Sewakan Tempat Untuk Anda Letakkan Produk di Kota Bharu, Kelantan
Terapimata Ibnusina - Sat 9/Nov/2013 1:29pm [Last Comment]
Sy nk buat sedikit survey==============

Sy akan membuka Pusat spa, barangan kecantikan dan kesihatan. Lokasi kedai adalah strategik bgi sy, dgn laluan orang ramai.

Kedai terletak di laluan kedai Maksu Nab Nasi air atau Selera Cik Siti, Berek 12. berdekatan Shell, jalan Kadir Adabi, Kota Bharu, Kelantan.

Jadi sy ingin menyewakan tempat untuk tuan puan letakkan produk2 tuan puan di kedai sy. Produk tuan puan akan dipamerkan di rak2 kaca kedai kami. Satu bahagian pintu rak itu kami sewakan murah sahaja bagi satu produk.

Sewa hanyalah RM100 (seratus) sebulan. Jika berminat

sms "NAK SEWA" ke 013-6732962

Niche: Bisnes Spa Dan Facial | Pengedar Produk Kecantikan | Pengedar Produk Kesihatan
 
1. Naz 48 - Tue 12/Nov/2013, 6:26pm
Kat Spa saya di kajang ada ruang utk sesiapa yg nk letak produk kesihatan & kecantikan. Sewa sebulan rm200 je
Lokasi Spa - Ground Flooor
Berminat ??? call naz 017 259 5991  
2. Helmy 21 - Wed 13/Nov/2013, 9:38am
peluang terbuka buat yang berminat dengan kecantikan,bersama dengan produk skicerity yang tengah meletup kt malaysia,skincerity berkonsepkan NFR(not for retail)...kita hanya sebagai perngguna berkongsi kebaikan serta peluang bersama skincerity menjana income setiap minggu dalam usd,jika berminat sms/whatsapp ke 0173093460,penerangan secara percuma.TQ  

Page 1   (Total 2 comments)
Your Comment: Max 1000 characters.
Login Email:
Password:
Tips: Free Registration ¤ Lost Password?
Warning!
1. NEVER give UPFRONT PAYMENT (deposit) to any Money Lenders. Upfront Payment is 100% scam!
2. NEVER give advance payment to sellers you don't know or sellers with no office/home address.
3. NEVER pay for any products or services with CASH except for C.O.D!
4. Majalah.com NEVER send any business offers to anyone and we never offer our users' details for sale.
Disclaimer. Messages posted to our forum are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. We assumes absolutely no responsibility for any loss (time/money/energy) as a result of using the information posted in this forum. We do not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any topics/messages posted here. We reserve the right to delete or edit your topics or comments. Your visiting of this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.

Youtube Link

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit kah?? Episod 4 Usahawan Desa
Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Ada orang kata boleh dapat RM6,000 utk setiap 1 ekar getah.. ada yg kata langsung tak dapat apa-apa.. Pelik mana satu kan?
Mencari Umbut Kelapa Di Kebun - Episod 3 Usahawan Desa
Sebenarnya dimana letaknya umbut kelapa ni? Susah nak makan umbut kelapa sekarang.. waktu kenduri di kampung pun belum tentu ada.. Kalau dulu umbut kelapa adalah hidangan wajib kenduri kahwin.
Membuat Markas Di Kebun.. ala-ala Markas Komunis - Episod 2 Usahawan Desa
Perkara awal yg perlu dibuat untuk meneroka kebun.. adalah membuat markas tempat berehat. Kemudian mengorek telaga ala kampung untuk sumber air pelbagai kegunaan. Jom timba air telaga cara kampung dulu-dulu!
Buat Jalan Batu Kasar Di Kebun - Episod 1 Usahawan Desa
Perkara pertama sekali yg perlu dibuat utk membuat kebun adalah membuat jalan batu kasar. Supaya tak lecak bila hari hujan.Berapa kosnya agaknya ya..