari..

2681. Membekal Powder & Pati Buah-Buahan yang Berkualiti Tinggi (3)
Meoza, Thu 22/Jul/2010 4:46pm
Kami ada membekal powder&pati buah-buahan untuk peniaga-peniaga ice blends..

2682. Kami Pembekal & Penjual Ikan Bilis (37)
Yon84, Tue 20/Jul/2010 5:12pm
T&Z Optimis adalah pembekal/penjual ikan bilis berkualiti. Kami beroperasi..

2683. Mencari Pembekal Palm Kernel Shell (PKS) & Pembekal Minyak Cp8, Cp10 & Cpo (12)
Fazrie, Mon 19/Jul/2010 11:28pm
Salam... Saya ada pembeli yang mahukan Minyak Masak CP8 & CP10 serta..

2684. Maklumat Diperlukan dari Pembekal/Pengedar Beras Secara Borong (1)
Man 5, Sun 18/Jul/2010 2:38pm
Selamat sejahtera semuanya, kami hendak mendapatkan beberapa info dan maklumat..

2685. Pembekal Sos Cili (8)
Mohd Faizal Bin Arman, Sat 17/Jul/2010 8:48pm
Saya ada membekalkn sos cili.

2686. Nasi Segera Dalam 4 Perisa - Hanya Campur Air Panas (21)
Hazimin, Fri 16/Jul/2010 5:19pm
Saya mewakili syarikat Masdar Safi Enterprise ingin mempromosi produk keluaran..

2687. Harga Borong Makanan Laut Kering Dari Sabah Kesemenanjung (9)
Tasha 2, Tue 13/Jul/2010 9:04pm
membekal hasil laut kering dari sabah ke semenanjung dgn harga borong termasuk..

2688. Serbuk Dadih Keluaran Bumiputera (32)
Balqis, Tue 13/Jul/2010 3:54pm
Saya membekal serbuk dadih keluaran bumiputera yang telah memperolehi sijil..

2689. Pelbagai Perisa Makanan Istimewa (1)
Iman Seeker, Mon 12/Jul/2010 10:02pm
Inginkan pelbagai perisa Istimewa , Sedia untuk diguna terus tambah kepada..

2690. Ketupat Daun Palas @ Ketupat Pulut (8)
Mummy, Mon 12/Jul/2010 10:26am
Saya membekalkan KETUPAT DAUN PALAS @ Ketupat pulut(Tradisional Home Made)..

2691. Multipurpose Sauce - Melabur atau Mengambil Alih Perniagaan (6)
Zan 3, Sat 10/Jul/2010 11:50pm
Produk halal milik bumiputera yang kian berkembang maju dengan jenama yang..

2692. Mencari Pembekal Minyak Masak CP8 Dan Minyak Mentah CPO (10)
Fazrie, Sat 10/Jul/2010 9:46pm
Salam.. Kepada sesiapa yang ada kenalan,rangkaian atau pun direct dengan..

2693. Pengimport: Cili Kering, Bawang (Putih, Besar & Kecil) Dll (12)
Faizal 24, Thu 8/Jul/2010 7:17am
Kami pengimport cili kering,bawang(putih,besar n kecil) terus dari India.Jaminan..

2694. Ingin Menjual Air Berkarbonat 'Maduria' & Brangan IKS & Towel Perlbagai Saiz (11)
Nurul Hayati, Mon 5/Jul/2010 10:54am
Kepada sesiapa yg berminat untuk menjual air berkarbonat (dalam botol kaca..

2695. Pemborong/Pengedar Makanan Diperlukan Seluruh Negara (2)
Muhamad 4, Sun 4/Jul/2010 12:31pm
Jamilah Mansor Enterprise mempelawa semua pemborong/Pengedar Makanan bagi..

2696. Pembekal Pati Buah-buahan Tempatan (12)
Mynorin, Fri 2/Jul/2010 7:05pm
Assalamualaikum dan salam sejahtera... saya adalah salah seorang pembekal..

2697. Mencari Bekas Chemical (40 Liter) Recycle (4)
Ija 5, Wed 30/Jun/2010 12:21am
Ingin mencari & membeli bekas chemical (40 liter) terus dari kilang atau..

2698. Mencari Pembekal/Pengedar Pasar Mini Area (29)
Asmond B B, Tue 29/Jun/2010 11:33am
Salam ....kawan2 saya nak buka kedai serbaneka kat area Puncak Alam Selangor,..

2699. Besar Tak Modal Utk Membuka Kedai Runcit? (8)
No Owner, Mon 28/Jun/2010 3:50am
sy teringin sgt mempunyai kedai runcit sendiri.. adakah modal utk memula..

2700. Membekal Biskut, Baju T - Muslimah & Barangan Halal Harian (5)
Wan Wahdah, Thu 24/Jun/2010 12:41am
Saya pengilang biskut susu, coklat, kismiskurma dll. Juga pemborong Baju..

< Prev | Page 54 | Next >                  FirstPage ¤ LastPage   (Total 2,775 topics)